[B4 2.0E ABK] "Uszczelka pod glowica iwymiana uszczelni
: 20 kwie 2017, 20:10
Witam,
jestem nowy wiec z góry przepraszam temat pewnie poruszany juz milion razy wrazie czego prosze o link lub przekierowanie.
Sprawa wyglada nastepująco [Audi 80 B4 2.0E+ LPG] czyli ABK auto kupione w granicach roku temu bez wiekszych problemow poza temperatura ktora tez sie ustatkowala po wymianie wszystkich czujnikow i wymianie plynu na Borygo różowe. Silnik na pelny bak gazu tzn 370km pije okolo 1l oleju? czy to normalne? i ostatnio zauwazylem i spadl poziom plynu chlodniczego ktory uzupelnilem okazalo sie iz korek byl nie dokrecony po miesiacu jazdy znow ubytek plynu. Czy to uszczelka pod glowica? Czy predzej uszczelniacze? Silnik od gory jak i na dole brak wycieków pocenia tez nie zauważylem. Bagnet olejowy czysty jak i zbiorniczek plynu chlodniczego czyst bez oznak oleju. I ostatni pytanie czy to normalne ze silnik cyka jak zegarek? Z gory dziekuje za komentarze.
jestem nowy wiec z góry przepraszam temat pewnie poruszany juz milion razy wrazie czego prosze o link lub przekierowanie.
Sprawa wyglada nastepująco [Audi 80 B4 2.0E+ LPG] czyli ABK auto kupione w granicach roku temu bez wiekszych problemow poza temperatura ktora tez sie ustatkowala po wymianie wszystkich czujnikow i wymianie plynu na Borygo różowe. Silnik na pelny bak gazu tzn 370km pije okolo 1l oleju? czy to normalne? i ostatnio zauwazylem i spadl poziom plynu chlodniczego ktory uzupelnilem okazalo sie iz korek byl nie dokrecony po miesiacu jazdy znow ubytek plynu. Czy to uszczelka pod glowica? Czy predzej uszczelniacze? Silnik od gory jak i na dole brak wycieków pocenia tez nie zauważylem. Bagnet olejowy czysty jak i zbiorniczek plynu chlodniczego czyst bez oznak oleju. I ostatni pytanie czy to normalne ze silnik cyka jak zegarek? Z gory dziekuje za komentarze.