Strona 1 z 1

[B3] przerobka instalacji ze swiatlami dziennym pod soczewki

: 03 paź 2010, 00:27
autor: misiek_gda
a wiec jak wiadomo tradycyjne lampy pojedyncze i dzielone bez soczewek maja zarowke h4 przy ktorej po wlaczeniu dlugich mijania gasna patrzac na schemat ktory jest na forum zaczolem kombinowac bo umnie jest ciut inaczej

1. auto posiada day running light [wbudowane swiatla dzienne]
2. przednie przeciwmgielne [byla gotowa instalacja wiec je dostawilem]

przy zalozeniu xenonow musialem pozbyc sie swiatel dziennych trzeba bylo wypiac jeden kabel z wtyczki nie pamietam w ktorym miejscu byl ale byl zolto czarny

Obrazek





nastepnie wedlug opisu
Słonik pisze:ech.... slabo szukasz musi byc przeciez pamietam ze przekladalem i wrzucalem zdjecia co i jak ;-)
Prosze bardzo <ok> Obrazek na zdjeciu pokazana jest kostka po przelozeniu zółtego przewodu po przekatnej kostki, jak wyjmiesz swoja zobaczysz roznice. Trzeba odpiac zabezpieczenie trzymajace piny w kostce i przelozyc pin, to wszystko.
Ta kostka jest podpieta pod pajak po stronie wlacznika kierunkowskazow, co prawda ciasno tam ale da sie ja wypiac bez zdejmowania kierownicy i pajaka, bynajmniej mi sie udalo.
Pozdrawiam <piwo> .
ten schemat nie bardzo pasowal bo po tej zamianie mialem dlugie wraz z drogowymi ale po wlaczeniu dlugich gasly przeciwmgielne dlatego iz umnie zolty kabel jest od instalacji przeciwmgilenych a od dlugich cienki kabelek zolto brazowy wiec zolty wrucil na swoje miejsce a zolto brazowy zostal do niego podlaczony

Obrazek

taki mam nr przelacznika zespolonego podaje bo niewiem czy roznica jest w nim czy w instalacji
Obrazek



a taki efekt koncowy

Obrazek

: 03 paź 2010, 08:57
autor: Kubik
misiek_gda pisze:dlugie wraz z drogowymi
Długie i drogowe to to samo, popraw opis.
taki mam nr przelacznika zespolonego podaje bo niewiem czy roznica jest w nim czy w instalacji
Z tego co wiem to są trzy rodzaje pająków i mają różne podłączenia.

: 03 paź 2010, 11:53
autor: misiek_gda
kubik pisze:misiek_gda napisał/a:
dlugie wraz z drogowymi


Długie i drogowe to to samo, popraw opis.
fakt :D poprawilem ;)
kubik pisze:Cytat:
taki mam nr przelacznika zespolonego podaje bo niewiem czy roznica jest w nim czy w instalacji


Z tego co wiem to są trzy rodzaje pająków i mają różne podłączenia.
dlatego tez zrobilem fotke z jego nr

ps swiatla dzienne musza byc rozlaczone jesli chcemy xenon one dzialaja na zasadzie ze wlaczamy pozycje i po wlaczeniu zaplonu 50% napiecia idzie na swiatla mijania wiec jak tego nie odetniemy to uszkodzimy przetwornice dla scislosci przeoralem cala instalacje i sa to ori swiatla dzienne

: 25 paź 2010, 12:14
autor: Mudulinek
Cześć. Mam taki problem że kupilem Coupejke i nie ma postojowych a nie mam pojecia jak sie do tego zabrac:( dodam że mam automat który sam włancza światła

: 26 paź 2010, 18:58
autor: misiek_gda
dobra ale jak ci je zalacza po odpaleniu auta dostawione ne oryginalnie ? czy jak wlaczysz pozycje to wlacza ci swiatla ale nie o pelnej mocy ?

pozatym spr bezpieczniki, zarowki czy dochodzi prad do oprawki i i do lampy spr napiecie na bezpiecznikach a nastepnie czeka cie rozkopanie obudowy kierownicy i spr czy tam prad jest po za tym musisz znalesc co zalacza ci swiatla moze tam jest blad a moze ktos odciol postojowki bo i tak non stop masz swiatla wlaczone

: 27 paź 2010, 18:29
autor: Mudulinek
No właśnie jak patrze na to jak automat jest podłączony to wiem że miał coś z głową :( ale sprawdzilem też napięcie przy postojówkach i jest tzn że się spalily tylko jest taki problem że za chiny nie mogę ich wyciągnąć :( i nie wiem jakie kupić:

: 27 paź 2010, 18:51
autor: misiek_gda
w b4 powinny byz juz w5w 12v

: 04 lis 2010, 20:45
autor: Mudulinek
Tylko co najdziwniejsze do tych postojówek idzie 5 zylowy kabel, naprawde nie wiem co jest grane... ;/