Ogar 200 by michael80b3 - 23.4.11- fotki po polerce silnika
: 11 gru 2010, 19:55
Witam, przedstawiam Wam mojego ogierka z 1987 roku. Motorek kupiłem za całe 400 zł <rotfl2> kilka dni przed wakacjami od kolesia który trzymał go zawalonego deskami i drzewem do piecyka, warstwa kurzu prawie całkowicie zamaskowała kolor lakieru, do tego cały silnik był usmarowany w dziwnej lepkiej mazi, tak więc ze względu na doskonały stan <lol> zdecydowałem się go przygarnąć i przywrócić do stanu używalności. Po skromnej kąpieli przeczyszczeniu gaźnika założeniu nowej świecy przeczyszczeniu styków i paru innych zabiegach przyszedł czas na odpalenie, ku mojemu zdziwieniu załapał za trzecim kopnięciem, radość nie trwała długo bo później już nawet na popych nie zapalił. Kupiłem nowy gaźnik, pierścionki i wymieniłem olej w skrzyni, troche pobawiłem się z ustawieniem zapłonu no i w końcu silnik gra i buczy. Teraz zapala za pierwszym kopniakiem.
Od czasu kiedy go kupiłem przy motorku zostało zrobione/wymienione:
gaźnik
świeca Bosch
pierścionki
wszystkie linki (gazu, sprzęgła, hamulca, prędkościomierza)
olej w skrzyni Hipol
tarcze sprzęgłowe
grzebień startera
silnik został oddławiony tj. dysze z czeskiej wersji 68/38, rozwiercone kolanko za gaźnikiem i ucięta rura wchodząca do tłumika (teraz ciągnie jak pojeb#@$)
uszczelka na zbiorniku paliwa
nowe osłony gumowe na amortyzatory i osłona na linkę sprzęgła
żaróweczki, kabelki, śrubki, uszczelki, ori używany tłumik (bo wcześniej założony był tłumik od komara niby że silnik ciszej chodził) i wiele innych pierdółek
Ogólnie uważam że warto było go kupić teraz prezentuje się całkiem ładnie, jest w 100% sprawny (brak tylko dowodu) lakier ma sporo zarysowań ale szkoda mi go malować bo oryginał to oryginał silnik pracuje równo a na prostej zamyka licznik osiąga jakieś 65-70 km/h. W planach mam polerkę silnika. Skrzynia i sprzęgło są jeszcze w dobrym stanie chociaż poprzedni właściciel jak jeszcze na nim jeździł to woził dwóch pasażerów także silnik mocno dostawał w du$$. Na pocieszenie poprzedni właściciel dał mi dwa silniki w częściach i kompletne ramy także już pracuję nad budową drugiego potwora. Oto parę fotek jeszcze z lata dlatego nie widać na nich założonej uszczelki na baku i wypucowanego silnika, czekam na Wasze opinie :
A tu fotki jak wygląda silnik po czyszczeniu :
Było tak :
Teraz jest tak:
Dziś kupiłem nowe graty tj. nowe gumowe osłony na teleskopy przód i osłona na linkę sprzęgła (stara była pęknięta), jeszcze nie założone ale jutro postaram się to zrobić. W najbliższej przyszłości polerka silnika <cieszy>
Fotki (sory za słabą jakość ale zdjęcia robiłem na szybko kalkulatorem) :
23.4.11
Jako ze pogoda dopisała zrobiłem parę fotek, jakis czas temu zrobiłem polerkę silnika i wydaje mi się że jak na pierwszy raz to jest nieźle. Trochę słaby mam aparat, na żywca wygląda to o wiele lepiej.
Mam nadzieję że Wam się podoba, czekam na komentarze te dobre jak i te pozytywne. Pozdro michael80b3
Od czasu kiedy go kupiłem przy motorku zostało zrobione/wymienione:
gaźnik
świeca Bosch
pierścionki
wszystkie linki (gazu, sprzęgła, hamulca, prędkościomierza)
olej w skrzyni Hipol
tarcze sprzęgłowe
grzebień startera
silnik został oddławiony tj. dysze z czeskiej wersji 68/38, rozwiercone kolanko za gaźnikiem i ucięta rura wchodząca do tłumika (teraz ciągnie jak pojeb#@$)
uszczelka na zbiorniku paliwa
nowe osłony gumowe na amortyzatory i osłona na linkę sprzęgła
żaróweczki, kabelki, śrubki, uszczelki, ori używany tłumik (bo wcześniej założony był tłumik od komara niby że silnik ciszej chodził) i wiele innych pierdółek
Ogólnie uważam że warto było go kupić teraz prezentuje się całkiem ładnie, jest w 100% sprawny (brak tylko dowodu) lakier ma sporo zarysowań ale szkoda mi go malować bo oryginał to oryginał silnik pracuje równo a na prostej zamyka licznik osiąga jakieś 65-70 km/h. W planach mam polerkę silnika. Skrzynia i sprzęgło są jeszcze w dobrym stanie chociaż poprzedni właściciel jak jeszcze na nim jeździł to woził dwóch pasażerów także silnik mocno dostawał w du$$. Na pocieszenie poprzedni właściciel dał mi dwa silniki w częściach i kompletne ramy także już pracuję nad budową drugiego potwora. Oto parę fotek jeszcze z lata dlatego nie widać na nich założonej uszczelki na baku i wypucowanego silnika, czekam na Wasze opinie :
A tu fotki jak wygląda silnik po czyszczeniu :
Było tak :
Teraz jest tak:
Dziś kupiłem nowe graty tj. nowe gumowe osłony na teleskopy przód i osłona na linkę sprzęgła (stara była pęknięta), jeszcze nie założone ale jutro postaram się to zrobić. W najbliższej przyszłości polerka silnika <cieszy>
Fotki (sory za słabą jakość ale zdjęcia robiłem na szybko kalkulatorem) :
23.4.11
Jako ze pogoda dopisała zrobiłem parę fotek, jakis czas temu zrobiłem polerkę silnika i wydaje mi się że jak na pierwszy raz to jest nieźle. Trochę słaby mam aparat, na żywca wygląda to o wiele lepiej.
Mam nadzieję że Wam się podoba, czekam na komentarze te dobre jak i te pozytywne. Pozdro michael80b3