Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] Odczytanie grup oraz Błędy Vag

: 02 lut 2017, 16:43
autor: maxwwy
Panowie, od jakiegoś czasu mam problem mianowicie zaraz po zapaleniu auta i ruszeniu Audi potrafi się przydławić, potem już chodzi normalnie, drugim problemem jest wskaźnik temperatury który cały czas nie działa. Dotarł dzisiaj do mnie kabel więc postanowiłem podpiąć Audi pod kompa rotfl czy ktoś mógł by pomóc mi w interpretacji grup i błędów ?

Grupy 001. 002. 003

Obrazek

Gripy 004. 005

Obrazek

Zależy mi najbardziej na grupie 003 i interpretacji tego. Może ktoś pomoże.
I czy temperatury z grupy 001 i 002 powinny być zgodne ?

: 02 lut 2017, 19:28
autor: Pieterb
maxwwy pisze:I czy temperatury z grupy 001 i 002 powinny być zgodne ?
nie, bo jedno to temp płynu a druga to temp powietrza
maxwwy mnie zastanawia ta temp. 99,9 stopnia coś trochę za dużo, czy coś z tym czujnikiem nie halo, hmm. Jak masz możliwość to zapnij vaga na zimnym silniku i przez chwilę obserwuj temp jak się silnik stopniowo będzie rozgrzewał lub miernik i mierzyć

: 03 lut 2017, 00:36
autor: maxwwy
Wiesz co jeżeli chodzi o grupę 001 i tą temperaturę 99.9 to była po dodaniu gazu, w tym samym momęcie jak mi odczytało grupę załączył sie wentylator, i temp była 95.6 A powiesz coś na temat pozostałych wyników w grupach bo ten Lambda Factory, T.B Angle oraz IGN. Timing mnie zastanawia trochę jest to nie jasne dla mnie a bym może się czegoś nowego dowiedział.

Poza tym wywaliło mi błąd
00525 - Oxygen Lambda Sensor (339)
29-10 Short to Ground - Intermittent
00282 - Thorttle Position Actuator (V60)
27 - 10 Implausible Signal - Intermittent
00670 -Thorttle Position Sensor (3127)
03-10 - No Signal Intermittent

Niestety podczas kasowania wyskoczył błąd komunikacji.
Zaznaczę że wymieniałem monowtrysk razem z przepustnicą i krokowym z jednego auta cały komplet, Montowałem i lambdę gdyż u mnie jej wgl nie było kiedyś. Spalania zwiększonego nie zauważyłem cały czas tyle samo.

Z góry dziękuję jak ktoś się wypowie oklasky

: 03 lut 2017, 08:09
autor: Pieterb
maxwwy pisze: A powiesz coś na temat pozostałych wyników w grupach bo ten Lambda Factory, T.B Angle oraz IGN. Timing mnie zastanawia trochę jest to nie jasne dla mnie a bym może się czegoś nowego dowiedział.
a czego nie rozumiesz?

Wiesz ja tam aż tak dobrze na abt nie znam ale postaram się coś ci podpowiedzieć.
Tu moim zdaniem trzeba by było zrobić adaptację przepustnicy, robiłem tak koledze grupa 003 lub 098 już nie pamiętam dokładnie. Trzeba by próbować a i inna sprawa że w starszych monowtryskach chyba było mechanicznie na voltomierz coś mi się tak obiło o uszy.

spróbuj skasować te błędy i zobacz czy powrócą.
masz gaz?

: 03 lut 2017, 14:57
autor: maxwwy
PieterB pisze:spróbuj skasować te błędy i zobacz czy powrócą.
masz gaz?
Powraca tylko po ponownym odpaleniu ten :
00670 -Thorttle Position Sensor (3127)
03-10 - No Signal Intermittent

Gazu nie mam

A czego nie rozumiem :P czy te wszystkie wartości są jakieś normy do nich i czy jest w porządku. Z tego co zobaczyłem Lambda Factory jest w Normie. a zastanawia mnie tylko Ign. Timing, T.B Angle

: 03 lut 2017, 15:07
autor: Pieterb
maxwwy pisze: PieterB napisał/a:
spróbuj skasować te błędy i zobacz czy powrócą.
masz gaz?


Powraca tylko po ponownym odpaleniu ten :
00670 -Thorttle Position Sensor (3127)
03-10 - No Signal Intermittent
coś tu nie halo wydaje mi się, bo raczej nie powinno być

00670 - Czujnik położenia przepustnicy (3127)
03-10 - Brak sygnału Przerywany

maxwwy pisze:A czego nie rozumiem :P czy te wszystkie wartości są jakieś normy do nich i czy jest w porządku. Z tego co zobaczyłem Lambda Factory jest w Normie. a zastanawia mnie tylko Ign. Timing, T.B Angle
lambda w normie i Ign. Timing też a co do reszty danych to jakoś nigdzie na necie nie znalazłem więc nie wiem.