Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem.

: 10 cze 2017, 14:33
autor: Woju27
Witam
Nie dawno kupiłem swoją audiczke(1993r) zauważyłem że po dłuższym postoju około 8 godzin przy niższej temperaturze( nie w tych upałach) lub po nocy, silnik odpala tak jakby na 3 cylindrach albo dławił się ale po sekundzie pracuje normalnie. Może to być spowodowane brakiem rury która wychodzi z obudowy filtra powietrza do kolektora wydechowego, gdzieś by łapał lewe powietrze? Pytam bo chce zrobić to aby w zimę nie było problemów.
Pozdrawiam

: 10 cze 2017, 14:38
autor: Jarewa
Masz problem z WN a jak masz lpg to tej rury nie może byc.

: 10 cze 2017, 14:49
autor: Woju27
Wn czyli bo nie wiem :-)
Gaz mam

: 10 cze 2017, 15:57
autor: petel
o kable zapłonowe chyba chodzi

: 10 cze 2017, 16:24
autor: Mareczeq
Tak. WN to kable wysokiego napięcia.

: 10 cze 2017, 16:33
autor: Jarewa
Oj gdyby chodziło o kabe to bym napisał że kable ale chodzi o cały układ WN czyli wszystko co z nim związane swiece,kable,kopułka ,palec. A być może i cewka.

: 10 cze 2017, 17:00
autor: Woju27
Wymieniłem świece i przewody na nowe kopulki palca i cewki nie ruszyłem, jak sprawdzić cewke?
Jeszcze na wolnych obrotach co kilka sekund słychać momentalny spadek obrotów, cewka do wymiany? W czasie normalnej jazdy jest Wporzadku.

: 10 cze 2017, 20:31
autor: Jarewa
Powinieneś wtedy do kompletu wymienić palec i kopułkę , popsikaj woda podczas działania cewke i aparat zapłonowy jak zgaśnie czy będzie gubić iskrę to przyczynę bedziesz znał , chyba ze nowe kable wadliwe.

: 11 cze 2017, 13:43
autor: Woju27
Jarewa pisze:Powinieneś wtedy do kompletu wymienić palec i kopułkę , popsikaj woda podczas działania cewke i aparat zapłonowy jak zgaśnie czy będzie gubić iskrę to przyczynę bedziesz znał , chyba ze nowe kable wadliwe.
Jutro tak zrobię i zobaczymy

[ Dodano: 2017-06-11, 13:43 ]
Spryskałem wodą cewke przewody i kopulke, i w działaniu silnika nic się nie zmieniło, czyli palec do wymiany? Jak wygląda zużyty palec, jest starty lub okopcony?