[Coupe] Szukamy pompki w Coupe - Fotostory
: 02 lip 2014, 18:56
Jako, że ostatnimi czasy mam mały problem z pompką, a na forum nie znalazłem opisu gdzie i jak ona jest postanowiłem sam się za to zabrać a przy okazji wykonać małe fotostory dla innych.
[center]Zaczynamy:[/center]
[center]1.→ Pierwszą rzeczą jaką musimy zrobić jest odkręcenie dwóch śrub od siedziska i wyciągnięcie siedziska na zewnątrz samochodu żeby nam po prostu nie kolidowało.
2.→Lecimy dalej i odchylamy oparcie.
3.→Następnie wykręcamy ów zaczep jest to klucz 17, gdy już odkręcimy to ciągniemy ten "kawałek" oparcia w stronę silnika i w dół przez co wychodzi on z zaczepu.
4.→Gdy już to wyciągniemy bierzemy śrubokręt krzyżakowy i wykręcamy śrubę która łączy boczek z tym plastikiem.
5.→Żeby dostać się do kolejnej śruby musimy wyciągnąć ślizg pasu bezpieczeństwa, robimy to popychając go w stronę szyby i potem w stronę silnika. Pod nim znajduje się śruba również na śrubokręt krzyżakowy.
6.→Po odkręceniu tych śrub wyciągamy owy plastik uważając na zaczepy koło słupka, i ukazuje się nam taki widok.
7.→Następnie wykręcamy śrubę trzymający boczek do karoserii. Druga śruba znajduje się pod zaślepką widoczną mniej więcej na środku zdjęcia po lewej stronie.
8.→Wykręcamy już ostatnią śrubę i podciągamy boczek energicznie do góry.
9.→Po wyciągnięciu boczku ukazuje się nam taki widok (niestety tutaj już mam po wymontowaniu pompki).
10.→ Tak wygląda pompka opatulona w jakiś materiał i spięta tytyrytką wielokrotnego użytku.
[/center]
[center]No i to by było na tyle, pompkę znalazłem dopiero za trzecim podejściem ale myślę że wam dzięki temu poradnikowi uda się to za pierwszym.
I jak zwykle wszystko składamy w odwrotności. Myślę że poradnik się przyda dla nas.[/center]
[center]Zaczynamy:[/center]
[center]1.→ Pierwszą rzeczą jaką musimy zrobić jest odkręcenie dwóch śrub od siedziska i wyciągnięcie siedziska na zewnątrz samochodu żeby nam po prostu nie kolidowało.
2.→Lecimy dalej i odchylamy oparcie.
3.→Następnie wykręcamy ów zaczep jest to klucz 17, gdy już odkręcimy to ciągniemy ten "kawałek" oparcia w stronę silnika i w dół przez co wychodzi on z zaczepu.
4.→Gdy już to wyciągniemy bierzemy śrubokręt krzyżakowy i wykręcamy śrubę która łączy boczek z tym plastikiem.
5.→Żeby dostać się do kolejnej śruby musimy wyciągnąć ślizg pasu bezpieczeństwa, robimy to popychając go w stronę szyby i potem w stronę silnika. Pod nim znajduje się śruba również na śrubokręt krzyżakowy.
6.→Po odkręceniu tych śrub wyciągamy owy plastik uważając na zaczepy koło słupka, i ukazuje się nam taki widok.
7.→Następnie wykręcamy śrubę trzymający boczek do karoserii. Druga śruba znajduje się pod zaślepką widoczną mniej więcej na środku zdjęcia po lewej stronie.
8.→Wykręcamy już ostatnią śrubę i podciągamy boczek energicznie do góry.
9.→Po wyciągnięciu boczku ukazuje się nam taki widok (niestety tutaj już mam po wymontowaniu pompki).
10.→ Tak wygląda pompka opatulona w jakiś materiał i spięta tytyrytką wielokrotnego użytku.
[/center]
[center]No i to by było na tyle, pompkę znalazłem dopiero za trzecim podejściem ale myślę że wam dzięki temu poradnikowi uda się to za pierwszym.
I jak zwykle wszystko składamy w odwrotności. Myślę że poradnik się przyda dla nas.[/center]