Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 8.5/9"]
: 03 sty 2015, 02:23
Jako, że sprzedałem Audi, ale dalej utożsamiam się z marka i modelem,na pewno do niego wrócę, to przedstawiam mój daily car. Polatam nim sezon, dwa aż wpadnie jakaś b2 do garażu
Marka: Volkswagen
Model: BORA
Rok produkcji: 2002
Pojemność: 1.9TDI+
Moc: 130KM :gora: 17KM
Silnik: ASZ 6gang
Przebieg (przy zakupie): 205000
Auto kupione w październiku 2014r. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem dwumase, sprzęgło+docisk, wysprzęglik i pompę sprzęgła LUK, rozrząd Conti na gratach Ruville wraz z pompa wody i paskiem osprzętu, olej Castrol edge 5w40, filtry: kabinowy, oleju, powietrza, paliwa, klocki przód i tył TRW.
Koła:
2014r.
Lato: MAM7 18x8" Falken 225/40
Zima: OEM A3 8L 15" wheels 195/65
2015r.
Lato: RH ZW4 18x 9/9.5" 205-215/35,
RIAL F1 17x 7.5" do opylenia
Zawieszenie:
2014r. - H&R kit -35
2015r. - Gwint + Stabi + regulowane łączniki WEITEC
Car Audio:
PowerBasss-124x 12" RMS 300W + MDF 50l + seryjne głośniki
Opis zewnętrzny:
Chromowane listwy + Dokładka przód ARL
Wnętrze:
4x airbag + kurtyny, tempomat, , climatronic, , czujnik deszczu, 4x el. szyby, el. lusterka, ESP, wewnętrzne lusterko fotochromatyczne, zewnętrzne lusterka z niebieskim szkłem (podgrzewane), domykanie szyb z pilota (na odległość), podłokietnik, dekory R32, 2DIN MP3, podświetlane kratki nawiewów, regulowana kierownica
Przeprowadzone zmiany:
2014:
- wycięcie kata i pełen przelot
- soft 130KM>170KM, EGR off, Launch Control, Rev Limiter 4300
2015:...
Plany:
2015:
- dokładka ARL, tylna v6 + dwururka fifki 2.5tdi
- podkładki pod silnik i miskę lub aluminiowa osłona silnika
- montaż gwintu i stabilizatora
- podcięcie i wzmocnienie podłużnicy
- zaginanie i wypychanie rantów błotników na tzw. książkę telefoniczną \:D/
- spasowanie kół: opony 205-215/35, adaptery, szersze ranty
- ciemne przednich lamp
- malowanie dokładek, kratek, relingów i grilla w Piano Black
- Uzupełnienie brakujących chromów na przednich drzwiach pasażera i rdzewiejący na zderzaku
- Poprawki lakiernicze, polerka
- gadżety zwracające uwagę :jezor:
Zdjęcia:
POCZĄTEK
PRZYMIARKI
ZAWIECHA I POWOLI KOMPLETOWANE LISTWY
TROCHĘ FELG :serduszka:
Marka: Volkswagen
Model: BORA
Rok produkcji: 2002
Pojemność: 1.9TDI+
Moc: 130KM :gora: 17KM
Silnik: ASZ 6gang
Przebieg (przy zakupie): 205000
Auto kupione w październiku 2014r. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem dwumase, sprzęgło+docisk, wysprzęglik i pompę sprzęgła LUK, rozrząd Conti na gratach Ruville wraz z pompa wody i paskiem osprzętu, olej Castrol edge 5w40, filtry: kabinowy, oleju, powietrza, paliwa, klocki przód i tył TRW.
Koła:
2014r.
Lato: MAM7 18x8" Falken 225/40
Zima: OEM A3 8L 15" wheels 195/65
2015r.
Lato: RH ZW4 18x 9/9.5" 205-215/35,
RIAL F1 17x 7.5" do opylenia
Zawieszenie:
2014r. - H&R kit -35
2015r. - Gwint + Stabi + regulowane łączniki WEITEC
Car Audio:
PowerBasss-124x 12" RMS 300W + MDF 50l + seryjne głośniki
Opis zewnętrzny:
Chromowane listwy + Dokładka przód ARL
Wnętrze:
4x airbag + kurtyny, tempomat, , climatronic, , czujnik deszczu, 4x el. szyby, el. lusterka, ESP, wewnętrzne lusterko fotochromatyczne, zewnętrzne lusterka z niebieskim szkłem (podgrzewane), domykanie szyb z pilota (na odległość), podłokietnik, dekory R32, 2DIN MP3, podświetlane kratki nawiewów, regulowana kierownica
Przeprowadzone zmiany:
2014:
- wycięcie kata i pełen przelot
- soft 130KM>170KM, EGR off, Launch Control, Rev Limiter 4300
2015:...
Plany:
2015:
- dokładka ARL, tylna v6 + dwururka fifki 2.5tdi
- podkładki pod silnik i miskę lub aluminiowa osłona silnika
- montaż gwintu i stabilizatora
- podcięcie i wzmocnienie podłużnicy
- zaginanie i wypychanie rantów błotników na tzw. książkę telefoniczną \:D/
- spasowanie kół: opony 205-215/35, adaptery, szersze ranty
- ciemne przednich lamp
- malowanie dokładek, kratek, relingów i grilla w Piano Black
- Uzupełnienie brakujących chromów na przednich drzwiach pasażera i rdzewiejący na zderzaku
- Poprawki lakiernicze, polerka
- gadżety zwracające uwagę :jezor:
Zdjęcia:
POCZĄTEK
PRZYMIARKI
ZAWIECHA I POWOLI KOMPLETOWANE LISTWY
TROCHĘ FELG :serduszka: