Strona 1 z 1

Jeep Grand Cherokee 5.2 ZJ '93 by Pawog

: 24 sie 2009, 18:52
autor: Pawog2
Skoro powstał taki fajny dział, pomyślałem więc, że zaprezentuję swojego potworka. Jest to pierwsza generacja Jeep'a Grand Cherokee.

Trochę danych technicznych:
:arrow: Rok produkcji 1993
:arrow: Pojemność 5200 ccm
:arrow: Moc 220KM
:arrow: Moment obr. 400Nm
:arrow: Przyspieszenie poniżej 9 przy fabrycznych kołach, masie i zawieszeniu
:arrow: Prędkość maksymalna mierzona GPSem 198km/h
:arrow: Stały napęd na 4 łapki
:arrow: reduktor
:arrow: automatyczna, stuprocentowa blokada tylnego mostu
:arrow: skrzynia automatyczna 4 biegi + Overdrive
:arrow: 2 sztywne mosty

Wyposażenie:
:arrow: poducha kierowcy
:arrow: ABS
:arrow: el. szyby x4
:arrow: el. lusterka
:arrow: automatyczna klimatyzacja
:arrow: pełna elektryka foteli
:arrow: skóra beż
:arrow: lusterka fotochromatyczne x3
:arrow: 2 komputery pokładowe
:arrow: wspom. kierownicy

Zmiany:
:arrow: lift(podwyższenie zawieszenia) 4"
:arrow: felgi Cragar 8x15 Et -20
:arrow: opony BFGoodrich All Terrain(50% teren/50% szosa) 32x11,5x15(metryczny odpowiednik 297/75R15) - szosa
:arrow: opony w teren Yokohama Geolander MT w rozmiarze jak wyżej
:arrow: drążki panharda/trackbar regulowanej długości
:arrow: amortyzatory Sky Jacker Nitro 8000
:arrow: automatyczna blokada 100% tylnego mostu
:arrow: wzmacniane półosie Yukon
:arrow: zderzak stalowy pod wyciągarkę produkcji krajowej :mrgreen:

Plany:
:arrow: montaż wyciągarki leżącej w garażu od stycznia
:arrow: przednia blokada mostu
:arrow: reduktor z pełną blokadą międzyosiową
:arrow: podwyższenie jeszcze o ok. 1"
:arrow: montaż snorkela
:arrow: montaż poszerzenia błotników Bushwacker
:arrow: większe koła 33x12,5x15

Pewnie o paru rzeczach zapomniałem ale trudno :lol:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 24 sie 2009, 18:58
autor: michael80b3
Fajna terenówa chętnie bym taką poszalał po lesie heh, 5.2 l diesel czy benzyna aż się boję zapytać ile to pali?

: 24 sie 2009, 19:14
autor: Pawog2
benzyna oczywiście, z rejestracją, dodatkowymi reflektorami, bagażnikiem i kołem na dachu, do tego dochodzą koła o 4" większe niż fabryczne i parę ładnych centymetrów szersze... w takim zestawieniu pali po mieście do 30 litrów gazu(przy ciężkiej nodze i mega Warszawskich korkach). Normalnie da się zejść do 25 po mieście. Trasy chłoną 17-20 ltr. LPG.

: 24 sie 2009, 23:56
autor: seba6891
kawal auta, jak na amerykanca przystalo...jechalem kiedys 5.9 Limited i bral wszystko co popadnie a spalanie pokazywal 35 :mrgreen: .ten ma 5.2 wiec pewnie wyrywa podobnie

ps. ladnie go przygotowales na wyprawy, pewnie nie straszny juz mu zaden teren

: 25 sie 2009, 12:47
autor: noorbi
Chciałbym takie auto, na ryby, grzyby i polowanie :mrgreen:
Zakładaj wyciągarkę.

: 25 sie 2009, 12:52
autor: avo
mmmm mioodnyy!! :D chyba jestes w temacie Jeep'kow wiec sie tez pochwale (niestety nei mam ich juz..)
mialem Cherokee XJ 4.0 HighOutput <ok> i Granda Cherokee WJ 4.7 V8 <ok>

sliczne autka <ok>

: 25 sie 2009, 13:27
autor: Pawog2
noorbi pisze:Zakładaj wyciągarkę.
będzie wyciągarka, będzie na pewno przed zimą jednak jak na razie zabrać się nie mogę ani za Audi, ani za Jeep'a, takie mnie lenistwo ogarnęło. Do obu samochodów pełno gratów leży aż się o montaż proszą ale nie ma skutków :oops:

: 26 sie 2009, 11:16
autor: duo
Pawog2 pisze:
noorbi pisze:Zakładaj wyciągarkę.
będzie wyciągarka, będzie na pewno przed zimą jednak jak na razie zabrać się nie mogę ani za Audi, ani za Jeep'a, takie mnie lenistwo ogarnęło. Do obu samochodów pełno gratów leży aż się o montaż proszą ale nie ma skutków :oops:
jeepa już nie raz widziałem, radocha jak nic .. ale zakłądaj w końcu zabawki na audi bo sie doczekac nie mogę :-/

: 06 wrz 2009, 21:56
autor: siwusek216
http://www.4x4trial.pl/

Zapraszam na śląsk bylem na majowej edycji :arrow: tuman kurzu, fruwające kamienie, wycie silników, miażdżona blacha, brzęk pękającego szkła i te wszystkie rozerwane/urwane reduktory, wały, półosie <ok>

: 07 wrz 2009, 00:42
autor: Pawog2
Ja bardziej jeżdżę na zloty połączone z przeprawami. Do Trialu szkoda tego samochodu, do Trialu musiałoby być coś co łatwo naprawić młotkiem i podstawowymi kluczami i ciężko popsuś(Nissan Patrol, Suka Samuraj itp.). Na szybkościówki częściej przybywam jako widz <ok>