Strona 1 z 1

[B3 2.0 AAD] problemy z odpaleniem

: 25 lip 2016, 17:19
autor: przemo1101
witam kolegów nie znalazłem nic dokładnego dotyczącego mojego problemu, mianowicie kolega ma audi 80 coupe b3 silnik 2.0 abk z mechanicznym wtryskiem problem polega na tym ze nie chce odpalić można kręcić i kręcić kombinujemy już z tydzień i do czego doszliśmy to ze gdy damy prądu na krótko na wtrysk rozruchowy i ten da troche paliwa auto odpala i jako tako pracuje co moze być przyczyną ze normalnie odpalać nie chce ? dopowiem ze w moim ace i z odłączoną kostką od tego wtrysku odpala.

[ Dodano: 2016-07-25, 17:19 ]
czy może mieć to związek ze pompa paliwa nie daje wystarczająco ciśnienia ? bo juz nie wiem czego się czepić

: 25 lip 2016, 18:55
autor: maciek889
przemo1101 pisze: silnik 2.0 abk z mechanicznym wtryskiem
Prędzej ma silnik AAD albo 3A bo ABK było w B4 i nie miało już mechanicznego wtrysku.

Jak nie macie dostępu do manometru z przejściówkami to zobacz czy będzie paliwo leciało w wyjścia regulatora ciśnienia paliwa: https://audi80.pl/download.htm?id=13793

Jeśli paliwo nie będzie leciało tamtędy to ciśnienie jest za niskie.

Tarcza przepływomierza nie jest za nisko i nie ociera?

: 25 lip 2016, 20:21
autor: przemo1101
szczerze mówiąc też mnie to zastanawiało kolega był przekonany ze to abk a gdzie to można dokładnie sprawdzić ? wracając do problemu jak dobrze pamiętam to z regulatora leciało paliwo bo podmienialiśmy
a jak ustawić tą tarczę przepływomierza ? w jakiej pozycji ona powinna być ?

: 25 lip 2016, 20:50
autor: Pieterb
przemo1101, _uwaga

: 25 lip 2016, 21:26
autor: maciek889
przemo1101 pisze:regulatora leciało paliwo bo podmienialiśmy
Ale trzeba odłączyć ten zaznaczony przewód i włączyć pompę paliwa (przkręcić na zapłon), bo jak wam paliwo wykapało bez ciśnienie to jeszcze nic nie znaczy.

[ Dodano: 2016-07-25, 21:26 ]
przemo1101 pisze:a jak ustawić tą tarczę przepływomierza ? w jakiej pozycji ona powinna być ?
Powinna być na niej naklejka z rysunkiem jak nikt jej nie zerwał
Obrazek

: 25 lip 2016, 21:35
autor: przemo1101
a no juz rozumiem , jutro wszystko dokładnie sprawdzę z tym paliwem czyli tak,odkręcam ten przewód z regulatora przekręcam kluczyk na zapłon i jesli pompa jest ok to paliwo powinno lecieć ?

: 25 lip 2016, 21:49
autor: maciek889
tak, tylko uwaga na oczy bo może mocno bryznąć.

: 27 lip 2016, 00:44
autor: przemo1101
ok dzięki kolego jutro wszystko posprawdzam raz jeszcze dokładnie może coś się wyklaruje :)

[ Dodano: 2016-07-26, 19:12 ]
hejka sprawdziłem dzisiaj to z tym paliwem i tak:po odkręceniu tego przewodu paliwo leci z regulatora wiec pompa daje rade ? wyjąłem pompę paliwa i wyczyściłem ten filterek dla pewności, patrzyłem też na te klapki w rozdzielaczu jak napisał maciek889 w tym silniku AAD jest taka śrubka od spodu na 7 kluczyk,patrzyłem u siebie w ACE zeby czymś się wzorować a tam regulacji nie ma jest taki jak by haczyk ustawiłem zapłon wszystko na znaki auto odpaliło ale przekręciłem zapłon parę razy i dość długo kręcenia ale odpaliło co dalej ? bo juz brak mi pomysłów

[ Dodano: 2016-07-27, 00:44 ]
pany pomoże ktoś, bo jeszcze trochę to chyba żyły sobie podetnę przez ten samochód :/

: 27 lip 2016, 07:35
autor: Pieterb
przemo1101 pisze:patrzyłem też na te klapki w rozdzielaczu jak napisał maciek889
no i co z nim bo nie napisałeś?
tu masz jak powinna być ustawiona ta klapa


Obrazek
przemo1101 pisze:po odkręceniu tego przewodu paliwo leci z regulatora wiec pompa daje rade ?
to jeszcze nie do końca tak, ona ma wytworzyć odpowiednie ciśnienie 5,8-6,6 bara

Hmm, może jeszcze spróbować błędy wymigać może jakaś tam podpowiedź będzie - na forum opisane co i jak.

: 27 lip 2016, 13:25
autor: przemo1101
może spróbuję z tymi błędami, mozliwe ze wkłada sie bezpiecznik w przekaznik pompy paliwa ? bo pod pedałami nic nie zauważyłem by coś było , a tak pomyślałem gdyby pompę paliwa podmienić by mieć pewność ze to nie ona bo zastanawiające jest to ze jak przekręcę ze 3 razy zapłon i pokręcę rozrusznikiem ok 5-6 sek rożnie to bywa to odpala