[80 AAZ] tuning BOOST pina...
: 15 cze 2009, 16:35
Miałem następujący problem...
mój pin wydawał mi się za długi...
na rysunku niżej są dwa skrajne wychylenia pina które wynikały ze śladu który na nim pozostał, tzw. "rysa"
Jak widać przy doładowaniu pin ładnie maksymalnie się wsuwał...
Jednak w pozycji wyjściowej, poprzeczyny bolec (na czarno) dotykał tak mniejwięcej w 1/3 od dołu... góra grzybka ma regulację ale była ona wykręcona maksymalnie zeby pin mógł wyjść jak najwyżej...
W związku z tym zakres pracy(czerwony) był ograniczony - brakujący zakres pracy na zielono...
po prawej stronie na rysunku modyfikacja której dokonałem. zamiast oryginalnych podkładek wsadziłem dorobione przez siebie podkładki.
Dorobienie polegało na znalezieniu kawałka odpowiedniej blaszki i wygięciu jej tak zeby pin zamocować wyżej...
Dzięki temu zyskałem pełny ruch pina.
Po włożeniu zmodyfikowanego pina auto miało za niskie obroty - wiadomo...
klucz 13 + 5 -> podkręcenie dawki... <ok> <ok> <ok>
Efekt... Przy normalnej jeździe pali tyle samo...
Ale jak depnę to daje o 1/3(zielona kreseczka) więcej paliwa z pina <urodziny> <urodziny> <urodziny> <urodziny> <urodziny>
niestety depczę teraz częściej i paliwa ubywa D:
mój pin wydawał mi się za długi...
na rysunku niżej są dwa skrajne wychylenia pina które wynikały ze śladu który na nim pozostał, tzw. "rysa"
Jak widać przy doładowaniu pin ładnie maksymalnie się wsuwał...
Jednak w pozycji wyjściowej, poprzeczyny bolec (na czarno) dotykał tak mniejwięcej w 1/3 od dołu... góra grzybka ma regulację ale była ona wykręcona maksymalnie zeby pin mógł wyjść jak najwyżej...
W związku z tym zakres pracy(czerwony) był ograniczony - brakujący zakres pracy na zielono...
po prawej stronie na rysunku modyfikacja której dokonałem. zamiast oryginalnych podkładek wsadziłem dorobione przez siebie podkładki.
Dorobienie polegało na znalezieniu kawałka odpowiedniej blaszki i wygięciu jej tak zeby pin zamocować wyżej...
Dzięki temu zyskałem pełny ruch pina.
Po włożeniu zmodyfikowanego pina auto miało za niskie obroty - wiadomo...
klucz 13 + 5 -> podkręcenie dawki... <ok> <ok> <ok>
Efekt... Przy normalnej jeździe pali tyle samo...
Ale jak depnę to daje o 1/3(zielona kreseczka) więcej paliwa z pina <urodziny> <urodziny> <urodziny> <urodziny> <urodziny>
niestety depczę teraz częściej i paliwa ubywa D: