Strona 1 z 1

Suzuki GSX 750 F

: 01 maja 2010, 22:12
autor: kolodzieju
Ot taki mój nowy "mały nabytek"
Stan dosyć daleki od ideału, ale w dobrej cenie.

SILNIK

Typ: rzędowy, czterosuwowy, 4-cylindrowy, chłodzony olejem i powietrzem
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność: 750 cm3
Moc maksymalna: 92 KM (68 kW) przy 10 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm przy 9500 obr./min
Zasilanie: 4 gaźniki Keihin o średnicy przelotu 36 mm

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Przełożenie wstępne: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło: łańcuch O-Ring

PODWOZIE

Rama: podwójna, kołyskowa, z rur stalowych o przekroju prostokątnym
Zawieszenie: przód - widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, o skoku 130 mm, tył - wahacz, centralny element resorująco-tłumiący, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 142 mm
Hamulce: przód - dwie tarcze pływające, o średnicy 290 mm z zaciskami 4-tłoczkowymi, tył - tarcza, z zaciskiem 2-tłoczkowym, o średnicy 240 mm
Ogumienie: przód - 120/70 ZR 17, tył - 150/70 ZR 17

MASY I WYMIARY

Masa własna: 211 kg
Rozstaw osi: 1465 mm
Wysokość siodła: 790 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 20 l

OSIĄGI

Prędkość maksymalna: 225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,6 s
Zużycie paliwa: 4,7-7,2 l/100 km



SuuuUUZuuuKiiIII!!

Obrazek


Obrazek

A oto główny pilot
Obrazek

: 01 maja 2010, 22:38
autor: Skuciok
Gratulacje nowego nabytku.

Podobno te olejaki z suzuki są pancernymi silnikami ;-)


Ps. Odżałuj jeszcze tego tysiaka i kup sobie gacie i buty na moto, naprawdę warto.

: 01 maja 2010, 23:16
autor: MARCIN 80B4
spoko Jajo jak pisze Adam doinwestuj ciuchy i szerokości życzę.
ps. co to za kask :?:

: 02 maja 2010, 22:10
autor: kolodzieju
<ok> Co do spodni, to na razie mam ochraniacze przegubowe - na kolana/piszczele. Pod spodnie wkładam. (na foto ich nie ma). Buty chwilowo militarne. może pod koniec sezonu pomyśle o spodniach texach i jakichś butach. :-D

<ok> Co do silnika, to też czytałem wiele takich opinii ze olejaki nie do zajechania. Mam nadzieję, że dla poprzednich właścicieli nie był to powód do olania serwisu. Dla mnie silnik zachowuje się ok. :mrgreen:

<ok> Kask LS2 Lagarto 2. Wizjer akcesoryjny.

: 06 wrz 2011, 22:00
autor: _joker
miałem takie w wersji "czajnik" '89 chodziło jak wściekłe jak na olejaka przystało, fajna maszyna, ma charakterystyczny dźwięk <ok>