[Coupe B2 2.2 JT] brak cisnienia na 1 cylindrze
: 26 lis 2007, 20:30
I stalo sie to czego sie obawialem... efekt jazdy na LPG . Ostatnio mialem problemy z instalacja LPG , zaczal strzelac i silnikiem lekko telepalo. Wymienilem swiece, przewody WN, kopulka + palec, ale to nic nie pomoglo. Odlaczzylem mikser i jezdzilem na PB, jednak ostatnio po wrzuceniu na luz samochod zgasl i ... musial zostac odholowany na lawecie Zostalo zmierzone cisnienie na cylidrach 4 maja od 9,5 do 10,5 i... jeden 3 atmosfery (piaty cylinder). Po probie olejowej cisnienie bylo to samo. Podejrzewam wypalone zawory od jazdy na gazie. Do tego padl przekaznik od pompy paliwa. Po rozmowie z mechanikiem postanowilem kupic :
1.uszczelke pod glowice
2.uszczelke pod kolektor
3.uszczelniacze zaworowe (chociaz na 5000 wystarczylo dolac pol szklanki oleju)
4.2 zawory ( i tu mam pytanie- czy nie wymieniac wszystkich?)
5.szklanki ( bylo je lekko slychac - czy jest sens?)
6.przekaznik pompy paliwa
Tutaj mam pytanie: czy jeszcze byscie cos dodali, badz poradzili i czy byscie mogli podac orientacyjne ceny czesci.
Pozdrawiam i prosze pilnie o pomoc - bede chcial na dniach zaczac robote.
xGrizzlix
ps. przepraszam za brak polskich znakow ( windows w wersji GB )
1.uszczelke pod glowice
2.uszczelke pod kolektor
3.uszczelniacze zaworowe (chociaz na 5000 wystarczylo dolac pol szklanki oleju)
4.2 zawory ( i tu mam pytanie- czy nie wymieniac wszystkich?)
5.szklanki ( bylo je lekko slychac - czy jest sens?)
6.przekaznik pompy paliwa
Tutaj mam pytanie: czy jeszcze byscie cos dodali, badz poradzili i czy byscie mogli podac orientacyjne ceny czesci.
Pozdrawiam i prosze pilnie o pomoc - bede chcial na dniach zaczac robote.
xGrizzlix
ps. przepraszam za brak polskich znakow ( windows w wersji GB )