Strona 1 z 2

[ B4 2.0 ABK + LPG ] PO postoju auto odpala na 1 s i gasnie

: 23 lis 2016, 18:04
autor: jamal012
Witam mam taki problem 2 tygodnie temu rano nie mogłem odpalic auta odpalal tylko na 1 sekunde i i od razu gasł. Odkrecilem przewody palia i popmka nie podawała paliwa. Znajomy mi włozył nowa popmke problem znikł i dzis po pracy znowu to samo po 10 h postoju auto odpalało na 1 sekunde i gasło. Dopiero jak stał na zapłonie jakas 1 min to odpalił troche muł na poczatku przy ruszaniu potem juz wszystko ok. Czy to moga byc nieszczelne przewody paliwa ?

: 23 lis 2016, 18:17
autor: maciek889
jamal012 pisze:Czy to moga byc nieszczelne przewody paliwa ?
Jakby były nieszczelne to byłoby czuć dobrze.

Sprawdź czujnik temperatury dla ECU i czy kable od wtryskiwacza rozruchowego się nie urwały.

: 23 lis 2016, 20:20
autor: Pieterb
jamal012, sprawdź czy aby pompka ci nie padła - wiem że nowa ale wiadomo jakie teraz buble robią więc wszystko możliwe + to co napisał Maciek

Zastanawiam sie jeszcze dlaczego założyłeś temat w dziale dotyczącym lpg? czyżby ma to coś wspólnego u ciebie z tym zapalaniem czy co.

: 29 lis 2016, 19:11
autor: jamal012
Przewód paliwa do wtrysku rozruchowego jest ok.
Jak można sprawdzić czy ten czujnik ECU jest Sprawny domowym sposobem ?
Ostatnie 2 dni auto paliło od razu a wczoraj znowu musialem go krecic (po długim trzymaniu na zapłonie przed każdym kręceniem) po całej nocy 4 x 5-8 sekund az zapalił.
Sorki Temat załozyłem w dziale LPG Gdyz myslalem ze jesli mam intalacje to nowe tematy nalezy zakladac tylko tym dziale ;)
Panowie ostatnio wymieniałem olej i fltr powietrza w stacji diagnostycznej czy jest mozliwe ze mechanik załozył by mi odwrotnie filtr paliwa i takie objawy ?

: 29 lis 2016, 19:51
autor: maciek889
jamal012 pisze:Jak można sprawdzić czy ten czujnik ECU jest Sprawny domowym sposobem ?
Zmierzyć multimetrem opór na czujniku (po zdjęciu kostki).

: 05 gru 2016, 12:31
autor: jamal012
Panowie zmierzyłem dzis multimetrem opór na czujniku i pokazalo 200-220
(temp płynu 90 C) Co sadzicie ?
Dzis go odpalic przy -7 to byla masakra kreciłem go wielokrotnie i cały czas to samo oplal na sekunde i gasł az po kikunastu prubach odpalił a jak ciepły pali na dotyk.

: 05 gru 2016, 13:29
autor: Pieterb
jamal012, takie sprawdzenie nie oznacza jeszcze że czujnik sprawny mimo że mieści się w normie. Trzeba go sprawdzić przy kilku temperaturach.

: 05 gru 2016, 13:32
autor: jamal012
Ok zmierze go jeszcze kolo 16 na zimnym płynie chłodniczym i podam pomiar

: 05 gru 2016, 13:35
autor: Pieterb
jamal012, sprawdź także przewody przy wtryskiwaczu rozruchowym ;-) często sie przełamują i wtedy są takie cyrki

: 05 gru 2016, 13:35
autor: Pieterb
jamal012, sprawdź także przewody przy wtryskiwaczu rozruchowym ;-) często sie przełamują i wtedy są takie cyrki

: 05 gru 2016, 14:59
autor: jamal012
Nastepny pomiar temp płynu okolo 35 C opór na czujniku 1300-1400

: 05 gru 2016, 15:09
autor: Pieterb
jamal012, powiedzmy że w normie, pytanie tylko czym sprawdzałeś temp bo chyba nie ze wskazanie na desce bo mogą być baaardzo duże pomyłki.

: 05 gru 2016, 16:46
autor: jamal012
temperature mierzyłem termometrem w zbiorniczku pokazalo 37 C
Ogulnie to auto stoi od 12. zgaszone

[ Dodano: 2016-12-05, 16:46 ]
Byłem własnie w sklepie kupiłem nowy czujnik ten z górnej pólki 69zł EPS
Jutro rano mam nadzieje ze normalnie odpali juz ;)
Wie ktos moze po jakim czasie sie zintegruje ten czujnik z komputerem?

: 05 gru 2016, 18:02
autor: maciek889
jamal012 pisze:Wie ktos moze po jakim czasie sie zintegruje ten czujnik z komputerem?
Od razu ma działać. To nie elektryczna przepustnica a ABK też nie zapamiętuje adaptacji podawania paliwa, którą czujnik mógłby zepsuć.

: 05 gru 2016, 19:26
autor: jamal012
Panowie znalazłem chyba przyczyne.
Podczasz montażu nowego czujnika ECU zwróciłem uwage ze gumowy waz który idzie do koncowki regulatora ciśnienia paliwa jest pekniety i dziura ze dwie zapałki by włozył odciolem koncowke i zalozylem ponownie mam nadzieje ze to było przyczyna ;)