VW Polo Classic 86c2f by Kamaz
: 07 sty 2017, 10:15
Witam jestem Tomek ale wszyscy mówią do mnie Kamaz.
Polo to poprzednik Audi 50 którego produkcja trwała tylko 1974 - 1978 później był VW Polo 86 I GE eracji1974-1982, następca to model 86c II generacja czyli pierwszy lifting 1981-1990 i wersja po drugim liftingu III generacja 86c2f..
Zakupiłem Polo Classic 86c2f w ładnej budzie.
Auto wyglądało w bardzo dobrej kondycji tak jak blacharka jak i mechanicznie.
Link historii samochodu: viewtopic.php?f=92&t=38670
Zdjęcia po zakupie 20 IX 2015
Jest:
Model: 86c2f
Rok produkcji: 1990
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1,6 AEE
Moc: 75km
Kolor: czerwony
Skrzynia: 4 biegi
Wnętrze: Niebieskie fotele i boczki
Hamulce: seria
Zawieszenie: Jakaś gleba ale nie ogarniam co to za zawias ok 70/70
Koła: seria
Audio: seria
Smoked front
Licznik z obrotomierz
Fabryczny lakier
Planowane zmiany:
Dupo wóz
Nowy lakier żółty
Clean pod maską
Brak anteny i kierunkowskazów bocznych
Elementy wnętrza z 86c GL / GT (Jest kompletowane)
Niżej (Jest kompletowane)
Głośniej (przelot z ciekawym końcowym)
Mocniej około 150km
LPG
Skrzynia 5 biegów ATV z 5b z 8PP (Jest kompletowane)
Poprawki blacharskie i konserwacyjne
Deska rozdzielcza brązowa z 86c (Jest kompletowane)
Drewniana kierownica (Jest kompletowane)
Podgrzewane stołki
Centralny zamek (Jest kompletowane)
Przyciemnione szyby przód 20% tył 60%
Wnętrze 86c (Jest kompletowane)
Podgrzewane elektryczne lusterka (Jest kompletowane)
konsola Foha z zegarami radiem CB i wyjściami USB
Hamulce przód G40 tył mk2 GTI (Jest kompletowane)
W aucie jak dotąd zmieniłem:
pompa paliwa zewnętrzna na Walbro GSL 392
Felgi: Monza Car Tec15' 7j
Opony: Nankang 165/50
Dokumentacja zmian w Bruczyk Garage :
6 VIII 2016v
zdobyte elektryczne lusterka z Passata b3 będące dawca do seryjnych lusterek
24 X 2016
Doczekane miejsce na warsztacie więc zewnętrzna rozbiórka i krótka diagnoza pacjenta. Będzie co robić szykując się na nowy sezon.
,,,,,,
25 XI 2016
Prace trwają intensywnie. Polo już całe rozebrane prócz zawieszenia co zostaje na sam koniec. Aktualnie walka trwa z konserwacją znaczy na usunięciu jej, żeby znaleźć wszystkie ogniska rdzy.
Polo to poprzednik Audi 50 którego produkcja trwała tylko 1974 - 1978 później był VW Polo 86 I GE eracji1974-1982, następca to model 86c II generacja czyli pierwszy lifting 1981-1990 i wersja po drugim liftingu III generacja 86c2f..
Zakupiłem Polo Classic 86c2f w ładnej budzie.
Auto wyglądało w bardzo dobrej kondycji tak jak blacharka jak i mechanicznie.
Link historii samochodu: viewtopic.php?f=92&t=38670
Zdjęcia po zakupie 20 IX 2015
Jest:
Model: 86c2f
Rok produkcji: 1990
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1,6 AEE
Moc: 75km
Kolor: czerwony
Skrzynia: 4 biegi
Wnętrze: Niebieskie fotele i boczki
Hamulce: seria
Zawieszenie: Jakaś gleba ale nie ogarniam co to za zawias ok 70/70
Koła: seria
Audio: seria
Smoked front
Licznik z obrotomierz
Fabryczny lakier
Planowane zmiany:
Dupo wóz
Nowy lakier żółty
Clean pod maską
Brak anteny i kierunkowskazów bocznych
Elementy wnętrza z 86c GL / GT (Jest kompletowane)
Niżej (Jest kompletowane)
Głośniej (przelot z ciekawym końcowym)
Mocniej około 150km
LPG
Skrzynia 5 biegów ATV z 5b z 8PP (Jest kompletowane)
Poprawki blacharskie i konserwacyjne
Deska rozdzielcza brązowa z 86c (Jest kompletowane)
Drewniana kierownica (Jest kompletowane)
Podgrzewane stołki
Centralny zamek (Jest kompletowane)
Przyciemnione szyby przód 20% tył 60%
Wnętrze 86c (Jest kompletowane)
Podgrzewane elektryczne lusterka (Jest kompletowane)
konsola Foha z zegarami radiem CB i wyjściami USB
Hamulce przód G40 tył mk2 GTI (Jest kompletowane)
W aucie jak dotąd zmieniłem:
pompa paliwa zewnętrzna na Walbro GSL 392
Felgi: Monza Car Tec15' 7j
Opony: Nankang 165/50
Dokumentacja zmian w Bruczyk Garage :
6 VIII 2016v
zdobyte elektryczne lusterka z Passata b3 będące dawca do seryjnych lusterek
24 X 2016
Doczekane miejsce na warsztacie więc zewnętrzna rozbiórka i krótka diagnoza pacjenta. Będzie co robić szykując się na nowy sezon.
,,,,,,
25 XI 2016
Prace trwają intensywnie. Polo już całe rozebrane prócz zawieszenia co zostaje na sam koniec. Aktualnie walka trwa z konserwacją znaczy na usunięciu jej, żeby znaleźć wszystkie ogniska rdzy.