A6 C4 czyli karawan by afro89.
: 21 gru 2014, 14:36
Witam. Autko posiadam już kilka ładnych lat. Pod maską siedzi poczciwe 2,5 TDI AEL 140KM, z którego staram się wycisnąć jak najwięcej. O tym później :mrgreen: Z wyposażenia od samego zakupu posiada:
-klimatron
-nagłośnienie BOSE + zmieniarka
-kiera 3 ramienna
-chrom pakiet
-podłokietnik
-2x elektryczne szyby
Po zakupie zawitały:
-komplet dekorów w carbonie
-fotele recaro obszyte na nowo + tylna kanapa
-tempomat (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-licznik AC BC (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-zawias weitec
-heble z przodu 312mm (seria 288) w planach coś mocniejszego
-koło RH zw1 17, 8 oraz 8,5 cala, na nowy sezon będzie 8,5 i 9
-czarny front
Z modów mechanicznych przy silniku dużo się działo, począwszy od:
-turbiny K24 z merca i wtryski 0.230. Było coś około 190KM i 420NM
-następnie zawitała turbina z 2,5 tdi V6 GT2052V. Koników było ciut mniej ale za to kreski wyglądały duuużo lepiej.
-obecnie siedzi przerobione osobiście GTB2260 + wtryski 0.270 + wałek świątek + sterownik 16bit EDC 15VM+ z VW LT (z silnika ANJ) kolektor wydechowy uspawany, kolektor ssący uspawany, wydech 2,75 cala z kwasówki, dolot z centranie umieszczonym IC, korby z PD-ków, sztywne koło + tarcza na kevlarze, MAP 3bar. I to chyba wszystko. Obecnie generuje moc 259KM i 498NM.
Może nie będę wstawiał zdjęć jak wyglądał podczas zakupu, lecz stan obecny.
A tu mamy Panhardzik na śrubie rzymskiej
Więcej zdjęć wieczorem.
-klimatron
-nagłośnienie BOSE + zmieniarka
-kiera 3 ramienna
-chrom pakiet
-podłokietnik
-2x elektryczne szyby
Po zakupie zawitały:
-komplet dekorów w carbonie
-fotele recaro obszyte na nowo + tylna kanapa
-tempomat (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-licznik AC BC (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-zawias weitec
-heble z przodu 312mm (seria 288) w planach coś mocniejszego
-koło RH zw1 17, 8 oraz 8,5 cala, na nowy sezon będzie 8,5 i 9
-czarny front
Z modów mechanicznych przy silniku dużo się działo, począwszy od:
-turbiny K24 z merca i wtryski 0.230. Było coś około 190KM i 420NM
-następnie zawitała turbina z 2,5 tdi V6 GT2052V. Koników było ciut mniej ale za to kreski wyglądały duuużo lepiej.
-obecnie siedzi przerobione osobiście GTB2260 + wtryski 0.270 + wałek świątek + sterownik 16bit EDC 15VM+ z VW LT (z silnika ANJ) kolektor wydechowy uspawany, kolektor ssący uspawany, wydech 2,75 cala z kwasówki, dolot z centranie umieszczonym IC, korby z PD-ków, sztywne koło + tarcza na kevlarze, MAP 3bar. I to chyba wszystko. Obecnie generuje moc 259KM i 498NM.
Może nie będę wstawiał zdjęć jak wyglądał podczas zakupu, lecz stan obecny.
A tu mamy Panhardzik na śrubie rzymskiej
Więcej zdjęć wieczorem.