[b4 all] wymiana przewodów paliwowych
: 15 kwie 2011, 20:46
witam.dziś wymieniałem przewody paliwowe i przy okazji zrobiłem kilka zdjęć by rozwiać wszelkie wątpliwości jeśli ktoś się zastanawia nad wymianą.cała operacja zajęła mi 4 godziny spokojnej pracy,nic na szybko.wiele osób twierdzi że można to zrobić na lewarku ale ja jakoś w to wątpię.pewnie się da ale czas pracy znacznie się wydłuży.a więc do rzeczy:
najpierw musimy kopić przewód.ja zakupiłem miedziany w otulinie i od razu mówię że otulina jest niepotrzebna a wręcz przeszkadza ale o tym później.kupujemy przewód fi 8 i fi 6 o długości max 4 metry.ja kupiłem po 5 metrów i zostało mi jeszcze po 1,60 z każdego kawałka.przewód może być taki:
pod samochodem przewody paliwowe są zamontowane na uchwytach które łatwo się otwiera gdyż są na zatrzask.wystarczy podważyć śrubokrętem i przewód mamy na wierzchu.pod samochodem wygląda to tak:
po otwarci zaczepu możemy wyciągnąć przewody które dodatkowo są w takiej gumie pewnie dlatego by nie latały podczas jazdy
proszę nie zwracać uwagi na ćmę <ok>
przewody są połączone przy baku z przewodami gumowymi i zaciśnięte opaskami
po założeniu przy filtrze wygląda to tak
No i teraz konkrety.tak jak pisałem wcześniej wystarczy 4 metry przewodu.jak bedziemy rozmontowywać stary przewód to nie bawcie się z jego odkształcaniem by go wyjąć.wystarczy wziąć jakieś obcęgi i pociąć go na kawałki.kolejna rzecz dotyczy przewodów z otuliną.może fajnie to wygląda ale niestety otulina trochę pogrubia przewód przez co nie może on wejść swobodnie w ta gumę i zaczep co go trzyma i w tych miejscach trzeba usunąć otulinę
kolejna i chyba najważniejsza rzecz.jeśli ktoś ma duuużo czasu i lubi robótki ręczne to przy silniku może się bawić w wyginanie nowych przewodów ale uprzedzam jest to bardzo trudne.ja zrezygnowałem po ok 30 minutach i uciąłem je trochę niżej a później połączyłem je z filtrem gumowymi przewodami.szybko i bez problemu.życzę miłej zabawy <ok>
najpierw musimy kopić przewód.ja zakupiłem miedziany w otulinie i od razu mówię że otulina jest niepotrzebna a wręcz przeszkadza ale o tym później.kupujemy przewód fi 8 i fi 6 o długości max 4 metry.ja kupiłem po 5 metrów i zostało mi jeszcze po 1,60 z każdego kawałka.przewód może być taki:
pod samochodem przewody paliwowe są zamontowane na uchwytach które łatwo się otwiera gdyż są na zatrzask.wystarczy podważyć śrubokrętem i przewód mamy na wierzchu.pod samochodem wygląda to tak:
po otwarci zaczepu możemy wyciągnąć przewody które dodatkowo są w takiej gumie pewnie dlatego by nie latały podczas jazdy
proszę nie zwracać uwagi na ćmę <ok>
przewody są połączone przy baku z przewodami gumowymi i zaciśnięte opaskami
po założeniu przy filtrze wygląda to tak
No i teraz konkrety.tak jak pisałem wcześniej wystarczy 4 metry przewodu.jak bedziemy rozmontowywać stary przewód to nie bawcie się z jego odkształcaniem by go wyjąć.wystarczy wziąć jakieś obcęgi i pociąć go na kawałki.kolejna rzecz dotyczy przewodów z otuliną.może fajnie to wygląda ale niestety otulina trochę pogrubia przewód przez co nie może on wejść swobodnie w ta gumę i zaczep co go trzyma i w tych miejscach trzeba usunąć otulinę
kolejna i chyba najważniejsza rzecz.jeśli ktoś ma duuużo czasu i lubi robótki ręczne to przy silniku może się bawić w wyginanie nowych przewodów ale uprzedzam jest to bardzo trudne.ja zrezygnowałem po ok 30 minutach i uciąłem je trochę niżej a później połączyłem je z filtrem gumowymi przewodami.szybko i bez problemu.życzę miłej zabawy <ok>