[B3] przerobka instalacji ze swiatlami dziennym pod soczewki
: 03 paź 2010, 00:27
a wiec jak wiadomo tradycyjne lampy pojedyncze i dzielone bez soczewek maja zarowke h4 przy ktorej po wlaczeniu dlugich mijania gasna patrzac na schemat ktory jest na forum zaczolem kombinowac bo umnie jest ciut inaczej
1. auto posiada day running light [wbudowane swiatla dzienne]
2. przednie przeciwmgielne [byla gotowa instalacja wiec je dostawilem]
przy zalozeniu xenonow musialem pozbyc sie swiatel dziennych trzeba bylo wypiac jeden kabel z wtyczki nie pamietam w ktorym miejscu byl ale byl zolto czarny
nastepnie wedlug opisu
taki mam nr przelacznika zespolonego podaje bo niewiem czy roznica jest w nim czy w instalacji
a taki efekt koncowy
1. auto posiada day running light [wbudowane swiatla dzienne]
2. przednie przeciwmgielne [byla gotowa instalacja wiec je dostawilem]
przy zalozeniu xenonow musialem pozbyc sie swiatel dziennych trzeba bylo wypiac jeden kabel z wtyczki nie pamietam w ktorym miejscu byl ale byl zolto czarny
nastepnie wedlug opisu
ten schemat nie bardzo pasowal bo po tej zamianie mialem dlugie wraz z drogowymi ale po wlaczeniu dlugich gasly przeciwmgielne dlatego iz umnie zolty kabel jest od instalacji przeciwmgilenych a od dlugich cienki kabelek zolto brazowy wiec zolty wrucil na swoje miejsce a zolto brazowy zostal do niego podlaczonySłonik pisze:ech.... slabo szukasz musi byc przeciez pamietam ze przekladalem i wrzucalem zdjecia co i jak
Prosze bardzo <ok> na zdjeciu pokazana jest kostka po przelozeniu zółtego przewodu po przekatnej kostki, jak wyjmiesz swoja zobaczysz roznice. Trzeba odpiac zabezpieczenie trzymajace piny w kostce i przelozyc pin, to wszystko.
Ta kostka jest podpieta pod pajak po stronie wlacznika kierunkowskazow, co prawda ciasno tam ale da sie ja wypiac bez zdejmowania kierownicy i pajaka, bynajmniej mi sie udalo.
Pozdrawiam .
taki mam nr przelacznika zespolonego podaje bo niewiem czy roznica jest w nim czy w instalacji
a taki efekt koncowy