Strona 1 z 1

[B4 1Z] FMIC przy 1Z

: 16 kwie 2013, 17:11
autor: meksykanineg
Witam
Chciałbym przedstawic swoje rezanie FMIC'a

Icek od Fiata GP.

Tak konkretnie,to ukłony do kolegi kowala,gdyz to na podstawie jego pomysłu robiłem FMIC u siebie w aucie.
Zamieszczam ta mała fotorelacje tylko po to,aby ktos ,kto zdecyduje sie rzezbic to u siebie,miał dodadkowe zdjecia do "przemyslen" ;-),i rowniez z powodu takiego,za ja u siebie troche inaczej poprowadziłem powrot od intercoolera. (wiem ze fotki bardzo przydaja sie, aby ruszyc z tym tematem i nie robic tego tydzien)

Dzieki przetarciu szlakow :-) kolegi kowala zajeło mi to wszystko 10 godzin

Spawy moze sa i troche toporne ,ale robiłem wszystko sam (zawodowy spawacz ze mnie nie jest :lol: ) i udało sie szczelnie pospawac za pierwszym razem

Co do efektu działania tego icka powiem tak: spodziwałem sie czegos lepszego 8-)
Myslełem ,ze przy dobrym bucie batory z tyłu zginie całkowicie :mrgreen: a nie znikł.
Robiłem dzisiaj małe testy ( temperatura powietrza +17 stopni)
Ale fakt faktem ze dymu z tyłu jest mniej.
Narazie zadnych danych z vaga nie mam.
W planach mam jeszcze kolektor ssacy od Leona BLS.

PS. zapomniałem napisac cos na temat słynnego laga.
A wiec,ja nic takiego nie zauwazyłem.Kompletnie.Jak wstawała T15 na oryg. inter. ,tak wstaje i teraz.Identycznie...

Oto krotka fotorelacja


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 17 kwie 2013, 17:54
autor: skoti
Też tak se myślałem o lepszym icku i chyba bym wolał wlot i wylot mieć z tej samej strony. bo widzę ,że kawał rury musiałeś ciągnąć

: 17 kwie 2013, 20:18
autor: Pieterb
meksykanineg, jakbyś tak jeszcze zastosował tagi w temacie to byłoby super :-P

: 17 kwie 2013, 20:18
autor: Leo
bardzo ładnie. W oryginale w S2 też jest tak poprowadzone. No niestety, taki urok.
Można kombinować z 2x mniejszym ickiem ale za to wyższym, z wlotem i wylotem z tej samej strony, ale to naprawdę nie będzie AŻ tak duża różnica.

: 21 kwie 2013, 12:05
autor: meksykanineg
Też tak se myślałem o lepszym icku i chyba bym wolał wlot i wylot mieć z tej samej strony. bo widzę ,że kawał rury musiałeś ciągnąć
Można kombinować z 2x mniejszym ickiem ale za to wyższym, z wlotem i wylotem z tej samej strony, ale to naprawdę nie będzie AŻ tak duża różnica.
Najwazniejsze ,ze nic sie nie zmieniło w tamacie "pompowania turbo" ,czyli laga.
Czytajac dyskusje na ten temat,spodziewałem sie ,ze moze byc z tym jakis problem.A okazało sie ze nie ma. Przynajmniej w zestawieniu tego z intercoolerem od fiata .A co za tym idzie,orurowanie mozna sobie konfigurowac jak komu sie tylko podoba.Oczywiscie aby tylko to wszystko zmiesciło sie pod tym nieszczesnym zderzakiem...

: 17 sty 2014, 20:05
autor: brabus124
Niestety ale na ori. T15 ciężko będzie CI się pozbyć dymienia, nawet przy FMIC. Ja po zmianie Turbo z t15 na T2 + Kolektor ASZ zauważyłem że już sporo mniej dymi, przy tym samym sofcie. Teraz też szykuję się do założenia FMIC od opla frontery pod zderzak od COUPE. Tak naprawdę i zderzak i IC leżą już u mnie ok. 1.5 roku, nie miałem czasu robić. Nie dawno pomalowałem zderzak, kupiłem kawałki rurek z kwasówki na złomie, kawałek węża FAGUMIT fi 50cm i opaski GBS, teraz tylko to ogarnąć ;-)

[ Dodano: 2014-02-08, 09:03 ]
U mnie FMIC już zrobiony, Potwierdzam że laga nie czuć ;-) Ludzie za mocno panikują z tym lagiem, u mnie raptem ok. 130cm rury fi 50 doszło do org. układu rur, więc to nie jest dużo ;-)