[Audi b2/b3/b4] Gwint home made
: 20 kwie 2013, 01:48
Witam rezaczy przy pomocy paru kolegów z forum min Nyga69xd i Atlas i innym pragnę podzielić się z wami rezankiem gwintu do mojej audi coupe gt. Więc tak na wstępie kupujemy zawieszenie gwintowane do naszego samochodu u mnie wybór padł na gwint od vw passata b3 mój wyglądał tak
Oczywiście w grę u mnie wchodziła tylko używka ponieważ szkoda by mi było ciąć nowe zawieszenie na testy.
Potem moczymy i odrdzewiamy
Następnie rozbieramy gwinta (o ile się da) u mnie 4 nakrętki uratowane a 4 nowe dorabia tokarz, niestety ale ,,zaspawały'' się.
Dalej jak rozruszamy nakrętki oczyszczamy gwint i smarujemy/psikamy miedzianką
[/URL[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/713/20130405032.jpg/]
Next odkręcamy nakrętki i wyjmujemy wkłady
Tu mamy foto wkładów
Potem bierzemy kolumnę od passata i ciachamy ,,boszką'' u mnie wynosiło to 11,5 cm mierząc od górnej nakrętki (czerwona linia), nr.1 na foto to nakrętki (jak by coś)
Idąc dale bierzemy kolumnę z audi i skracamy ją o 4cm (,,pod wąsem'' wycinamy zbędny kawałek)nr.2, oraz odcinamy od góry nad samym ,,wąsem'' nr. 1 (tam gdzie oryginalnie mamy talerzyk, odcinamy prawie na spawie)
I jak na foto wyżej łączymy dół kolumny audi b2 z górą kolumny vw passat b3.
Proponuję przed spawaniem wcisnąć kawałek rurki w kolumnę ale tak ciasno ,żeby ustalić se położenie dolnej części z górną, żeby nie było niespodzianek w sensie odchyłów
Tu już po spawaniu
Oraz prawie gotowy przód przed założeniem
Tu jeszcze foto sprężyn ponieważ tuż po zakupie okazało się ,że tylne sprężyny są skorodowane a ja nie mam czasu na piaskowanie i malowanie proszkowe więc zakupiłem drugą parę na allegro (niebieskie, podobno sportowe <ok> )
I to by było koniec rezania, dodam ,że tył podchodzi na 99% (tu macie tył po odmalowaniu)
A czemu na 99% ? nie zamontowałem jeszcze bo nie mam talerzyków ale wstępne pomiary wyszły pozytywnie
Przepraszam za niektóre foto (telefon) i mam nadzieję, że kolega Nyga69xd się nie pogniewa ,że zrobiłem ten temat jako pierwszy. Mam nadzieję, że też zrobi taki temat lub lepiej tu wklei swój sposób na gwinta i podyskutujemy, pozdrawiam
Oczywiście w grę u mnie wchodziła tylko używka ponieważ szkoda by mi było ciąć nowe zawieszenie na testy.
Potem moczymy i odrdzewiamy
Następnie rozbieramy gwinta (o ile się da) u mnie 4 nakrętki uratowane a 4 nowe dorabia tokarz, niestety ale ,,zaspawały'' się.
Dalej jak rozruszamy nakrętki oczyszczamy gwint i smarujemy/psikamy miedzianką
[/URL[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/713/20130405032.jpg/]
Next odkręcamy nakrętki i wyjmujemy wkłady
Tu mamy foto wkładów
Potem bierzemy kolumnę od passata i ciachamy ,,boszką'' u mnie wynosiło to 11,5 cm mierząc od górnej nakrętki (czerwona linia), nr.1 na foto to nakrętki (jak by coś)
Idąc dale bierzemy kolumnę z audi i skracamy ją o 4cm (,,pod wąsem'' wycinamy zbędny kawałek)nr.2, oraz odcinamy od góry nad samym ,,wąsem'' nr. 1 (tam gdzie oryginalnie mamy talerzyk, odcinamy prawie na spawie)
I jak na foto wyżej łączymy dół kolumny audi b2 z górą kolumny vw passat b3.
Proponuję przed spawaniem wcisnąć kawałek rurki w kolumnę ale tak ciasno ,żeby ustalić se położenie dolnej części z górną, żeby nie było niespodzianek w sensie odchyłów
Tu już po spawaniu
Oraz prawie gotowy przód przed założeniem
Tu jeszcze foto sprężyn ponieważ tuż po zakupie okazało się ,że tylne sprężyny są skorodowane a ja nie mam czasu na piaskowanie i malowanie proszkowe więc zakupiłem drugą parę na allegro (niebieskie, podobno sportowe <ok> )
I to by było koniec rezania, dodam ,że tył podchodzi na 99% (tu macie tył po odmalowaniu)
A czemu na 99% ? nie zamontowałem jeszcze bo nie mam talerzyków ale wstępne pomiary wyszły pozytywnie
Przepraszam za niektóre foto (telefon) i mam nadzieję, że kolega Nyga69xd się nie pogniewa ,że zrobiłem ten temat jako pierwszy. Mam nadzieję, że też zrobi taki temat lub lepiej tu wklei swój sposób na gwinta i podyskutujemy, pozdrawiam