[B3 1,8 PM] Ciężkie odpalanie po postoju PRZECZYTAJ
: 17 paź 2016, 20:54
Panowie temat nie jedno krotnie wałkowany a mianowicie ciężkie odpalanie na zimnym silniku (MONO-JETRONIC). Przepatrzyłem fora wzdłuż i wszerz i nie mogę znaleźć rozwiązania problemu skończyły mi się pomysły po tym jak :
-wymieniłem czujnik temp. ECU
-wymieniłem świece
-wymieniłem podciśnienia
-wymieniłem rozrząd
-sprawdziłem cały układ zapłonowy: czujnik halla, cewkę zapłonową, kopułkę, palec, przewody, przebicia, pojawianie się impulsów na cewce, usunąłem(pod względem elektrycznym tzn. zasilanie i impulsy brane były z cewki) instalację gazową,
-sprawdziłem zasilania na cewce i wtryskiwaczu
-ustawiłem zapłon
-sprawdziłem opory czujników temperatury: powietrza, płynu (książkowe)
-sprawdziłem opór wtryskiwacza
-sprawdziłem opór czujnika położenia przepustnicy
-sprawdziłem silnik krokowy i czujnik otwarcia przepustnicy
WSZYSTKO KSIĄŻKOWE
-sprawdziłem elektrozawory od gazu
-sprawdziłem układ paliwowy: przekaźnik, ciśnienie pompy, regulator ciśnienia (mierzyłem ciśnienie) WSZYSTKO KSIĄŻKOWE
-sprawdziłem ciśnienie sprężania wszystkie cylindry 11,1 bar (lekko ciepły)
-robiłem adaptacje jeździłem tylko na benzynie
-jeździłem z sondą/ bez sondy/ zmasowaną sondą
- próbowałem odpalać z filtrem bez filtra
- próbowałem odpalać z naciskaniem gazu, dotykaniem chwilowym gazu
- próbowałem z odpinaniem zaworów od oparów paliwa (filtr z węglem aktywnym)
NIC NIE DAJE EFEKTÓW
Już naprawdę nie mam pomysłów, jeszcze tylko u wróżki nie byłem...
Ktoś ma jakieś pomysły?
-wymieniłem czujnik temp. ECU
-wymieniłem świece
-wymieniłem podciśnienia
-wymieniłem rozrząd
-sprawdziłem cały układ zapłonowy: czujnik halla, cewkę zapłonową, kopułkę, palec, przewody, przebicia, pojawianie się impulsów na cewce, usunąłem(pod względem elektrycznym tzn. zasilanie i impulsy brane były z cewki) instalację gazową,
-sprawdziłem zasilania na cewce i wtryskiwaczu
-ustawiłem zapłon
-sprawdziłem opory czujników temperatury: powietrza, płynu (książkowe)
-sprawdziłem opór wtryskiwacza
-sprawdziłem opór czujnika położenia przepustnicy
-sprawdziłem silnik krokowy i czujnik otwarcia przepustnicy
WSZYSTKO KSIĄŻKOWE
-sprawdziłem elektrozawory od gazu
-sprawdziłem układ paliwowy: przekaźnik, ciśnienie pompy, regulator ciśnienia (mierzyłem ciśnienie) WSZYSTKO KSIĄŻKOWE
-sprawdziłem ciśnienie sprężania wszystkie cylindry 11,1 bar (lekko ciepły)
-robiłem adaptacje jeździłem tylko na benzynie
-jeździłem z sondą/ bez sondy/ zmasowaną sondą
- próbowałem odpalać z filtrem bez filtra
- próbowałem odpalać z naciskaniem gazu, dotykaniem chwilowym gazu
- próbowałem z odpinaniem zaworów od oparów paliwa (filtr z węglem aktywnym)
NIC NIE DAJE EFEKTÓW
Już naprawdę nie mam pomysłów, jeszcze tylko u wróżki nie byłem...
Ktoś ma jakieś pomysły?