Strona 1 z 5
BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
: 27 paź 2009, 22:23
autor: Grzes47
: 27 paź 2009, 22:27
autor: Krycha
Fajna sprawa Gleniu, lubię te starsze i chyba już kultowe bumy.
: 28 paź 2009, 00:35
autor: jaca0777
Śliczna E30, kolorek elegancki! Wygląda na zadbaną. Ja też na E30 choruje, i planuje kupić taką do remontu i powoli dłubać przy niej... Ale to w dalszej przyszłości, pierwsza w kolejce jest kupejka. Planujesz zamontować M-Technik II?? Widze, że masz czarną nerke... Myślałeś o Black Hella?? <ok>
Pozdro
: 28 paź 2009, 07:46
autor: Grzes47
jaca0777, black hellki będą natomiast M Tech jakoś niekoniecznie mi się widzi-ewentualnie na przód dokładka z ISa
: 29 paź 2009, 17:36
autor: zjawa
Glenio, miodzio kwadrata kupiłeś! 8-) Marzy mi się już kilka lat E30-stka i kiedyś też zakupię
Czekamy na lepsze fotki!
PS Kiedy M50 wrzucasz? <cieszy>
: 29 paź 2009, 17:39
autor: KLAKSON
Blee... Nigdy BMW, chociaż może i mocniejsze silniki itp ale dla mnie zawsze pozostanie zdanie, że jeżdżą nimi sami "cfaniaki" oraz "małolaci"... Sorki Glenio, nie mam nic do Ciebie al;e nie lubie tej marki. Życzę bezawaryjności.
: 29 paź 2009, 20:11
autor: Garo
Ja mam podobne zdanie do KLAKSONA, też nie lubie tej marki i też nie mam nic do Ciebie. Wielki szacun za prace przy B3 się należą <ok> Ta B3 mi się 2 razy lepiej podobała niż ta BMW :mrgreen:
Pozdro <ok>
: 29 paź 2009, 21:48
autor: Dziki
E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską, twoja jakoś mnie nie urzeka :roll: dla mnie to poprostu tylno napedowy sedan <ok>
: 30 paź 2009, 08:28
autor: kyto
Dziki pisze:E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską
a po co komu taki potwor? e30 z takim silnikiem seryjnie nie bylo.juz z 2,5 l jest ciezko ruszyc na mokrym, czy nie daj boze na sniegu, a nie ma co ukrywac, ze 2,5 w e30 to naprawde mocny motor.buda leciutka, zero elektroniki w postaci trakcji i innych pierdol-smierc w oczach. nie widze sensu zeby wkladac tam 3.5 litrowego potwora do normalnej jazdy. moj znajomy z gliwic wsadzil tam 3.5- wchodzil na styk, wypelnial komore do ostatniego centymetra, ale on tego uzywal do driftu (ps. taki silnik jest za ciezki do tego auta jesli by sie ktros chcial bawic w drift)
: 30 paź 2009, 09:38
autor: Grzes47
nie odczuwam potrzeby zmiany silnika ani na m50 ani nam30b35(3,5)do codziennej jazdy ten w zupełności mi wystarczai pieknie współpracuje z sekwencyjnym gazikiem.
Może szału nie robi, ale auto mam zaledwie 2 tyg. i zmiany wielkie w nim jeszcze nie zaszły
a co do porównania e30 i audi 80, to 2 różne auta-mi bardziej leży e30 ze względu na pewne prowadzenie, sztywny zawias, kultura pracy i gang 6cylindrowych silników i klasyczna już w tej chwili sylwetka
e30 w dobrym stanie i oryginale jest klasykiem, którym audi 80 niestety nie zostanie.....
a stereotypu byłem świadomy kupując to autko ale mnie to"nie rusza", dobre e30 zawsze pociągnie oko i będzie cenionym klasykiem a egzemplarze zdezelowane i tjuningi już niedługo skończą na szrotach :mrgreen:
: 30 paź 2009, 09:41
autor: kris0181
Jedne z nielicznych bmw które mi się podoba
Dobry wybór... grzech tak mówić na tym forum hahahah <ok>
: 30 paź 2009, 09:47
autor: Grzes47
a jeszcze tak apropo stereotypów kto jeździ jakimi autami...to niestety ale Audi 80 też nie ma najlepszych opini bo te autka zastąpiły polonezy i duże fiaty na wsiach...
ale też mi to nie przeszkadzało jak jeździłem 80tkami bo takie opinie mam w ch.ju 8-) :lol:
: 30 paź 2009, 09:53
autor: Garo
Moim zdaniem, nie patrze kto tymi autkami jeździ, jest mi to obojętne. Ale Audi u mnie góruje, a do BMW nie mam żadnego przekonania.
Sorki za OT
Pozdrawiam
: 30 paź 2009, 17:55
autor: zjawa
Panowie, nie powielajcie stereotypów. Beemki to świetne auta, a jak ktoś wyśmiewa to ma pewnie kompleksy :lol:
Glenio pisze:nie odczuwam potrzeby zmiany silnika
Tak tylko zapytałem, nie wiem czy miałeś okazje jeździć b25 ale charakterystyka tej jednostki mnie przynajmniej zachwyciła. A skoro w E30 swapy zazwyczaj robi się tak często jak w 80-tce zmienia olej to zapytałem czy planujesz;-)
Pozdro
: 30 paź 2009, 20:00
autor: mazakback
kyto pisze:Dziki pisze:E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską
a po co komu taki potwor? e30 z takim silnikiem seryjnie nie bylo.juz z 2,5 l jest ciezko ruszyc na mokrym, czy nie daj boze na sniegu, a nie ma co ukrywac, ze 2,5 w e30 to naprawde mocny motor.buda leciutka, zero elektroniki w postaci trakcji i innych pierdol-smierc w oczach.
True. Moj brat mial e30 2.5 170km i to byl samochod ktory potrafil wiele i nic mu nie brakowalo. Na mokrym nie mozna przesadzac z gazem bo latac zaczyna.
Glenio lux maszyna. Nie widze tam nic do zmiany. Osobiscie bym przyciemnil szybki ale to tylko kwestia gustu.
Gratuluje marki