[B4 ALL] Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
: 03 sty 2015, 21:45
Związku że często mnie oślepiało z wewnętrznego lusterka jak jakiś baran z tyły jechał na źle ustawionych światłach a w oryginalnym lusterku przestawienie mnie denerwowało wpadł pomysł zamontowania lusterka fotochrom przeszukując nasz słynny portal w poszukiwaniu dawcy znalazłem lusterko od peugeot 407 dość tanie ja nabyłem za 15zł w ogóle te lusterka są tanie bo przeglądając lusterka audi innych modeli to cena była zaporowa minimum 100zł wiec kupno z 407 za grosze.
Kiedy już nabędziemy lusterko to trzeba je rozebrać jak i nasze niestety kulka uchwyt jest inny w peugeocie jest dużo większy ale to nie problem zaadaptować trochę pomysłu w naszym uchwycie trzeba kulkę zeszlifować i nagwintować M10 ja dodatkowo obcinałem z długości 5mm.
Uchwyt z peugeota ma już dziurę i też trzeba nagwintować
Kiedy mamy już gwinty to z uchwytu peugeota trzeba uciąć kulkę z odcinkiem prostym około 1cm. i skręcamy dwie części do kupy na klej (jak kto woli) i mamy gotowy rzeźbioną redukcje <ok>
Ja dodatkowo wierciłem żeby puścić kabelki przez uchwyt ale można i bez tego a kabelki puścić obudowa.
Pinologia płytki sterującej kolory kabli mogą się różnić w moim były trzy kabelki czarny, biały i siwy. Biały-plus, czarny-masa, siwy-sygnał wstecznego miejsca na pewno się nie zmienią a sygnał wstecznego nie dawałem bo te lusterko posiada wyłacznik wiec interesuwało mnie tylko plus i masa.
Ja dodatkowo dałem wtyczkę zaraz za lusterkiem w celu łatwego demontażu lusterka
Wtyczka trochę za duża ale tylko taką miałem pod ręką.
W tej chwili jest lusterko całe złożone i w domu podłączone działa ok.
Co do montażu w samochodzie nic trudnego podłączone będzie do światełka wewnętrznego z tym że będę tam zmieniał zamiast stałego plusa będzie plus po zapłonie wiec ręczne włączenie lampki będzie tylko na zapłonie i tak lampki nigdy nie używam tak a po drugie nie bede musiał za każdym razem lusterko włączać i wyłączać. Jak ktoś ma szyberdach bo ja nie mam to i znajdzie tam pewnie plus po zaponie bez reznania lampek.
Kiedy już nabędziemy lusterko to trzeba je rozebrać jak i nasze niestety kulka uchwyt jest inny w peugeocie jest dużo większy ale to nie problem zaadaptować trochę pomysłu w naszym uchwycie trzeba kulkę zeszlifować i nagwintować M10 ja dodatkowo obcinałem z długości 5mm.
Uchwyt z peugeota ma już dziurę i też trzeba nagwintować
Kiedy mamy już gwinty to z uchwytu peugeota trzeba uciąć kulkę z odcinkiem prostym około 1cm. i skręcamy dwie części do kupy na klej (jak kto woli) i mamy gotowy rzeźbioną redukcje <ok>
Ja dodatkowo wierciłem żeby puścić kabelki przez uchwyt ale można i bez tego a kabelki puścić obudowa.
Pinologia płytki sterującej kolory kabli mogą się różnić w moim były trzy kabelki czarny, biały i siwy. Biały-plus, czarny-masa, siwy-sygnał wstecznego miejsca na pewno się nie zmienią a sygnał wstecznego nie dawałem bo te lusterko posiada wyłacznik wiec interesuwało mnie tylko plus i masa.
Ja dodatkowo dałem wtyczkę zaraz za lusterkiem w celu łatwego demontażu lusterka
Wtyczka trochę za duża ale tylko taką miałem pod ręką.
W tej chwili jest lusterko całe złożone i w domu podłączone działa ok.
Co do montażu w samochodzie nic trudnego podłączone będzie do światełka wewnętrznego z tym że będę tam zmieniał zamiast stałego plusa będzie plus po zapłonie wiec ręczne włączenie lampki będzie tylko na zapłonie i tak lampki nigdy nie używam tak a po drugie nie bede musiał za każdym razem lusterko włączać i wyłączać. Jak ktoś ma szyberdach bo ja nie mam to i znajdzie tam pewnie plus po zaponie bez reznania lampek.