Strona 1 z 1

[A6 C4 2,8 AAH Quattro] by kacper85

: 24 lut 2012, 13:18
autor: kacper85
Cześć i czołem
Z racji potrzeby zakupu avanta/pieluchowozu zakupiłem następujące autko:
(Przy opisie posługuje się m.in. danymi wyciągniętymi z ASO więc wybaczcie obce słowa )

Oto moje C4:
Data produkcji: 1994-07-05
typ: Audi A6 C4 Avant
silnik: AAH 2,8 wyjściowo posiadający 174 KM
napęd: właściwy tj. QUATTRO (Temporary Spare Wheel Radial Construc- tion Version 2)
paliwo: benzynka jednak docelowo gaz
kolor: amethyst perleffekt ( po męsku fioletowy)
wnętrze: platin/anthrazit-platin

Wyposażenie + kod + oryginalny opis:
servotronic 1N3 Power steering, dependent on speed
ori anty złodziejki na koła 1PC Wheel bolts with anti theft device (non-lockable)
siatkowa "kratka" 3CB With Additional, Removable, net Partition
zagłówki "z dziurą" 3J4 Head Restraints Front Left and Right small version
Oba przednie fotele regulowane 3L3 Left And Right,Mechanical Seat Height, Backrest And
Longitudinal Adjustment
zagłówki na tylnej kanapie 3Q8 headrests for rear and child bench seat
relingi dachowe chrom 3S1 With Roof Railings
składane siedzenia dla dzieci w bagażniku 3V1 With Child Seat Bench
worek na narty 3X1 Ski-Bag
zasłonki w tylnich drzwiach oraz klapie bagażnika 3Y3 With Sun Blind for Rear Window and Rear Door Window
grzane stołki 4A3 Seat heating,left and right
elektryka szyb przód i tył z blokadą 4R3 electrical window lifters with comfort operation
podłokietnik 6E4 center armrest which opens up, front with lumbar support
siatka w bagażniku 6M1 with luggage net (tego nie odziedziczyłem po szwabie :evil: )
zmieniarka blaupunkta 7A2 Disc change function (niestety bez magazynka :evil: )
długie zegary z woltomierzem temperaturą oleju (ale bez ciśnienia oleju za to zegarek) 8LB with additional instruments (volt,oil pressure,oil
temperature)
tempomat 8T1 cruise control system (oszczędzacz paliwa :mrgreen: )
spryski świateł 8X1 headlamp washer system
autoalarm 9V1 with anti-theft warning system version 1rest of the world (strasznie śmieciowy)
ori kółka na lato C4A Alloy wheel 7 Jx15 Design:5-Star
klima chyba jakaś wydajniejsza PAA Climatronic package for north africa (może być mroźno w lato)
Climatronic PH5 Klimaanlage mit automat.Regelung
System BOSE 8 głośników plus 2 w subie RXA Radio delta CC BOSE mit Stab/Dachantenne


Z ciekawostek a jest ich kilka w tym samochodzie:
(Wszystko co napiszę jest przypuszczeniem jednakoż potwierdzonym w książce serwisowej. O tym co było na sto procent napisać nie mogę z racji tego że niestety Szwajcarzy nie mieli w zwyczaju wpisywać się w bazę danych a co za tym idzie nie miałem czego wyciągać z ASO. )
Autko ponad rok służyło w Niemczech jako samochód salonowy (demo car). Co ciekawe pierwszy przegląd przy 15k miała robiony w fabryce w Neckarsulm (gdzie zresztą powstała). Drugi przy 30k w drugiej z fabryk w Ingolstadt (była więc już w miejscach dla Nas kultowych).
Generalnie mógłbym je nazwać "ulepem salonowym" gdyż setka z A6 miesza się w moim egzemplarzu w dziwne sposoby. Setka jest to: z Vinu oraz z wnętrza. A A6 wychodzi z wyglądu zewnętrznego oraz choćby z braku DIFFa a w zamian zastosowania nowszego sposobu "blokady"
Pierwsza rejestracja dopiero w grudniu 1995 w Szwajcarii u jedynego właściciela. Od pierwszej rejestracji pan Swajcar robił niemal zegarkowo 15k od przeglądu do przeglądu i tak aż do 303k w zeszłym roku. W tym miał być kolejny przegląd przy 318k (po zakupie miała 317k najechane).


Do zrobienia w pierwszej kolejności:
:arrow: serwis (rozrząd i wszystko co by trzeba na początku)
:arrow: sekwencja
:arrow: naprawa blacharki przy tylnim prawym kole
:arrow: lewa tylnia lampa zewnętrzna do wymiany

Do zrobienia w dalszej kolejności:
:arrow: koło na lato (dobra 17" lub może 18")
:arrow: różne inne o których nie warto póki co pisać gdyż są za bardzo odległe w czasie i finansach :mrgreen:
A teraz trochę zdjęć pozwalających zobrazować sobie stan tej fury 8-)


Silnik: (był czystszy ale samochód jeździ więc i się brudzi)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W środku
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Z zewnątrz (taka pora roku więc idealnie czysty nie jest)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 24 lut 2012, 14:40
autor: barto-team
takie auto się mi marzy <ok> gratulacje :mrgreen: środek widać nie zajechany ;-) a z zewnątrz przy takiej pogodzie ciężko stwierdzić jak tam lakier :->

: 24 lut 2012, 14:48
autor: Fanthom
Piekne , klasyczne , niezmęczone życiem , zachowane w oryginale , dobrze wyposażone auto kupione z głową a nie na wariata :)... Bardzo przyjemny zakup...Jakies wieksze plany co do autka masz czy zalozyc gaz a pozniej to juz tylko stacje i myjnie odwiedzac?:)

: 24 lut 2012, 16:45
autor: barto-team
Fanthom pisze:juz tylko stacje i myjnie odwiedzac?:)
bo co tu więcej trzeba prócz dobrego koła :?: według mnie z dobrym kołem będzie super <ok>

: 24 lut 2012, 17:16
autor: kacper85
barto-team pisze:jak tam lakier :->
Może być... Ale standardowe kamyki są, jakieś przerysowanie się znajdzie kluczykiem no i brak osłony zaowocował że muszę próg tylni przy nadkolu zakonserwować i dokupić tą osłonę plastikową.
Fanthom pisze:zalozyc gaz a pozniej to juz tylko stacje i myjnie odwiedzac?
Mniej więcej. Jeszcze tylko dobra min. 17" a idealnie 18" i wsio. Jak się trafi coś taniego (w co wątpię) a z S-ki tj jakaś blenda, błotniki czy zderzak to się skuszę. Ale docelowo rodzinko-wóz to ma być, więc póki jakoś się nie odkuje finansowo to nie będzie modzenia. :roll:

: 24 lut 2012, 17:17
autor: Maszu
barto-team pisze:bo co tu więcej trzeba prócz dobrego koła
dorzycilbym ladna a6-kowa kiere s-line :mrgreen:

a poza tym auto kosior <ok>
pogratulowac i bezawaryjnosci zycze <ok>

: 24 lut 2012, 20:06
autor: Marcin19l
widzialem duzo ogłoszen zietka i sprowadza wszystko wierzyc handlarzom:)

na akp zawsze ogłoszenia http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 2&t=115885 A6 C5 ;-)