Strona 1 z 1

[B4 2.0E ABK] "Uszczelka pod glowica iwymiana uszczelni

: 20 kwie 2017, 20:10
autor: Kogzu
Witam,
jestem nowy wiec z góry przepraszam temat pewnie poruszany juz milion razy wrazie czego prosze o link lub przekierowanie.

Sprawa wyglada nastepująco [Audi 80 B4 2.0E+ LPG] czyli ABK auto kupione w granicach roku temu bez wiekszych problemow poza temperatura ktora tez sie ustatkowala po wymianie wszystkich czujnikow i wymianie plynu na Borygo różowe. Silnik na pelny bak gazu tzn 370km pije okolo 1l oleju? czy to normalne? i ostatnio zauwazylem i spadl poziom plynu chlodniczego ktory uzupelnilem okazalo sie iz korek byl nie dokrecony po miesiacu jazdy znow ubytek plynu. Czy to uszczelka pod glowica? Czy predzej uszczelniacze? Silnik od gory jak i na dole brak wycieków pocenia tez nie zauważylem. Bagnet olejowy czysty jak i zbiorniczek plynu chlodniczego czyst bez oznak oleju. I ostatni pytanie czy to normalne ze silnik cyka jak zegarek? Z gory dziekuje za komentarze.

: 20 kwie 2017, 20:28
autor: zomson
W zależności od tego jak się ułoży wałek to z niektórych szklanek schodzi Ci olej. Zanim się ponownie napełni słyszysz stukanie. Musisz wymienić popychacze (szklanki).

@Edit: Przy okazji tutaj https://audi80.pl/silniki-czterocylindrowe-vf77.htm masz link do odpowiedniego tematu. Poszukaj, może znajdziesz tam jakieś cenne informacje dot. Twoich problemów.

: 20 kwie 2017, 20:49
autor: Kogzu
Przyblizony koszt tego?

: 20 kwie 2017, 22:48
autor: IC69
_uwaga

: 25 kwie 2017, 22:43
autor: Kubas95
Na biało nie kopci? spaliny jaki mają kolor?

: 26 kwie 2017, 11:57
autor: Kogzu
Spaliny kolor szaro/bialy.

: 26 kwie 2017, 19:25
autor: Kubas95
Z olejem to kolego na początek może nie bolączka ABK ale spróbowałbym wymienić uszczelniacze zaworowe. Sprytny mechanik wymieni je bez ściągania głowicy. Ale co do płynu to nie wiem... Dobrze by było gdyby uszczelka a nie kadłub albo głowica :D

: 26 kwie 2017, 21:22
autor: dudi753
Co do oleju uszczelniacze lub pierścienie już są słabe ale wtedy dymił by na niebiesko.A co do płynu proponuje sprawdzić króciec z tylu głowicy wieczny z nim problem,płyn który z niego może wyciekać będzie blisko kolektora wysoka temperatura po prostu wyparowuje.

: 26 kwie 2017, 23:08
autor: Kogzu
Dzieki za info i podpowiedzi gdzie szukac :D