Witam ponownie tylko w innym dziale;) otóż po sprzedaniu BeCzwórki (wystawiłem by 'sprawdzić rynek'), przyszedł czas na coś innego, szukałem A4, E39, Civica ej6 i ewentualnie B4 tylko w więszym silniku. Szukałem auta tydzień, znalazłem ładna Honde Civic w Coupe(taka jak zawsze mi się podobała). Tym razem samochód jest bez lpg, spalanie 8litrów w mieście(zmiana biegów od 3 do 4 rpm). Ogólnie autko ładne, silniczek 1.6 105km wystarczy jak na razie.
Honda Civic COUPE 1.6I LS
Rocznik: 1999r
Tak jak wcześniejsze auto Bezwypadkowe
Na wyposażeniu jest:
* ABS
* 2 X Poduszka Powietrzna
* El. Szyberdach
* El. Szyby
* El. Lusterka
* Centralny Zamek
* Wspomaganie Kierownicy
* SRS
* Immobiliser
* Felgi 15"(idą na sprzedanie)
Z podstawowych rzeczy są:
* Welurowa Tapicerka
* Regulacja Kierownicy
* Trzecie Światło Stop
* Zderzaki w kolorze
* Dzielona Tylna Kanapa
* Komplet 3 Kluczyków
Audio:
Radio Sony (będzie inne)
Boczki ori głośniki 16cm
Tylna półka 6x9 JVC
30.07.2010
[center]10.10.2010[/center]
Lampy usa + światło stopu x5
Pozdrawiam
: 24 lip 2010, 16:54
autor: grze
Ładny Civiczek. Szkoda tylko, że nie ma V-tec'a. W Japonii wyprodukowany? Rdzy nie ma? Sprawdź zwłaszcza tylne nadkola i to, co się dzieje pod plastikowymi nakładkami na progi żeby nie było niespodzianek. Zwłaszcza, że buda ocynkowana tylko od zewnątrz. W dodatku pewnie nie ma plastikowych nadkoli z tyłu, bo VI gen. nie miały z tego, co pamiętam.
majler pisze:zmiana biegów od 3 do 4 rpm
te auta z tego, co się orientuję, najmniej palą jak się jeździ na 2400-3200 RPM
: 24 lip 2010, 21:43
autor: majler
Civic był wyprodukowany w usa(z kodu vin tak wychodzi). szukałem auta w dobrym stanie, bez szpachli, bez rudej. tak jak mówisz tylnych nadkoli nie ma, ale szukam i będe zakładał + jakaś domowa konserwacja przed założeniem;) Spód autka jest taki sam równy jak był w audi. wcześniej miałem też Civica tylko że V heczbeka, dobre auta jak są zadbane.
: 24 lip 2010, 21:50
autor: Motostacja pl
Auto ogólnie ok ale jak zwykle japońce musieli coś spie**** dając wyłupiaste reflektory jak oczy w ich bajkach. Oni chyba mają z tym jakiś kompleks mniejszości. :mrgreen:
: 25 lip 2010, 17:15
autor: grze
Labiel, tyle, że gdyby reflektory w naszych Audiczkach świeciły tak, jak te w Civic'u, to byłaby bajka.
: 25 lip 2010, 17:29
autor: Motostacja pl
grze pisze:Labiel, tyle, że gdyby reflektory w naszych Audiczkach świeciły tak, jak te w Civic'u, to byłaby bajka.
A ja myślę że to nie tyle o reflektory chodzi co o ich zużycie. W A4 mam obie przednie lampy nowe (znaczy teraz to już roczne) plus do tego zwykłe żarówki z Carrefoura które śmigają bez problemu już od 18tyś i powiem że światła dają nieźle. W B3 fakt miałem już słabe oświetlenie a przecież w B3, B4 czy B5 konstrukcja lampy w zasadzie niczym się nie różni. Ale jak odbłyśniki się już wypalą to nie ma co się dziwić.
Kumpel ma Civica o generacje nowszego, z 2001 też coupe i bardzo podobne lampy. Zresztą większość "azjatów" ma lampy tego pokroju, Hondy, Toyoty, deawo itp. Azjaci nie mają gusty i tyle
: 25 lip 2010, 17:33
autor: grze
Labiel, to idź do kumpla zobaczyć jak to świeci <cieszy>
: 25 lip 2010, 17:37
autor: Motostacja pl
Labiel, to idź do kumpla zobaczyć jak to świeci <cieszy>
Byłem, bo jeździłem z nimi. Szczerze to w porównaniu do mojej B5 różnicy nie widziałem. Gdybym porównywał do B3 to różnica byłaby kolosalna, ale w B3 moje lampy kwalifikowały się raczej do wymiany, więc nie ma co porównywać auta z 2001 z przebiegiem 150tyś do auta z 1989 z przebiegiem pewnie z 500tyś Zobaczymy jak jego lampy będą świecić po tym przebiegu.
: 25 lip 2010, 17:57
autor: grze
Labiel, oj zdziwiłbyś się. ale niech Ci będzie, co by nie zaśmiecać Koledze tematu
majler, zmieniałeś już rozrząd? w hondzie ori była rolka Koyo, a pasek Gates. płyn do chłodnic stosowali GlycoShell (płyn koloru zelonego) dostępny na stacjach Shell'a.
To tak dla informacji
: 25 lip 2010, 18:05
autor: Zayebatsu
Wysokie <ok> Auto fajne ale poprzednia generacja jakoś bardziej mi podchodziła. <ok>
Plus za coupe :mrgreen:
: 25 lip 2010, 22:55
autor: majler
grze pisze:zmieniałeś już rozrząd?
nie na razie nic nie robiłem przy niej, przez trzy tygodnie zrobilem jakieś 800km, paliwo za 300zł, oleju nie ubyło duzo, jakiaś 1/5 na bagnecie^(pomiędzy kropkami)
wcześniejsza 'H' brała prawie litra na tyś i dmuchała śiwym dymem, a ta jest ok, zoabcze jak założe inny tłumik:P
Zayebatsu pisze:poprzednia generacja jakoś bardziej mi podchodziła
a była tak jak pisałem wyżej tylko hb.
grze pisze:Labiel, to idź do kumpla zobaczyć jak to świeci <cieszy>
co do świateł to zauważyłem różnice w tym, że świecą szeroko, a w dal to jak juz się chce;) mam żarówki filipsa blu viżyn więc światło jest ok:)
Pozdrawiam
: 31 lip 2010, 01:03
autor: majler
w końcu doszły nowe zdjęcia 8-)
+ pierwszy mod, lampy tył USDM, światła pozycyjne + stop
: 31 lip 2010, 11:13
autor: Motostacja pl
majler, jakiej konstrukcji ty masz tam zawieszenie? Kumpel w V generacji miał wielowahaczowe z przodu i z tyłu. W VII generacji z przodu ma zwykłą kolumnę (zawieszenie bardzo podobne do tego w B3 i B4) a z tyłu ma na wahaczach. Z tego co słyszałem to jest lipa z obniżeniem tego bo z tyłu musiałby kupić jakieś wahacze regulowane bo inaczej będzie darła opony.
: 01 sie 2010, 16:47
autor: pecet
A ten civic nie powinien mieć już nowych lamp i zderzaka, skoro jest 99 roku?
: 02 sie 2010, 01:51
autor: majler
co do zawieszenia z tyłu to wydaje mi się że normalnie mozna wkładać niższe springi, bo tam jest wahacz który pracuje jak w B4, więc koło nie powinno sie krzywic po obniżeniu.
właśnie przeglądałem Civici przed i po lifcie, od 99 powinien mieć już inny przód. specjanie patrzyłem w 'brifie' i tam jest 99rok, wszędzie. Więc nie wiem, widocznie jakaś ostatnia sztuka przed liftem z 99 roku musi być.
Dzisiaj dołożyłem nadkola na tył + konserwacja blachy przed założeniem <ok> jest prawie tak cicho jak w B4