[B4 V6] Rezanko końcówki tłumika - dwururki.
: 16 lis 2008, 03:39
Witam Panie i Panowie
Kolejną rzeczą, po deklach alufelg ( viewtopic.php?t=20849&start=0 ), która spędzała mi sen z powiek, to to, co miało czelność nosić nazwę "końcówki wydechu" :evil:
Jakieś to archaiczne było, cienkie, krzywe, pordzewiałe Z reszta sami zobaczcie:
W związku z powyższym, zaopatrzyłem się w dwa 20-to centymetrowe kawałki rury nierdzewnej o średnicy 60 mm (idealnie nachodzą na stare końcówki).
Odpowiednio przyciąłem.
Następnie poszedł w ruch papier ścierny (granulacja: 280 i 400 - na sucho, 600, 800, 1200, 1500, 2000 - na mokro)
Na końcu polerka mechaniczna.
Wypolerowane w ten sposób rury, nałożyłem na obcięte lekko stare końcówki, odpowiednio ustawiłem i zamocowałem przy pomocy spawarki MIG.
Oto efekt mojej pracy.
Teraz małe porównanie tego co było, z tym co jest.
Różnica jest, nie?
No, teraz już nie muszę się za wydech wstydzić <tance>
Pozdrawiam
Kolejną rzeczą, po deklach alufelg ( viewtopic.php?t=20849&start=0 ), która spędzała mi sen z powiek, to to, co miało czelność nosić nazwę "końcówki wydechu" :evil:
Jakieś to archaiczne było, cienkie, krzywe, pordzewiałe Z reszta sami zobaczcie:
W związku z powyższym, zaopatrzyłem się w dwa 20-to centymetrowe kawałki rury nierdzewnej o średnicy 60 mm (idealnie nachodzą na stare końcówki).
Odpowiednio przyciąłem.
Następnie poszedł w ruch papier ścierny (granulacja: 280 i 400 - na sucho, 600, 800, 1200, 1500, 2000 - na mokro)
Na końcu polerka mechaniczna.
Wypolerowane w ten sposób rury, nałożyłem na obcięte lekko stare końcówki, odpowiednio ustawiłem i zamocowałem przy pomocy spawarki MIG.
Oto efekt mojej pracy.
Teraz małe porównanie tego co było, z tym co jest.
Różnica jest, nie?
No, teraz już nie muszę się za wydech wstydzić <tance>
Pozdrawiam