Strona 1 z 1

[ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką

: 15 gru 2015, 20:42
autor: jomiskin13
Witam czy da radę przerobić wskaźnik od ciśnienia oleju ten dokładany z v6 nad popielniczką ( poprzedni właściciel założył te zegary a ten od ciśnienia tyko symuluje pracę bo działa w trybie albo max albo min <mikolaj> ) I tu moje pytanie czy da radę podłączyć to do butli z gazem żeby pokazywało poziom LPG ?<rotfl> Jak wyglądają połączenia tych zegarów i jak się do nich dobrać ?

Re: [ALL] Przerobienie zegarów nad popielniczką

: 15 gru 2015, 21:47
autor: audki
jomiskin13 pisze:Witam czy da radę przerobić wskaźnik od ciśnienia oleju ten dokładany z v6 nad popielniczką ( poprzedni właściciel założył te zegary a ten od ciśnienia tyko symuluje pracę bo działa w trybie albo max albo min <mikolaj> ) I tu moje pytanie czy da radę podłączyć to do butli z gazem żeby pokazywało poziom LPG ?<rotfl> Jak wyglądają połączenia tych zegarów i jak się do nich dobrać ?
Jakie masz nowe na płytce elektroniczne?? czy kabelki? ja u siebie wywaliłem jeden i wstawiłem turboboost. Także się da, czy zegar można wykorzystać do wskaźnika LPG jak najbardziej tak tylko w zbiorniku masz dosyć spore ciśnienie także musiałbyś wstawić manometr o większym wskazaniu.

: 16 gru 2015, 11:06
autor: jomiskin13
W baku mam manometr chciale. Od niego przewody poprowadzić do tych zegarów. Nie wiem bo nie rozbierałem jak się do nich dobrać?

: 16 gru 2015, 11:55
autor: audki
jomiskin13 pisze:W baku mam manometr chciale. Od niego przewody poprowadzić do tych zegarów. Nie wiem bo nie rozbierałem jak się do nich dobrać?
Musisz dobrać tej samej średnicy aby dziadostwa nie było:) chyba 65mm ale reki sobie nie dam uciąć.
Co do rozbierania zależy czy masz już te na płytce czy jest na kabelkach??

: 16 gru 2015, 14:52
autor: jomiskin13
Nie wiem jakie są bo nie j a je zakladalem. A nie umiemich rozebrać bo nie wiem czy żeby się ad p nich dostać rozb i erac pokretala od nawiewow czy most rzbierac

: 16 gru 2015, 16:54
autor: Conectic
one chyba są mocowane na wkręt lub wcisk do konsoli środkowej, w końcu jakoś to się musi trzymać <ok>

Ja bym zdjął nawiew, i popatrzał dalej :lol:

: 16 gru 2015, 18:03
autor: audki
Musisz ściągnąć tunel środkowy ten element z drążkiem zmiany biegów, zegary są do niego przymocowane, także jak to zdemontujesz będziesz wiedział co i jak dalej.

: 17 gru 2015, 12:09
autor: jomiskin13
A wiec tak zegary są na płytce i wyglada to tak: http://zapodaj.net/7379c530d967b.jpg.html
Które przewody ida od zegara z ciśnieniem oleju ? Wystarczy je podmienic z tymi od manometru z butli?

Stawiam na to ze to te srodkowe przewody górny zasilanie dol masa.

: 27 gru 2015, 16:09
autor: irecki76
Środkowy górny jest od czujki ciśnienia oleju , dolny środkowy do czujki temperatury oleju , lewy górny od masy , prawy od podświetlenia z regulacją . Lewy dolny bezpiecznik napiecie pojawia sie gdy właczysz światła , prawy dolny plus po stacyjce .

: 27 gru 2015, 18:17
autor: Jarewa
Jeśli myślisz że podłączysz i będzie działało to jesteś w błędzie. Przeważnie czujniki renzystacyjne w butli LPG to 1-49KohM lub 0-90ohM czujniki bańka z tego co pamiętam 150ohH do 600ohM

Jak sam widzisz rezystancje się nie pokrywają a jeszcze dochodzi moc rezystora. Bez dodatkowej elektroniki się nie obejdzie.

: 27 gru 2015, 19:34
autor: Leo
irecki76 pisze:Środkowy górny jest od czujki ciśnienia oleju , dolny środkowy do czujki temperatury oleju , lewy górny od masy , prawy od podświetlenia z regulacją . Lewy dolny bezpiecznik napiecie pojawia sie gdy właczysz światła , prawy dolny plus po stacyjce .
dzięki, to mi się też przyda :)