BMW M3 Compact Rally Edition - by racesupport
: 28 paź 2011, 16:49
Witam, jako że opisałem swoje pierwsze Audi B4 80 Quattro tutaj a pisałem w temacie też o swoim zamiłowaniu do BMW, to dla ciekawskich króciótki opis mojego upalacza
Buda: E36 Compact 1996r
Silnik: S50B32 99r 321km/350NM
Zawieszenie: AP Sport, rozpórka przód/tył
Koła: Lato 17' CMS 8szt, Toyo R888 235/45/17 i deszczówki 215/45, zima Nokian Hakkapelita kolce 195/65/15
Hamowanie: Przód lato 325mm/ zima 286mm, tył 272mm
Przeniesienie napędu: Dyfer szpera w zależności od potrzeb 25%, 60% oraz 100%, przełożenia 3.73, 4.27.
Wydech: Ori + końcowy Supersprint
Wnętrze: kubły Mirco S2000, pasy 4pkt 3', klatka zgodnie z zał J z homologacją, QuickRelease, bardzo krótki skok lewarka ShortShifter, hydrauliczny ręczny Shift-r, monitor zmiany biegów z shift-lightem, interkom Sparco
Dodatkowo płyta pod silnikiem 6mm alu
Foto:
Tak jeździ:
Buda: E36 Compact 1996r
Silnik: S50B32 99r 321km/350NM
Zawieszenie: AP Sport, rozpórka przód/tył
Koła: Lato 17' CMS 8szt, Toyo R888 235/45/17 i deszczówki 215/45, zima Nokian Hakkapelita kolce 195/65/15
Hamowanie: Przód lato 325mm/ zima 286mm, tył 272mm
Przeniesienie napędu: Dyfer szpera w zależności od potrzeb 25%, 60% oraz 100%, przełożenia 3.73, 4.27.
Wydech: Ori + końcowy Supersprint
Wnętrze: kubły Mirco S2000, pasy 4pkt 3', klatka zgodnie z zał J z homologacją, QuickRelease, bardzo krótki skok lewarka ShortShifter, hydrauliczny ręczny Shift-r, monitor zmiany biegów z shift-lightem, interkom Sparco
Dodatkowo płyta pod silnikiem 6mm alu
Foto:
Tak jeździ: