Audi A8 D2 4.2 V8 quattro
: 07 lip 2014, 19:33
Witajcie,
dawno mnie tutaj nie było, trochę się pozmieniało, jestem już ojcem dwójki dzieci (synowie: Miłosz i Cezary) oraz posiadaczem dwóch Audi z quattro:
1). Audi A8 D2 4.2 quattro;
2). Audi A6 C4 Avant 2.8 ACK quattro (ujeżdżane przez Żonę/ Czarna );
Do rzeczy...
jak wiecie, jeździłem w przewadze starymi Audi- ostatnio odejście chwilowe do VW Passat B5 i niedawno powrót do Audi. Miało być C4 quattro, a jest A8 D2 quattro z końca 1995 roku.
Auto kupione za śmieszne pieniądze jak na A8 od I-go właściciela w Polsce od 2008 roku (dobry znajomy kolegii z pracy). Seriwsowana w ASO do momentu sprowadzenia do PL (przebieg w 2008 roku- 218700 KM- i jeździł na 0w30, na chwilę obecną ma 251500 KM- zalany olejem 5w30). Tematy eksploatacyjne już mam za sobą (kpl. rozrząd z pompą wody, termostat, uszczelki pokryw zaworów, świece, filtry, płyny, przekładnia kierownicza- regeneracja, olej z filtrem w ASB), wymienione tylne klocki hamulcowe i zrobiona profi polerka i zamontowana niedawno sekwencja LPG.
Spalanie- zaskoczenie-przy identycznej jeździe pali o ok. 1.2 litra mniej niż żony A6 C4 ACk w Q z trumną na dachu.
Wyposażenie:
- skóry Recaro w pełnej el.;
- el. lusterka + składanie el.;
- komp;
- tempomat;
- climatronic dwustrefowy;
- quattro;
- grzane jupy ;
- skrzynia A/T 4-ro biegowa;
- "pompowana" tylna kanapa;
- el. zagłówki;
- barwione szyb;
- spryskiwacze reflektorów;
- i wiele innych (później rozkoduję wposażenie);
tutaj auto po polerce;
Więcej zdjęć wkrótce.
A to C4 Moniki:
Pozdrawiam.
dawno mnie tutaj nie było, trochę się pozmieniało, jestem już ojcem dwójki dzieci (synowie: Miłosz i Cezary) oraz posiadaczem dwóch Audi z quattro:
1). Audi A8 D2 4.2 quattro;
2). Audi A6 C4 Avant 2.8 ACK quattro (ujeżdżane przez Żonę/ Czarna );
Do rzeczy...
jak wiecie, jeździłem w przewadze starymi Audi- ostatnio odejście chwilowe do VW Passat B5 i niedawno powrót do Audi. Miało być C4 quattro, a jest A8 D2 quattro z końca 1995 roku.
Auto kupione za śmieszne pieniądze jak na A8 od I-go właściciela w Polsce od 2008 roku (dobry znajomy kolegii z pracy). Seriwsowana w ASO do momentu sprowadzenia do PL (przebieg w 2008 roku- 218700 KM- i jeździł na 0w30, na chwilę obecną ma 251500 KM- zalany olejem 5w30). Tematy eksploatacyjne już mam za sobą (kpl. rozrząd z pompą wody, termostat, uszczelki pokryw zaworów, świece, filtry, płyny, przekładnia kierownicza- regeneracja, olej z filtrem w ASB), wymienione tylne klocki hamulcowe i zrobiona profi polerka i zamontowana niedawno sekwencja LPG.
Spalanie- zaskoczenie-przy identycznej jeździe pali o ok. 1.2 litra mniej niż żony A6 C4 ACk w Q z trumną na dachu.
Wyposażenie:
- skóry Recaro w pełnej el.;
- el. lusterka + składanie el.;
- komp;
- tempomat;
- climatronic dwustrefowy;
- quattro;
- grzane jupy ;
- skrzynia A/T 4-ro biegowa;
- "pompowana" tylna kanapa;
- el. zagłówki;
- barwione szyb;
- spryskiwacze reflektorów;
- i wiele innych (później rozkoduję wposażenie);
tutaj auto po polerce;
Więcej zdjęć wkrótce.
A to C4 Moniki:
Pozdrawiam.