Strona 1 z 1

[b4 1z] separator oleju/ oil catch tank

: 01 maja 2020, 13:57
autor: powolniak
Witam
Chciałbym podzielić się moim wykonaniem separatora oleju- sadzę że udało się go zgrabnie wkomponować w silnik.
Zalety mojego rozwiązania:
Nie tniemy oryginalnych przewodów
Nie grozi nam zamrażanie skroplin
Tylko jeden i w dodatku cienki wąż łączący drgający silnik z budą
Wady:
Drogie
Wymaga dużej dokładności w docinaniu węzy oraz dorobieniu wspornika separatora

Wykorzystałem:
Separator z Lublina wraz z wężem
Kolanko odmy daewoo/nexia/lanos
wąż 20 mm około 10 cm długości
kolanko miedziane( castorama) 22mm jednokielichowe, redukcja miedziana 22/15, łącznik miedziany 15mm- uwaga, to wszystko średnice wewnętrzne
tudzież opaski, zawór na końcu węża magazynującego zrzut syfu, itp

Re: [b4 1z] separator oleju/ oil catch tank

: 12 maja 2020, 07:14
autor: powolniak
Witam
Chciałbym podzielić się moim wykonaniem separatora oleju- sadzę że udało się go zgrabnie wkomponować w silnik.
Zalety mojego rozwiązania:
Nie tniemy oryginalnych przewodów
Nie grozi nam zamrażanie skroplin
Tylko jeden i w dodatku cienki wąż łączący drgający silnik z budą
Wady:
Drogie
Wymaga dużej dokładności w docinaniu węzy oraz dorobieniu wspornika separatora

Wykorzystałem:
Separator z Lublina wraz z wężem
Kolanko odmy daewoo/nexia/lanos
wąż 20 mm około 10 cm długości
kolanko miedziane( castorama) 22mm jednokielichowe, redukcja miedziana 22/15, łącznik miedziany 15mm- uwaga, to wszystko średnice wewnętrzne
tudzież opaski, zawór na końcu węża magazynującego zrzut syfu, itp

Teraz wrażenia po dwu , może po tysiaku km - kilka cm oleju w wężu spustowym, tylko leciutko zawilgocona część przewodu cienkiego w dolocie- wydaje się że operacja miała sens, ale poczekam jeszcze kilka tysięcy:)