[B3/B4] Rezanie Elektryczne Podnoszenie Szyb + Manualne S.L.
: 13 lis 2007, 20:36
Rezanie Elektryczne Podnoszenie Szyb + Manualne Sterowanie Lusterkami
w samochodzie Audi 80 B4 Sedan
Co jest potrzebne? :?:
-prowadnice z silniczkiem
-wiązki kabli
-panele
- uchwyty pod panele (góra i dół) jeśli masz elektryczne lusterka to nie będziesz miał problemu jeśli nie to ciężko znaleźć takie plastiki bez regulacji na przyciski.
- cała wiązka ze sterownikiem i wyłącznikiem termicznym.
-najlepiej jeszcze oryginalna tapicerka…żeby nie było dziur po tzw. „korbce”
Jak podłączyć? :?:
Fotka końcówek:
- czerwony gruby (od wył. termicznego, taka metalowa kostka) leci do skrzynki bezpiecznikowej na pin L30.
- czerwono-nieb. zielona wtyczka (szukaj takiej samej wtyczki ale z niebiesko żółtym przewodem) jeśli nie będzie takiej wtyczki to ten przewód leci do przełącznika oświetlenia w podsufitce.
- brązowo - żółty idzie do przycisku zamkniętych drzwi (tego który odpowiada za gaszenie światła po zamknięciu drzwi) - odpowiednio do prawego przycisku.
nieb.-zielony (lub niebieski) - do lewego
- czarno-niebieski leci na skrzynkę bezpieczników na pin. M75S
- brązowe można podpiąć pod śrubę z masami po lewej stronie pod skrzynką bezpieczników
p.s musisz odkręcić pułke pod nogami kierowcy by dostać się do pinów skrzynki bezp. od spodu i do wiązki el. z wtyczkami.
Rezanie Paneli:
Czyli, wycięcie tzw. „guzików” od podnoszenia i opuszczania szyb i zaadoptowania ich do oryginalnych paneli, gdzie mamy manualne sterowanie lusterkami…można to oczywiście obejść, ale wtedy musimy zakupić elektryczne lusterka…z czym wiążą się kolejne koszta…
Potrzebne: żywica, maty do żywicy, kilka pędzli, czarny spray, lakier bezbarwny oczywiście w sprayu, szpachla + plus kilka narzędzi, których nie będę wymieniać…i dużo cierpliwości…
p.s przy okazji możecie wytłumić drzwi dla lepszej akustyki…
fotki z Rezania:
pozdrawiam całe szanowne grono Rezaczy =D>
dodano:
w samochodzie Audi 80 B4 Sedan
Co jest potrzebne? :?:
-prowadnice z silniczkiem
-wiązki kabli
-panele
- uchwyty pod panele (góra i dół) jeśli masz elektryczne lusterka to nie będziesz miał problemu jeśli nie to ciężko znaleźć takie plastiki bez regulacji na przyciski.
- cała wiązka ze sterownikiem i wyłącznikiem termicznym.
-najlepiej jeszcze oryginalna tapicerka…żeby nie było dziur po tzw. „korbce”
Jak podłączyć? :?:
Fotka końcówek:
- czerwony gruby (od wył. termicznego, taka metalowa kostka) leci do skrzynki bezpiecznikowej na pin L30.
- czerwono-nieb. zielona wtyczka (szukaj takiej samej wtyczki ale z niebiesko żółtym przewodem) jeśli nie będzie takiej wtyczki to ten przewód leci do przełącznika oświetlenia w podsufitce.
- brązowo - żółty idzie do przycisku zamkniętych drzwi (tego który odpowiada za gaszenie światła po zamknięciu drzwi) - odpowiednio do prawego przycisku.
nieb.-zielony (lub niebieski) - do lewego
- czarno-niebieski leci na skrzynkę bezpieczników na pin. M75S
- brązowe można podpiąć pod śrubę z masami po lewej stronie pod skrzynką bezpieczników
p.s musisz odkręcić pułke pod nogami kierowcy by dostać się do pinów skrzynki bezp. od spodu i do wiązki el. z wtyczkami.
Rezanie Paneli:
Czyli, wycięcie tzw. „guzików” od podnoszenia i opuszczania szyb i zaadoptowania ich do oryginalnych paneli, gdzie mamy manualne sterowanie lusterkami…można to oczywiście obejść, ale wtedy musimy zakupić elektryczne lusterka…z czym wiążą się kolejne koszta…
Potrzebne: żywica, maty do żywicy, kilka pędzli, czarny spray, lakier bezbarwny oczywiście w sprayu, szpachla + plus kilka narzędzi, których nie będę wymieniać…i dużo cierpliwości…
p.s przy okazji możecie wytłumić drzwi dla lepszej akustyki…
fotki z Rezania:
pozdrawiam całe szanowne grono Rezaczy =D>
dodano: