Strona 1 z 1

[B3 1.8 PM] Bierze olej

: 26 kwie 2016, 20:21
autor: Pawlo1945
Witam dziś od jakiegoś czasu sprawdziłem poziom oleju a tu widzę bagnet lekko zamoczony czyli min olej był wymieniany jakieś 3 tys km temu i było trochę powyżej połowy na miarce zaznaczę że nie dymi na czarno tylko na biało po przegazowaniu ale to raczej lpg nie ma masła na korku płynu ubywa ale to przez kruciec i zaobserwowałem że pod tym krućcem kapie ten płyn ale jak wziąłem na palec to jak by olej i zastanawiam się skąd on tam się wziął, i czy faktycznie pali ten olej ile bym zapłacił w serwisie co jest powodem chodzi mi by go zostawić i żeby dali diagnozę czy to wycieki czy silnik do remontu ile taka usługa kosztuje

: 27 kwie 2016, 00:13
autor: czarekHD
kopcić na biało może od wilgoci w w układzie wydechowym,ale też bez przesady,o sprawdzaniu głowicy możesz znaleźć dużo tematów na forum a jeżeli chcesz mieć pewność to możesz kupić tester szczelności za jakieś 20 złotych,a co do oleju to popatrz po prostu czy skądś nie kapie np pokrywa zaworów misa olejowa,jeżeli olej był wymieniany nie dawno zwróć uwagę na filtr oleju,też może kapać jeżeli palił by olej to raczej puszczał by niebieską chmurę

: 27 kwie 2016, 09:01
autor: Pawlo1945
A jeśli by brał to ile szykować na remont solniczka jeśli już bym robił to chciał bym wszystko kompletnie wymienić i jak myślicie w 2 tys bym się zmieścił

: 27 kwie 2016, 09:36
autor: bartek.bednar
wymien uszczelniacze :D

: 27 kwie 2016, 18:20
autor: Pieterb
Pawlo1945, po pierwsze zastosuj tag w temacie _uwaga

i po 2 dziś dostajesz ostrzeżenie ponieważ jest to Twój już 4 temat nie poprawnie nazwany czyli brak tagu :!:

: 27 kwie 2016, 19:27
autor: czarekHD
Pawlo1945 pisze:A jeśli by brał to ile szykować na remont solniczka jeśli już bym robił to chciał bym wszystko kompletnie wymienić i jak myślicie w 2 tys bym się zmieścił
w tej kwocie to konkretny remont można zrobić,jeżeli nie chcesz zmieniać silnika

: 27 kwie 2016, 20:21
autor: trec1990
Cześć! Z tego co piszesz o swojej przyczynie to myślę że masz pękniętą głowice w okolicach popychacza, ponieważ blisko idzie kanał z płynem chłodzącym i pewnie tamtędy dostaje się olej do płynu. Sprawdź jeszcze z rana i z czyjąś pomocą czy nie powstają pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. Otwórz maskę i otwórz zbiornik płynu chłodzącego patrz przez otwór a drugi niech odpali, jeśli pójdą pęcherze powietrza to na pewno uszczelka pod głowicą walnięta. Jeszcze jeden objaw który może być odnośnie walniętej uszczelki to może nie dogrzewać Ci dobrze auta albo raz dogrzeje a raz nie to w trasie chyba najlepiej wyczuć patrząc czy w środku masz raz ciepło a raz zimno.

P.S. Popraw taga bo skoro Administrator Cię o to prosi a Ty dalej nic z tym nie robisz to trochę lipa z Twojej strony. Ciekawy temat może być i pewnie dużo osób mogłoby Ci pomóc.

: 27 kwie 2016, 21:05
autor: Pawlo1945
Ale jak mam poprawić ten tag

[ Dodano: 2016-04-27, 21:05 ]
Tyle że mi się nie przedostaje olej do płynu napewno jedynie co to płyn cieknie pod krućcem i też tam zaobserwowałem tak jak by olej w tym miejscu na silniku

: 27 kwie 2016, 22:07
autor: trec1990
To może umyj silnik i sam wstępnie zdiagnozuj gdzie masz wyciek oleju :-/

a jak zmieniałeś olej to sprawdzałeś poziom oleju przed odpaleniem czy np. na drugi dzień bo jak przed to po odpaleniu to do filtru poszło trochę oleju i może to wprowadzić Cię w błąd.

Co do tagów to jest to bardzo dobrze opisane jak należy je pisać. Jak Admin Cię upomniał i w jego poście jest wklejone niebieskie okienko to kliknij na "tak." no i tam jest opisane jak powinieneś to zrobić.

: 28 kwie 2016, 08:42
autor: czarekHD
Poza tymi objawami nie stracił Ci troche na mocy ? gdyby to by była uszczelka to przede wszystkim odczuł byś raczej brak mocy