Strona 1 z 2
[B4 2.0 ABT] brak rury?
: 13 cze 2016, 20:26
autor: fr3shman
: 13 cze 2016, 20:33
autor: Pieterb
fr3shman pisze:Powinna tam być?
powinna, ale to tylko podaje ogrzane powietrze do silnika
fr3shman pisze:do tego koło licznika pojawiła mi się ikona AIR BAG na czerwono, też nie ogarniam o co chodzi.
nie wiesz co to
air bag czy co? bo chyba nie kumam
: 13 cze 2016, 20:35
autor: fr3shman
PieterB pisze:fr3shman pisze:Powinna tam być?
powinna, ale to tylko podaje ogrzane powietrze do silnika
fr3shman pisze:do tego koło licznika pojawiła mi się ikona AIR BAG na czerwono, też nie ogarniam o co chodzi.
nie wiesz co to
air bag czy co? bo chyba nie kumam
Tylko? Czyli jednak trzeba czy nie trzeba? Musi tam być czy nie? Gdzie taką kupić? Na co zaczepić?
Wiem że chodzi o poduszkę powietrzną, ale czemu się to pojawiło w trakcie jazdy i bez żadnego powodu.
: 13 cze 2016, 21:17
autor: maciek889
fr3shman pisze: Wiem że chodzi o poduszkę powietrzną, ale czemu się to pojawiło w trakcie jazdy i bez żadnego powodu.
Raczej bez powodu się nie pojawi. Najlepiej odczytać kod usterki, ale najpewniej będzie to uszkodzona taśma poduszki w kierownicy.
Rurę może kupić uniwersalną aluminiową harmonijkę w motoryzacyjnym tylko zmierz jaką średnice potrzebujesz.
: 13 cze 2016, 22:01
autor: fr3shman
Jak odczytać? Na VAG? Ile kosztuje badanie czyms takim?
Ktoś wie ile ma średnicy ten otwór na która rure potrzebuję? Znaczy czy ktoś kupował kiedyś taka i wie jaka pasuje? I na co to zaczepić? Mieć o mm większe i na trytytki? Czy kupić o mniejszej średnicy i włożyć ją do środka z obu stron?
: 13 cze 2016, 22:07
autor: Jarewa
Chłopie ty coś myslisz?? trytytki na osłonę kolektora wydechowego??
: 14 cze 2016, 06:31
autor: Suuchy94
Tytyrytki Ci sie stopia. To jest oslona dodatkowa w ktorej grzeje sie powietrze i podaje do silnika jak jest zimny. Ona nawet nie jest szczelna, wiec rure ktora dasz tez nie musi byc szczelna na opaskach czy cos. Ja mam wsadzana zwykla aluminiowke bez zadnych mocowan ani nic do tego jeszcze oblejona aluminiowa tasma bo mialem dziurawa. Ale serio to ma byc tylko tak o teoretycznie. Nie ma tragedi jak gdzies bedzie nieszczelnosc. Wystarczy wziac miarke i zmierzyc srednice. Nie wiem ile tam jest, 40mm wiecej nie powinno byc. Dlugosc okolo 15cm.
: 14 cze 2016, 10:51
autor: maciek889
fr3shman pisze:Jak odczytać? Na VAG? Ile kosztuje badanie czyms takim?
No vagiem. A koszt w zależności od pazerności warsztatu to 20-50zł. W tej cenie można kupić chiński kabel ale też może być cieżko to uruchomić na windowsie nowszym niż xp. I nawet wtedy aby to uruchonić trzeba ogarniać obsługę komputera w stopniu ponadpodstawowym albo umieć znaleźć opisy w internecie i czytać ze zrozumieniem.
: 14 cze 2016, 12:48
autor: piotrpanter
fr3shman pisze:cieżko to uruchomić na windowsie nowszym niż xp. .
Panowie ja diagnozuje na 10ątce i problemów z podłączeniem nie mam
: 14 cze 2016, 12:58
autor: maciek889
piotrpanter, pewnie polskiego VAGa używasz? Ja nie uznaje przez jego słabe tłumaczenie.
: 14 cze 2016, 15:47
autor: piotrpanter
Nie. Używam tego po angielsku bo również polski mi nie pasował. Tylko o ile pamiętam trzeba przestawić w właściwościach zgodność z XP
W sumie to sam nie pamiętam czy to robiłem. Ale działa.
: 14 cze 2016, 19:46
autor: fr3shman
Rozumiem że chodzi o taki kabelek?
http://allegro.pl/interfejs-kabel-diagn ... 13160.html
Nigdzie nie znalazłem info gdzie podłączyć ten kabel w aucie
Jak to działa?
: 14 cze 2016, 20:00
autor: Pieterb
fr3shman, tak, plus do tego przejściówka na obd1
Ale sam interfejs to jeszcze nic trzeba se poszukać program no i nauczyć sie go obsługiwać.
Ale to juz na necie jest sporo informacji na ten temat i trzeba sobie postudiować.
: 14 cze 2016, 20:02
autor: Piotrekdriver1
Potrzebny jeszcze adapter z OBD2 na OBD1.Podłącza się w skrzynce z bezpiecznikami.
: 14 cze 2016, 20:07
autor: fr3shman
Już wiem o co chodzi z tym. Wtyczka obd1 jest przy bezpiecznikach nie?
Trzeba pogrzebać w portach COM potem na kompie. A skuteczność tego kabelka jest git? Co warto i można na tym sprawdzić oprócz błędów itp?