Nissan 100NX 1994 Targa Żółta perełka [Wino]
: 24 gru 2011, 22:35
Swoją 100 kupiłem 13 grudnia 2011 z przeznaczeniem dla żony (ale ona musi jeszcze zdać egzamin na prawko) Od razu wyprowadzam z błędu wszystkich którzy myślą że mogłem sprzedać swoją Audiczke. Nic podobnego Nissan to drugie auto w rodzinie i tak zostanie bo Audi nigdy się nie pozbędę.
Rocznik 1994
Silnik GA16DE
Nadwozie Targa
Kolo Żółta Perła - YELLOW PEARL GLOW (EH7)
Wyposażenie
- ABS
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczne lusterka
- Alufelgi
- Kolektor 4-2-1
Do zrobienia
- Poprawić blacharkę (09.2011 zrobione)
- Naprawić Hamulce z tyłu (01.2011 zrobione)
- Naprawić lub wymienić zbiorniczek płynu do spryskiwaczy (w trakcie czekam na paczkę)
- Naprawić podświetlenie zegarów (zrobione)
- Wymiana płynów (zrobione)
- Kupić radio (zrobione)
- Kupić dywaniki (zrobione)
- Wymienić antenkę na słupku (złamana) (zrobione)
- Kupić jeden bolec od półki bagażnika (kupiony)
Grudzień 2011
Autko aktualnie stoi u zaprzyjaźnionego mechanika więc fotki w scenerii warsztatowej (autko trzeba jeszcze dokładnie wyczyścić bo poprzedni właściciel trochę go zapuścił) Puki co robią się progi i hamulce i tak nie mam do niego opon zimowych więc mi się z tym nie spieszy. Poza tym autko ma przeznaczenie na lato bo 100NX słabo znosi sól drogową.
Marzec 2012
Oczywiście Autko już dawno odebrane z warsztatu progi i hamulce zrobione. Przy okazji pełna konserwacja podwozia.( trzeba jeszcze kupić plastikowe nadkola na tył żeby konserwacja nie poszła na marne) Na razie wstawiłem go do garażu i czekam aż nadejdą cieplejsze dni żeby zająć się kosmetyką.
Udało mi się kupić zaczepy do półki oczywiście w ASO bo nigdzie indziej nie ma szans ich dostać.
Naprawione podświetlenie zegarów
Autko już wypastowane (zajęło mi to w sumie 7 godzin, trzeba było usuwać asfalt z drzwi benzyną ekstrakcyjna) i wreszcie pierwsza przejażdżka z bez dachu
Kwiecień 2012
Wreszcie udało mi się dorwać antenkę (niestety nie chowa się w całości ale przynajmniej jest)
Oprócz tego prace cały czas idą do przodu
1. Wymontowałem i zamówiłem zbiorniczek spryskiwaczy (poprzedni właściciel po stłuczce parkingowej wyklepał błotnik ale pękniętego zbiornika nie wymienił)
2. Zakupiłem Scansol do usunięcia lakieru z felg, część felg która jest srebrna będzie wyczyszczona i jak starczy mi cierpliwości i czasu będzie wypolerowana.
Czerwiec 2012
Na tylną szybę zawitała naklejka z zielonym listkiem bo żona w końcu odebrała prawko Powoli ruszyłem też z polerką felg i wymieniłem wreszcie zbiornik od spryskiwaczy. Przy okazji zrobiłem małą sesję zdjęciową.
Sierpień 2012 Trasa w Bieszczady i z powrotem zaliczona
Wrześniu 2012
- Wszystkie 4 felgi w polerce
- założona dokładka wydechu
- wymieniona lama przednia niestety na wersje z regulacją ręczną
- Blacharka ogarnięta zdjęcia przed i po pracach
Rocznik 1994
Silnik GA16DE
Nadwozie Targa
Kolo Żółta Perła - YELLOW PEARL GLOW (EH7)
Wyposażenie
- ABS
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczne lusterka
- Alufelgi
- Kolektor 4-2-1
Do zrobienia
- Poprawić blacharkę (09.2011 zrobione)
- Naprawić Hamulce z tyłu (01.2011 zrobione)
- Naprawić lub wymienić zbiorniczek płynu do spryskiwaczy (w trakcie czekam na paczkę)
- Naprawić podświetlenie zegarów (zrobione)
- Wymiana płynów (zrobione)
- Kupić radio (zrobione)
- Kupić dywaniki (zrobione)
- Wymienić antenkę na słupku (złamana) (zrobione)
- Kupić jeden bolec od półki bagażnika (kupiony)
Grudzień 2011
Autko aktualnie stoi u zaprzyjaźnionego mechanika więc fotki w scenerii warsztatowej (autko trzeba jeszcze dokładnie wyczyścić bo poprzedni właściciel trochę go zapuścił) Puki co robią się progi i hamulce i tak nie mam do niego opon zimowych więc mi się z tym nie spieszy. Poza tym autko ma przeznaczenie na lato bo 100NX słabo znosi sól drogową.
Marzec 2012
Oczywiście Autko już dawno odebrane z warsztatu progi i hamulce zrobione. Przy okazji pełna konserwacja podwozia.( trzeba jeszcze kupić plastikowe nadkola na tył żeby konserwacja nie poszła na marne) Na razie wstawiłem go do garażu i czekam aż nadejdą cieplejsze dni żeby zająć się kosmetyką.
Udało mi się kupić zaczepy do półki oczywiście w ASO bo nigdzie indziej nie ma szans ich dostać.
Naprawione podświetlenie zegarów
Autko już wypastowane (zajęło mi to w sumie 7 godzin, trzeba było usuwać asfalt z drzwi benzyną ekstrakcyjna) i wreszcie pierwsza przejażdżka z bez dachu
Kwiecień 2012
Wreszcie udało mi się dorwać antenkę (niestety nie chowa się w całości ale przynajmniej jest)
Oprócz tego prace cały czas idą do przodu
1. Wymontowałem i zamówiłem zbiorniczek spryskiwaczy (poprzedni właściciel po stłuczce parkingowej wyklepał błotnik ale pękniętego zbiornika nie wymienił)
2. Zakupiłem Scansol do usunięcia lakieru z felg, część felg która jest srebrna będzie wyczyszczona i jak starczy mi cierpliwości i czasu będzie wypolerowana.
Czerwiec 2012
Na tylną szybę zawitała naklejka z zielonym listkiem bo żona w końcu odebrała prawko Powoli ruszyłem też z polerką felg i wymieniłem wreszcie zbiornik od spryskiwaczy. Przy okazji zrobiłem małą sesję zdjęciową.
Sierpień 2012 Trasa w Bieszczady i z powrotem zaliczona
Wrześniu 2012
- Wszystkie 4 felgi w polerce
- założona dokładka wydechu
- wymieniona lama przednia niestety na wersje z regulacją ręczną
- Blacharka ogarnięta zdjęcia przed i po pracach