[80 All]Rezanie wyłącznika ABS
: 11 lut 2010, 23:37
Pozwolę sobie wyjaśnić montaż wyłącznika ABS.
ps. W AUDI nie stosujemy druciarstwa typu 2 włączniki i rzeźba !!! -Robota musi mieć smak
opis przekaźnika ABS COMBO RELAY
pin "30" - stałe +12V (czerwony)
pin "31" - masa -12V (brązowy)
pin "15" - po zapłonie +12V (czarno-niebieski)
pin "87" - wyjście po sterowaniu +12v (czarno-niebieski lub czarno-szary)
pin "T" - impuls +12V (czarno-żółty)
pin "S1" -impuls -12V (brązowo-czarny) -tylko QUATTRO
Podłączenie jest banalne.
[center]O Ś K A[/center]
Musimy odłączyć zasilanie od sterownika ABS
Przewód czarno niebieski idący do pierwszego pinu w sterowniku ABS znajduje się w niebiesko-czarnej kości pod schowkiem kierowcy (nad nogami)
Przecinamy jego (w żeńskiej części kości) i do przewodu idącego do kości podłączamy pin nr "15" zaś do przewodu idącego w wiązkę do sterownika podłączamy pin "87"
Do włącznika (guzika) na pin"5" podajemy +12V (najlepiej po zapłonie z części męskiej kości niebiesko-czarnej) a na pin"6" podłączamy impuls z przekaźnika -pin"T"
Piny 1 i 2 w włączniku (guziku) służą do podświetlenia ikonki ABS
Na "1" (niebiesko-szary / niebiesko-czarny) +12V a na "2" (brązowy) -12V (masa) - najlepiej połączyć odpowiedniej długości przewodami z kością sąsiadującą obok (od innego włącznika -takie same kolory)
I tak jak w opisie przekaźnika na pin"30" podajemy stały prąd +12V
a na pin"31" podajemy masę -12V
[center]Q U A T T R O[/center]
Jeżeli mamy QUATTRO pin "S1" przewód brązowo-czarny mostkujemy z takim samym kolorem przewodu łączącym sterownik ABS i włącznik blokady dyferencjału "DIFF"
Przewód czarno niebieski idący do pierwszego pinu w sterowniku ABS przecinamy i od sterownika pin"1"musimy pociągnąć nowy przewód do przekaźnika na pin"87"
Pin"15" mostkujemy z przewodem (niebiesko-czarnym) znajdującum się w niebiesko-czarnej kości będącej pod nogami kierowcy
Do włącznika (guzika) na pin"5" podajemy +12V (najlepiej po zapłonie z kości niebiesko-czarnej) a na pin"6" podłączamy impuls z przekaźnika -pin"T"
Piny 1 i 2 w włączniku (guziku) służą do podświetlenia ikonki ABS
Na "1" (niebiesko-szary / niebiesko-czarny) +12V a na "2" (brązowy) -12V (masa) - najlepiej połączyć odpowiedniej długości przewodami z kością sąsiadującą obok (od innego włącznika -takie same kolory)
I tak jak w opisie przekaźnika na pin"30" podajemy stały prąd +12V
a na pin"31" podajemy masę -12V
Po takim zabiegu (czy to quattro czy ośka) pozostaje nam przyjemność jazdy z możliwością włączania bądź wyłączania ABSu
ps.Starałem się wytłumaczyć jasno i zrozumiale - mam nadzieję że mi się udało
ps. W AUDI nie stosujemy druciarstwa typu 2 włączniki i rzeźba !!! -Robota musi mieć smak
opis przekaźnika ABS COMBO RELAY
pin "30" - stałe +12V (czerwony)
pin "31" - masa -12V (brązowy)
pin "15" - po zapłonie +12V (czarno-niebieski)
pin "87" - wyjście po sterowaniu +12v (czarno-niebieski lub czarno-szary)
pin "T" - impuls +12V (czarno-żółty)
pin "S1" -impuls -12V (brązowo-czarny) -tylko QUATTRO
Podłączenie jest banalne.
[center]O Ś K A[/center]
Musimy odłączyć zasilanie od sterownika ABS
Przewód czarno niebieski idący do pierwszego pinu w sterowniku ABS znajduje się w niebiesko-czarnej kości pod schowkiem kierowcy (nad nogami)
Przecinamy jego (w żeńskiej części kości) i do przewodu idącego do kości podłączamy pin nr "15" zaś do przewodu idącego w wiązkę do sterownika podłączamy pin "87"
Do włącznika (guzika) na pin"5" podajemy +12V (najlepiej po zapłonie z części męskiej kości niebiesko-czarnej) a na pin"6" podłączamy impuls z przekaźnika -pin"T"
Piny 1 i 2 w włączniku (guziku) służą do podświetlenia ikonki ABS
Na "1" (niebiesko-szary / niebiesko-czarny) +12V a na "2" (brązowy) -12V (masa) - najlepiej połączyć odpowiedniej długości przewodami z kością sąsiadującą obok (od innego włącznika -takie same kolory)
I tak jak w opisie przekaźnika na pin"30" podajemy stały prąd +12V
a na pin"31" podajemy masę -12V
[center]Q U A T T R O[/center]
Jeżeli mamy QUATTRO pin "S1" przewód brązowo-czarny mostkujemy z takim samym kolorem przewodu łączącym sterownik ABS i włącznik blokady dyferencjału "DIFF"
Przewód czarno niebieski idący do pierwszego pinu w sterowniku ABS przecinamy i od sterownika pin"1"musimy pociągnąć nowy przewód do przekaźnika na pin"87"
Pin"15" mostkujemy z przewodem (niebiesko-czarnym) znajdującum się w niebiesko-czarnej kości będącej pod nogami kierowcy
Do włącznika (guzika) na pin"5" podajemy +12V (najlepiej po zapłonie z kości niebiesko-czarnej) a na pin"6" podłączamy impuls z przekaźnika -pin"T"
Piny 1 i 2 w włączniku (guziku) służą do podświetlenia ikonki ABS
Na "1" (niebiesko-szary / niebiesko-czarny) +12V a na "2" (brązowy) -12V (masa) - najlepiej połączyć odpowiedniej długości przewodami z kością sąsiadującą obok (od innego włącznika -takie same kolory)
I tak jak w opisie przekaźnika na pin"30" podajemy stały prąd +12V
a na pin"31" podajemy masę -12V
Po takim zabiegu (czy to quattro czy ośka) pozostaje nam przyjemność jazdy z możliwością włączania bądź wyłączania ABSu
ps.Starałem się wytłumaczyć jasno i zrozumiale - mam nadzieję że mi się udało