[a3 8l ahf] takie tam sam nei wiem co :D Twarde i niskie :P
: 17 wrz 2013, 20:58
Audi A3
1998r
1.9 TDi AHF 110km
3drzwi - heczbąk
czarna
Wyposażenie:
-fabryczny alarm
-climatronic
-tempomat
-el. szyby i lusterka
-4 poduchy
- domykanie szyb z pilota
- kierownica regulowana w 2 płaszczyznach
Auto z Holandii, rok w kraju i jest w pełni bezwypadkowe. Samochód stoi na 18 calowych felgach S-Line, chodź myślę o felgach z RS4 b5. Samochód ma nowe sprzęgło i nową sprężarkę klimy (chłodzi jak szalona i daje czyste powietrze).
W samochodzie jak na razie
-wymieniłem klocki
-kupiłem olej i płukankę valvoline oraz filtr mann - wymienione
-kupiłem głośniki na przód
-kupiłem dywaniki gumowe petexa
-ogarniam temat silnika, bo dla mnie jest coś nie tak
-zrobiony plastik wybieraka - ten co jest na skrzyni biegów i nachodzi na niego wodzik
-alarm z domykaniem szyb i z powiadomieniem
-wymieniony pasek wielorowkowy (wymienić to w a3 to tragedia)
-wymieniona poducha pod silnikiem
-wymieniona poducha pod skrzynią (jakiś gałgan ukręcił śrubę i musiałem rozcinać starą łapę i rabować ukręconą śrubę)
-Przyszedł nowy kabel, ustawiony kąt wtrysku, turbo przeładowywuje i przepływka do czyszczenia.
-termostat
-żarówki z tyłu w stopie
-poprowadziłem kable pod sprzęt w bagażniku, tyle męczarni, żeby kable ukryć a tu chinche nie działają!
-drzwi wyregulowane - nie są opadnięte i zamykają się elegancko
-i dużo innych bzdur o których nie pamiętam, kasa znika szybciej niż cygan z zegarkiem.
Do zrobienia:
-porobienie zaprawek
-czujniki cofania
-kierownica sline
-ringi na zegary
-chiptuning
-masa innych pierdół o których zapomniałem
-wyczyścić reflektory, bo są zakurzone
-usunięcie drobnych wgniotek
-polerka kół
-wyprostowanie kierownicy, po ustawieniu geometrii kierownica nie jest idealnie prosto
-trzeba zająć się problemem z rudą pod listwami
-coś trzeba zrobić ze światłami długimi bo one świecą wszędzie, tylko nie do przodu
-sprzęt do bagażnika, kupiłem nowe kable, bo okazało się, że stare chinche gdzieś straciły ciągłość i nie puszczały dźwięku
-no i wiele wiele innych spraw i pierdół
Samochód moim zdaniem jest zadbany, nie tłuczony i nie zmęczony życiem. Wnętrze jest również zadbane i niewypierdziane. Lakier ma rysy i delikatne wgniotki, ale ma już 15 lat. Samochód kosztował sporo jak na ten rocznik (szukałem w wyższej półce cenowej), ale celowałem w stan, a nie w rocznik i wyposażenie. Priorytetem była zdrowa buda i klima
No ale a3 nie jest tak dobrze wykonana jak moja ukochana audi 80, samochód stosunkowo zadbany a ruda jest już pod listwami i na dachu, co moim zdaniem jest niedopuszczalne w audi, ale oka nie wyjmę
O naprawach, modach i przygodach będę informować na bieżąco.
Foty:
Z byłą b4
Brudaaaaaaaas
Niestety na fora mam coraz mniej czasu i coraz rzadziej będę Was odwiedzać
1998r
1.9 TDi AHF 110km
3drzwi - heczbąk
czarna
Wyposażenie:
-fabryczny alarm
-climatronic
-tempomat
-el. szyby i lusterka
-4 poduchy
- domykanie szyb z pilota
- kierownica regulowana w 2 płaszczyznach
Auto z Holandii, rok w kraju i jest w pełni bezwypadkowe. Samochód stoi na 18 calowych felgach S-Line, chodź myślę o felgach z RS4 b5. Samochód ma nowe sprzęgło i nową sprężarkę klimy (chłodzi jak szalona i daje czyste powietrze).
W samochodzie jak na razie
-wymieniłem klocki
-kupiłem olej i płukankę valvoline oraz filtr mann - wymienione
-kupiłem głośniki na przód
-kupiłem dywaniki gumowe petexa
-ogarniam temat silnika, bo dla mnie jest coś nie tak
-zrobiony plastik wybieraka - ten co jest na skrzyni biegów i nachodzi na niego wodzik
-alarm z domykaniem szyb i z powiadomieniem
-wymieniony pasek wielorowkowy (wymienić to w a3 to tragedia)
-wymieniona poducha pod silnikiem
-wymieniona poducha pod skrzynią (jakiś gałgan ukręcił śrubę i musiałem rozcinać starą łapę i rabować ukręconą śrubę)
-Przyszedł nowy kabel, ustawiony kąt wtrysku, turbo przeładowywuje i przepływka do czyszczenia.
-termostat
-żarówki z tyłu w stopie
-poprowadziłem kable pod sprzęt w bagażniku, tyle męczarni, żeby kable ukryć a tu chinche nie działają!
-drzwi wyregulowane - nie są opadnięte i zamykają się elegancko
-i dużo innych bzdur o których nie pamiętam, kasa znika szybciej niż cygan z zegarkiem.
Do zrobienia:
-porobienie zaprawek
-czujniki cofania
-kierownica sline
-ringi na zegary
-chiptuning
-masa innych pierdół o których zapomniałem
-wyczyścić reflektory, bo są zakurzone
-usunięcie drobnych wgniotek
-polerka kół
-wyprostowanie kierownicy, po ustawieniu geometrii kierownica nie jest idealnie prosto
-trzeba zająć się problemem z rudą pod listwami
-coś trzeba zrobić ze światłami długimi bo one świecą wszędzie, tylko nie do przodu
-sprzęt do bagażnika, kupiłem nowe kable, bo okazało się, że stare chinche gdzieś straciły ciągłość i nie puszczały dźwięku
-no i wiele wiele innych spraw i pierdół
Samochód moim zdaniem jest zadbany, nie tłuczony i nie zmęczony życiem. Wnętrze jest również zadbane i niewypierdziane. Lakier ma rysy i delikatne wgniotki, ale ma już 15 lat. Samochód kosztował sporo jak na ten rocznik (szukałem w wyższej półce cenowej), ale celowałem w stan, a nie w rocznik i wyposażenie. Priorytetem była zdrowa buda i klima
No ale a3 nie jest tak dobrze wykonana jak moja ukochana audi 80, samochód stosunkowo zadbany a ruda jest już pod listwami i na dachu, co moim zdaniem jest niedopuszczalne w audi, ale oka nie wyjmę
O naprawach, modach i przygodach będę informować na bieżąco.
Foty:
Z byłą b4
Brudaaaaaaaas
Niestety na fora mam coraz mniej czasu i coraz rzadziej będę Was odwiedzać