[B4 ABT LPG] Silnik gaśnie przy zjeździe z górki
: 29 paź 2016, 22:00
Witam.
Silnik gasnie po wrzuceniu luzu przy zjezdzie z górki przy predkosciach >90km/h. Im większa predkość, a szczególnie im większa górka, tym latwiej dochodzi do zgaśnięcia. Wskazówka po prostu sie kładzie w jednostajnym tempie. Przy niższych prędkościach/pochyłościach czasem silnik utrzyma obroty na poziomie 200 lub 400.
Powyższe objawy występują zarówno na LPG jak i na PB
Dodatkowo silnik jest wyraźnie słabszy od innych ABT z którymi miałem styczność (jedno w gazie, drugie bez). Na LPG jedzie wyraźnie słabiej niż na PB. Czuć delikatne, nierówne wypadanie zapłonu. Ostatnio doszły jeszcze, że się tak wyrażę, zmiany czestotliwości dzwięku pracy silnika (na obrotomierzu tego raczej nie widać) - dzwięk jest raz niższy, raz wyższy, zmienia się co około 2 sekundy.
Zmieniane kable BOSCH, świece NGK, lambda NGK, filtry, czyszczona przepustnica po zdemontowaniu.
Jakieś pytania, pomysły?
Pozdrawiam
Silnik gasnie po wrzuceniu luzu przy zjezdzie z górki przy predkosciach >90km/h. Im większa predkość, a szczególnie im większa górka, tym latwiej dochodzi do zgaśnięcia. Wskazówka po prostu sie kładzie w jednostajnym tempie. Przy niższych prędkościach/pochyłościach czasem silnik utrzyma obroty na poziomie 200 lub 400.
Powyższe objawy występują zarówno na LPG jak i na PB
Dodatkowo silnik jest wyraźnie słabszy od innych ABT z którymi miałem styczność (jedno w gazie, drugie bez). Na LPG jedzie wyraźnie słabiej niż na PB. Czuć delikatne, nierówne wypadanie zapłonu. Ostatnio doszły jeszcze, że się tak wyrażę, zmiany czestotliwości dzwięku pracy silnika (na obrotomierzu tego raczej nie widać) - dzwięk jest raz niższy, raz wyższy, zmienia się co około 2 sekundy.
Zmieniane kable BOSCH, świece NGK, lambda NGK, filtry, czyszczona przepustnica po zdemontowaniu.
Jakieś pytania, pomysły?
Pozdrawiam