[b4 all 80]Czyszczenie i renowacja radia Cd
: 30 gru 2009, 18:25
Witam
Ostatniego czasu miałem problem z radiem marki JVC a dokładnie flagowy model KD-G322
Problem polegał na tym że bardzo wolno wysuwało płyty lub wogóle-zacinało się oraz nie czytało starych "styranych płyt.
Regeneracja polegała na rozebraniu na części "drugie"całości i złożeniu aby działało :-o
Z perspektywy laika wydaje się to trudne ale od czego się ma główkę i dłonie :mrgreen:
Na początku bierzemy się za rozkręcanie:
Radiatora nie musimy odkręcać ponieważ jest przykręcony do płyty głownej jednak ja miałem zamiar nałożyć nową pastę aby sie mniej grzało radyjko 8-)
Teraz każde radio ma połączoną płytę główną na styki-wtyczkę więc problemu z demontażem nie ma
Tu możemy obsmarować wszystkie kółeczka wazeliną techniczną z sklepu elektronicznego-koszt ok 5zł
Teraz mamy dostęp do lasera
Aby mi szybciej wysuwało płytkę bez zacięcia musiałem zwiększyć naciąg poprzez obcięcie o ok 4mm sprężynki.
No i składamy wszystko w odwrotnej kolejności
Jedna ważna uwaga aby odpowiednio nałożyć gumki na trzpienie systemu amortyzującego!
Mam nadzieję że komuś się przyda Prośba do moderatorów-jeśli nie ten dział to proszę "przesuńcie" mnie :mrgreen:
Ostatniego czasu miałem problem z radiem marki JVC a dokładnie flagowy model KD-G322
Problem polegał na tym że bardzo wolno wysuwało płyty lub wogóle-zacinało się oraz nie czytało starych "styranych płyt.
Regeneracja polegała na rozebraniu na części "drugie"całości i złożeniu aby działało :-o
Z perspektywy laika wydaje się to trudne ale od czego się ma główkę i dłonie :mrgreen:
Na początku bierzemy się za rozkręcanie:
Radiatora nie musimy odkręcać ponieważ jest przykręcony do płyty głownej jednak ja miałem zamiar nałożyć nową pastę aby sie mniej grzało radyjko 8-)
Teraz każde radio ma połączoną płytę główną na styki-wtyczkę więc problemu z demontażem nie ma
Tu możemy obsmarować wszystkie kółeczka wazeliną techniczną z sklepu elektronicznego-koszt ok 5zł
Teraz mamy dostęp do lasera
Aby mi szybciej wysuwało płytkę bez zacięcia musiałem zwiększyć naciąg poprzez obcięcie o ok 4mm sprężynki.
No i składamy wszystko w odwrotnej kolejności
Jedna ważna uwaga aby odpowiednio nałożyć gumki na trzpienie systemu amortyzującego!
Mam nadzieję że komuś się przyda Prośba do moderatorów-jeśli nie ten dział to proszę "przesuńcie" mnie :mrgreen: