A6 C4 2,5TDI Avant Quattro by Audki
: 01 sty 2016, 22:22
Witam. Po chwilowej przerwie wracamy w posiadanie A6 C4 2,5TDI Quattro.
Silnik wiadomo 2,5 TDI 5cyl.
Napęd wiadomo Quattro.
Rocznik 1997r.
Z wyposażenia:
XOA - wersja na rynek niemiecki
B0A - bez specyficznego wyposażenie na dany rynek
C1L - Alloy wheels 5.5J x 15
GOL- 6-biegowa skrzynia
H6U-Opony205/55 R16 91W
J1A- Akumulator 380 A (64 Ah)
M49- 5-cyl. turbo diesel 2.5 L/103kW
Q1D-sports seat - Front
1BE-Podwozie sportowe ni5sze o 20mm
1AH-ABS and ASR (Traction control system with brake activation)
1G3- zapasowe koło ze stopów
2PV- sportowa, skórzana, trójramienna kierownica
1N1- Wspomaganie układu kierowniczego
3AF- Lusterko wsteczne zewnetrzne (wypukłe), el. regulowane i podgrzewane - prawe -
3BS- Lusterko wsteczne zewnetrzne (asferyczne), el. regulowane i podgrzewane - lewe -
T4E- komponennty dla silnika bazowego, cześć 038.A
3S2-Relingi dachowe
4VE- pasy 3-punktowe i jeden pas bezwładnościowy na środku na tylniej kanapie
OG1-Manualna skrzynia biegów
8AE-Radio "delta"
8GL-alternator 120A
8FA-bez dodatkowego akumulatora
BRQ-Speakers (active) with BOSE sound
1KD- hamulce tarczowe z tyłu a
1LB-Tarcze hamulcowe przednie – wentylowane
3FA- standardowy dach
3YB - kieszenie w przednich drzwiach
1BE-Seryjne podwozie
Silnik wiadomo 2,5 TDI 5cyl.
Napęd wiadomo Quattro.
Rocznik 1997r.
Z wyposażenia:
XOA - wersja na rynek niemiecki
B0A - bez specyficznego wyposażenie na dany rynek
C1L - Alloy wheels 5.5J x 15
GOL- 6-biegowa skrzynia
H6U-Opony205/55 R16 91W
J1A- Akumulator 380 A (64 Ah)
M49- 5-cyl. turbo diesel 2.5 L/103kW
Q1D-sports seat - Front
1BE-Podwozie sportowe ni5sze o 20mm
1AH-ABS and ASR (Traction control system with brake activation)
1G3- zapasowe koło ze stopów
2PV- sportowa, skórzana, trójramienna kierownica
1N1- Wspomaganie układu kierowniczego
3AF- Lusterko wsteczne zewnetrzne (wypukłe), el. regulowane i podgrzewane - prawe -
3BS- Lusterko wsteczne zewnetrzne (asferyczne), el. regulowane i podgrzewane - lewe -
T4E- komponennty dla silnika bazowego, cześć 038.A
3S2-Relingi dachowe
4VE- pasy 3-punktowe i jeden pas bezwładnościowy na środku na tylniej kanapie
OG1-Manualna skrzynia biegów
8AE-Radio "delta"
8GL-alternator 120A
8FA-bez dodatkowego akumulatora
BRQ-Speakers (active) with BOSE sound
1KD- hamulce tarczowe z tyłu a
1LB-Tarcze hamulcowe przednie – wentylowane
3FA- standardowy dach
3YB - kieszenie w przednich drzwiach
1BE-Seryjne podwozie