[B4 1Z] FMIC przy 1Z
: 16 kwie 2013, 17:11
Witam
Chciałbym przedstawic swoje rezanie FMIC'a
Icek od Fiata GP.
Tak konkretnie,to ukłony do kolegi kowala,gdyz to na podstawie jego pomysłu robiłem FMIC u siebie w aucie.
Zamieszczam ta mała fotorelacje tylko po to,aby ktos ,kto zdecyduje sie rzezbic to u siebie,miał dodadkowe zdjecia do "przemyslen" ,i rowniez z powodu takiego,za ja u siebie troche inaczej poprowadziłem powrot od intercoolera. (wiem ze fotki bardzo przydaja sie, aby ruszyc z tym tematem i nie robic tego tydzien)
Dzieki przetarciu szlakow kolegi kowala zajeło mi to wszystko 10 godzin
Spawy moze sa i troche toporne ,ale robiłem wszystko sam (zawodowy spawacz ze mnie nie jest :lol: ) i udało sie szczelnie pospawac za pierwszym razem
Co do efektu działania tego icka powiem tak: spodziwałem sie czegos lepszego 8-)
Myslełem ,ze przy dobrym bucie batory z tyłu zginie całkowicie :mrgreen: a nie znikł.
Robiłem dzisiaj małe testy ( temperatura powietrza +17 stopni)
Ale fakt faktem ze dymu z tyłu jest mniej.
Narazie zadnych danych z vaga nie mam.
W planach mam jeszcze kolektor ssacy od Leona BLS.
PS. zapomniałem napisac cos na temat słynnego laga.
A wiec,ja nic takiego nie zauwazyłem.Kompletnie.Jak wstawała T15 na oryg. inter. ,tak wstaje i teraz.Identycznie...
Oto krotka fotorelacja
Chciałbym przedstawic swoje rezanie FMIC'a
Icek od Fiata GP.
Tak konkretnie,to ukłony do kolegi kowala,gdyz to na podstawie jego pomysłu robiłem FMIC u siebie w aucie.
Zamieszczam ta mała fotorelacje tylko po to,aby ktos ,kto zdecyduje sie rzezbic to u siebie,miał dodadkowe zdjecia do "przemyslen" ,i rowniez z powodu takiego,za ja u siebie troche inaczej poprowadziłem powrot od intercoolera. (wiem ze fotki bardzo przydaja sie, aby ruszyc z tym tematem i nie robic tego tydzien)
Dzieki przetarciu szlakow kolegi kowala zajeło mi to wszystko 10 godzin
Spawy moze sa i troche toporne ,ale robiłem wszystko sam (zawodowy spawacz ze mnie nie jest :lol: ) i udało sie szczelnie pospawac za pierwszym razem
Co do efektu działania tego icka powiem tak: spodziwałem sie czegos lepszego 8-)
Myslełem ,ze przy dobrym bucie batory z tyłu zginie całkowicie :mrgreen: a nie znikł.
Robiłem dzisiaj małe testy ( temperatura powietrza +17 stopni)
Ale fakt faktem ze dymu z tyłu jest mniej.
Narazie zadnych danych z vaga nie mam.
W planach mam jeszcze kolektor ssacy od Leona BLS.
PS. zapomniałem napisac cos na temat słynnego laga.
A wiec,ja nic takiego nie zauwazyłem.Kompletnie.Jak wstawała T15 na oryg. inter. ,tak wstaje i teraz.Identycznie...
Oto krotka fotorelacja