[A6 C4 2,8 AAH Quattro] by kacper85
: 24 lut 2012, 13:18
Cześć i czołem
Z racji potrzeby zakupu avanta/pieluchowozu zakupiłem następujące autko:
(Przy opisie posługuje się m.in. danymi wyciągniętymi z ASO więc wybaczcie obce słowa )
Oto moje C4:
Data produkcji: 1994-07-05
typ: Audi A6 C4 Avant
silnik: AAH 2,8 wyjściowo posiadający 174 KM
napęd: właściwy tj. QUATTRO (Temporary Spare Wheel Radial Construc- tion Version 2)
paliwo: benzynka jednak docelowo gaz
kolor: amethyst perleffekt ( po męsku fioletowy)
wnętrze: platin/anthrazit-platin
Wyposażenie + kod + oryginalny opis:
servotronic 1N3 Power steering, dependent on speed
ori anty złodziejki na koła 1PC Wheel bolts with anti theft device (non-lockable)
siatkowa "kratka" 3CB With Additional, Removable, net Partition
zagłówki "z dziurą" 3J4 Head Restraints Front Left and Right small version
Oba przednie fotele regulowane 3L3 Left And Right,Mechanical Seat Height, Backrest And
Longitudinal Adjustment
zagłówki na tylnej kanapie 3Q8 headrests for rear and child bench seat
relingi dachowe chrom 3S1 With Roof Railings
składane siedzenia dla dzieci w bagażniku 3V1 With Child Seat Bench
worek na narty 3X1 Ski-Bag
zasłonki w tylnich drzwiach oraz klapie bagażnika 3Y3 With Sun Blind for Rear Window and Rear Door Window
grzane stołki 4A3 Seat heating,left and right
elektryka szyb przód i tył z blokadą 4R3 electrical window lifters with comfort operation
podłokietnik 6E4 center armrest which opens up, front with lumbar support
siatka w bagażniku 6M1 with luggage net (tego nie odziedziczyłem po szwabie :evil: )
zmieniarka blaupunkta 7A2 Disc change function (niestety bez magazynka :evil: )
długie zegary z woltomierzem temperaturą oleju (ale bez ciśnienia oleju za to zegarek) 8LB with additional instruments (volt,oil pressure,oil
temperature)
tempomat 8T1 cruise control system (oszczędzacz paliwa :mrgreen: )
spryski świateł 8X1 headlamp washer system
autoalarm 9V1 with anti-theft warning system version 1rest of the world (strasznie śmieciowy)
ori kółka na lato C4A Alloy wheel 7 Jx15 Design:5-Star
klima chyba jakaś wydajniejsza PAA Climatronic package for north africa (może być mroźno w lato)
Climatronic PH5 Klimaanlage mit automat.Regelung
System BOSE 8 głośników plus 2 w subie RXA Radio delta CC BOSE mit Stab/Dachantenne
Z ciekawostek a jest ich kilka w tym samochodzie:
(Wszystko co napiszę jest przypuszczeniem jednakoż potwierdzonym w książce serwisowej. O tym co było na sto procent napisać nie mogę z racji tego że niestety Szwajcarzy nie mieli w zwyczaju wpisywać się w bazę danych a co za tym idzie nie miałem czego wyciągać z ASO. )
Autko ponad rok służyło w Niemczech jako samochód salonowy (demo car). Co ciekawe pierwszy przegląd przy 15k miała robiony w fabryce w Neckarsulm (gdzie zresztą powstała). Drugi przy 30k w drugiej z fabryk w Ingolstadt (była więc już w miejscach dla Nas kultowych).
Generalnie mógłbym je nazwać "ulepem salonowym" gdyż setka z A6 miesza się w moim egzemplarzu w dziwne sposoby. Setka jest to: z Vinu oraz z wnętrza. A A6 wychodzi z wyglądu zewnętrznego oraz choćby z braku DIFFa a w zamian zastosowania nowszego sposobu "blokady"
Pierwsza rejestracja dopiero w grudniu 1995 w Szwajcarii u jedynego właściciela. Od pierwszej rejestracji pan Swajcar robił niemal zegarkowo 15k od przeglądu do przeglądu i tak aż do 303k w zeszłym roku. W tym miał być kolejny przegląd przy 318k (po zakupie miała 317k najechane).
Do zrobienia w pierwszej kolejności:
serwis (rozrząd i wszystko co by trzeba na początku)
sekwencja
naprawa blacharki przy tylnim prawym kole
lewa tylnia lampa zewnętrzna do wymiany
Do zrobienia w dalszej kolejności:
koło na lato (dobra 17" lub może 18")
różne inne o których nie warto póki co pisać gdyż są za bardzo odległe w czasie i finansach :mrgreen:
A teraz trochę zdjęć pozwalających zobrazować sobie stan tej fury 8-)
Silnik: (był czystszy ale samochód jeździ więc i się brudzi)
W środku
Z zewnątrz (taka pora roku więc idealnie czysty nie jest)
Z racji potrzeby zakupu avanta/pieluchowozu zakupiłem następujące autko:
(Przy opisie posługuje się m.in. danymi wyciągniętymi z ASO więc wybaczcie obce słowa )
Oto moje C4:
Data produkcji: 1994-07-05
typ: Audi A6 C4 Avant
silnik: AAH 2,8 wyjściowo posiadający 174 KM
napęd: właściwy tj. QUATTRO (Temporary Spare Wheel Radial Construc- tion Version 2)
paliwo: benzynka jednak docelowo gaz
kolor: amethyst perleffekt ( po męsku fioletowy)
wnętrze: platin/anthrazit-platin
Wyposażenie + kod + oryginalny opis:
servotronic 1N3 Power steering, dependent on speed
ori anty złodziejki na koła 1PC Wheel bolts with anti theft device (non-lockable)
siatkowa "kratka" 3CB With Additional, Removable, net Partition
zagłówki "z dziurą" 3J4 Head Restraints Front Left and Right small version
Oba przednie fotele regulowane 3L3 Left And Right,Mechanical Seat Height, Backrest And
Longitudinal Adjustment
zagłówki na tylnej kanapie 3Q8 headrests for rear and child bench seat
relingi dachowe chrom 3S1 With Roof Railings
składane siedzenia dla dzieci w bagażniku 3V1 With Child Seat Bench
worek na narty 3X1 Ski-Bag
zasłonki w tylnich drzwiach oraz klapie bagażnika 3Y3 With Sun Blind for Rear Window and Rear Door Window
grzane stołki 4A3 Seat heating,left and right
elektryka szyb przód i tył z blokadą 4R3 electrical window lifters with comfort operation
podłokietnik 6E4 center armrest which opens up, front with lumbar support
siatka w bagażniku 6M1 with luggage net (tego nie odziedziczyłem po szwabie :evil: )
zmieniarka blaupunkta 7A2 Disc change function (niestety bez magazynka :evil: )
długie zegary z woltomierzem temperaturą oleju (ale bez ciśnienia oleju za to zegarek) 8LB with additional instruments (volt,oil pressure,oil
temperature)
tempomat 8T1 cruise control system (oszczędzacz paliwa :mrgreen: )
spryski świateł 8X1 headlamp washer system
autoalarm 9V1 with anti-theft warning system version 1rest of the world (strasznie śmieciowy)
ori kółka na lato C4A Alloy wheel 7 Jx15 Design:5-Star
klima chyba jakaś wydajniejsza PAA Climatronic package for north africa (może być mroźno w lato)
Climatronic PH5 Klimaanlage mit automat.Regelung
System BOSE 8 głośników plus 2 w subie RXA Radio delta CC BOSE mit Stab/Dachantenne
Z ciekawostek a jest ich kilka w tym samochodzie:
(Wszystko co napiszę jest przypuszczeniem jednakoż potwierdzonym w książce serwisowej. O tym co było na sto procent napisać nie mogę z racji tego że niestety Szwajcarzy nie mieli w zwyczaju wpisywać się w bazę danych a co za tym idzie nie miałem czego wyciągać z ASO. )
Autko ponad rok służyło w Niemczech jako samochód salonowy (demo car). Co ciekawe pierwszy przegląd przy 15k miała robiony w fabryce w Neckarsulm (gdzie zresztą powstała). Drugi przy 30k w drugiej z fabryk w Ingolstadt (była więc już w miejscach dla Nas kultowych).
Generalnie mógłbym je nazwać "ulepem salonowym" gdyż setka z A6 miesza się w moim egzemplarzu w dziwne sposoby. Setka jest to: z Vinu oraz z wnętrza. A A6 wychodzi z wyglądu zewnętrznego oraz choćby z braku DIFFa a w zamian zastosowania nowszego sposobu "blokady"
Pierwsza rejestracja dopiero w grudniu 1995 w Szwajcarii u jedynego właściciela. Od pierwszej rejestracji pan Swajcar robił niemal zegarkowo 15k od przeglądu do przeglądu i tak aż do 303k w zeszłym roku. W tym miał być kolejny przegląd przy 318k (po zakupie miała 317k najechane).
Do zrobienia w pierwszej kolejności:
serwis (rozrząd i wszystko co by trzeba na początku)
sekwencja
naprawa blacharki przy tylnim prawym kole
lewa tylnia lampa zewnętrzna do wymiany
Do zrobienia w dalszej kolejności:
koło na lato (dobra 17" lub może 18")
różne inne o których nie warto póki co pisać gdyż są za bardzo odległe w czasie i finansach :mrgreen:
A teraz trochę zdjęć pozwalających zobrazować sobie stan tej fury 8-)
Silnik: (był czystszy ale samochód jeździ więc i się brudzi)
W środku
Z zewnątrz (taka pora roku więc idealnie czysty nie jest)