Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABT] Pękający przewód chłodzenia.
: 04 kwie 2017, 15:09
autor: SynOdna11
Witam,
od dłuższego czasu mam problem z pękającym wężem chłodniczym,
dokładnie pęka ten od strony akumulatora, który jest połączony z króćcem, już 3 razy był wymieniany. Auto jest zasilane LPG. Uszczelka pod głowicą była wymieniana. Termostat też.
Może wiecie co mogłoby być przyczyną pękania przewodu?
Pozdrawiam.
: 04 kwie 2017, 16:04
autor: Pieterb
SynOdna11, raczej nic więcej jak zbyt duże ciśnienie w układzie, czy uszczelka była sprawdzania na szczelność? korek sprawny?
: 04 kwie 2017, 16:19
autor: miron72
A nic się na nim nie opiera? Opaska nie jest założona tak, że przy drganiach nadcinać może końcem węża?
Żadnej trytki zaciśniętej?
Z korkiem jak wyżej -dosyć istotna sprawa.
: 05 kwie 2017, 18:38
autor: SynOdna11
To tak ,nic się nie opiera o ten przewód. A pęka z dala od zacisku. Dzisiaj założyłem nowy przewód. I nowy korek. Przejechałem 2km i przewody gruby górny i ten co wymieniłem były bardzo gorące. A w zbiorniczku wyrównawczym jak włożyem palce to plyn byl chłodny. Dolny gruby przewód byl ledwie ciepły a chlodnica gorąca. Tak ma byc czy to nadal jakies zle objawy? Co o tym myślcie?
: 06 kwie 2017, 13:15
autor: Pieterb
SynOdna11, Powiem szczerze że nigdy nie macałem węży po odcinku 2 km to nie wiem, na pewno dolny powinien być zimny, w samym zbiorniczku to nie wiem ale wydaje mi się że też powinien być już letni bo ciepły to raczej nie będzie - za mały odcinek.
Przejedź się autem taki odcinek by się otworzył termostat i puścił płyn na duży obieg to się przynajmniej dobrze odpowietrzy układ.
A może gdzieś pompa nie tłoczy.