Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] wyciek płynu chłodniczego

: 03 paź 2016, 13:03
autor: sewikmali
Witam, ostatnio jadac krótki odcinek ( okolo 5 km ) pod koniec temperatura wzrosła powyzej 90 stopni a z pod maski wydobywal sie bialy dym
Gdy otworzylem maske plynu chlodniczego nie bylo w zbiorniczku w ogóle, a płyn chłódniczy znajdował sie na silniku
Dolalem okolo 1,5 litra plynu, ale prawie wszystko "wchłonął"
Co może być przyczyną takiego wycieku?
załączam zdjęcie na którym zaznaczam gdzie było mokro
Oczywiscie niżej też mokro, ale to raczej dlatego, ze spływało
2.0 abt + lpg
Jakieś pomysły ?
Z góry dzieki za pomoc

: 03 paź 2016, 13:12
autor: Pieterb
sewikmali, po pierwsze to popraw temat i zastosuj tag _uwaga

A co do pytania to na zdjęciu dobrze nie widzę bo jeno parę kropelek ale jeżeli faktycznie Ci się tu leje płyn to albo uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica innej możliwości tam chyba nie ma.
Musisz to jednak dobrze obadać czy aby na pewno stąd co pokazujesz.

: 03 paź 2016, 16:27
autor: sewikmali
Te kropelki to woda, zdjęcie robione dzień później, było tam po prostu bardzo mokro oraz coraz niżej, w gore raczej płyn nie uciekał

: 03 paź 2016, 18:09
autor: czarekHD
może króciec cieknie i spływa na dół,u mnie nieco się sączy właśnie z króćca spływa na dół i rant pomiędzy głowicą a blokiem jest czasami mokry co może dawać mylne wrażenie o wycieku spod uszczelki

: 03 paź 2016, 21:27
autor: Jarewa
Zobacz węże gumowe czy jakiś gryzoń nie pogryzł wtedy może sikać i na górę silnika. Szczególnie ten za alternatorem jak i górny chłodnicy, czasami tego nie widać.

: 03 paź 2016, 22:08
autor: bloku
Wali z króćca gdzie masz dwa czujniki. U mnie było tak samo. Szło po uszczelce do przodu. Po wymianie króćca (pękają blisko śruby mocującej) problem zniknął. Przy okazji wymień też ten na tyłach głowicy. Koszt 35 i 27 PLN.