Ford Fiesta MK4 baj Stanislav
: 14 mar 2010, 09:48
Witam!
Tak jakoś z nudów coś napiszę o moim pierdolocie A więc do rzeczy jest to Ford Fiesta MK4, którą dzielę z mamuśką hehe Auto nabyliśmy dnia 14 listopada 2009 roku, kupione w Jaworznie, a sprowadzona była z Francji. Co Ford to Ford każdy ma swoja opinię na temat tej marki, więc temat do dyskusji
Model: Fiesta GHIA
Rok: 1998
Silnik: 1.4 16V Zetec-S
Wyposażenie:
1x airbag
wspomaganie
ori alu 14" z wersji GT z gumami 185/55 R14
skórzana kierownica, gałka zmiany biegów oraz mieszek
imitacja drewna wokół licznika
obrotomierz
welurowa tapicerka
elektryczne szyby :mrgreen:
centralny z pilotem
halogeny
immobiliser
spojler klapy tylnej z dodatkowym światłem stopu (jest wypas)
ori radio z Forda 5000 RDS
No i to by było chyba na tyle.
A teraz co zostało już zrobione:
27.11.2009
tuleje wahacza
lewy wahacz
olej i wszystkie filtry
cały rozrząd
tłumik końcowy wraz ze wszystkimi uchwytami i mocowaniami
guma stabilizatora
osłona przegubu
świece
kable
silniczek krokowy
28.11.2009
springi z Jamexa -40mm
09.03.2010
felgi Schmidt Modern Line 7x15" ET25
Trochę fotek (szału nie robią bo jeszcze porządnej sesji nie było kiedy zrobić):
17.03.2010
Wymiana licznika z KMH na MPH
Było tak:
A jest tak:
20.03.2010
Wstępna próba polerki rantów. Jakość zdjęć nie najlepsza bo robione w pokoju przy oświetleniu.
Z lewej przed, z prawej po:
O planach się nie będę rozpisywał bo to sensu nie ma. Cały czas szukam tajli do niej
Pozdro
Tak jakoś z nudów coś napiszę o moim pierdolocie A więc do rzeczy jest to Ford Fiesta MK4, którą dzielę z mamuśką hehe Auto nabyliśmy dnia 14 listopada 2009 roku, kupione w Jaworznie, a sprowadzona była z Francji. Co Ford to Ford każdy ma swoja opinię na temat tej marki, więc temat do dyskusji
Model: Fiesta GHIA
Rok: 1998
Silnik: 1.4 16V Zetec-S
Wyposażenie:
1x airbag
wspomaganie
ori alu 14" z wersji GT z gumami 185/55 R14
skórzana kierownica, gałka zmiany biegów oraz mieszek
imitacja drewna wokół licznika
obrotomierz
welurowa tapicerka
elektryczne szyby :mrgreen:
centralny z pilotem
halogeny
immobiliser
spojler klapy tylnej z dodatkowym światłem stopu (jest wypas)
ori radio z Forda 5000 RDS
No i to by było chyba na tyle.
A teraz co zostało już zrobione:
27.11.2009
tuleje wahacza
lewy wahacz
olej i wszystkie filtry
cały rozrząd
tłumik końcowy wraz ze wszystkimi uchwytami i mocowaniami
guma stabilizatora
osłona przegubu
świece
kable
silniczek krokowy
28.11.2009
springi z Jamexa -40mm
09.03.2010
felgi Schmidt Modern Line 7x15" ET25
Trochę fotek (szału nie robią bo jeszcze porządnej sesji nie było kiedy zrobić):
17.03.2010
Wymiana licznika z KMH na MPH
Było tak:
A jest tak:
20.03.2010
Wstępna próba polerki rantów. Jakość zdjęć nie najlepsza bo robione w pokoju przy oświetleniu.
Z lewej przed, z prawej po:
O planach się nie będę rozpisywał bo to sensu nie ma. Cały czas szukam tajli do niej
Pozdro