[B4 1.6 ADA] nierówno pracuje na niskich obrotach, rwie podc
: 14 cze 2017, 12:19
Cześć.
Audi 80 B4 avant 1.6 ADA
Wcześniej było tak, że po włączeniu zimnego silnika pracował nierówno poniżej 1tys obrotów. Ale gdy już się rozgrzał to wydawało się, że jest wszystko OK.
Teraz po zapaleniu jest tak samo jak wcześniej tylko że nawet po rozgrzaniu silnika są problemy podczas jazdy. Po włączeniu silnika silnik chodzi nierówno "pyr pyr normalnie, pyr pry normalnie". Gdy rusza się normalnie dodając gazu to rwie/dusi silnik. Żeby jakoś ruszyć trzeba bardzo powoli dodawać mu gazu. Gdy obroty są 2700 to chodzi dobrze.
Z tłumika jest trochę dziwny zapach, na początku po odpaleniu przez chwilę lekko bielszy dym, później już bezbarwny ale dziwny zapach utrzymuje się.
Tak na marginesie: Po odpaleniu zimnego silnika czasami słychać przez chwilkę tykanie z przodu samochodu (silniku?) ale to chyba normalne.
Po podłączeniu teraz do komputera pokazał błąd:
516 Styk biegu jałowego - F60. Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60
Z błędu chyba wynika, że opisany problem związany jest z wyświetlonym błędem? Z czym dokładnie występuje problem i gdzie się on dokładnie znajduje?
W silniku widać wężyk owinięty taśmą ale było to robione za poprzedniego właściciela. Niżej przesyłam zdjęcia gdyby miało to związek ze sprawą:
Audi 80 B4 avant 1.6 ADA
Wcześniej było tak, że po włączeniu zimnego silnika pracował nierówno poniżej 1tys obrotów. Ale gdy już się rozgrzał to wydawało się, że jest wszystko OK.
Teraz po zapaleniu jest tak samo jak wcześniej tylko że nawet po rozgrzaniu silnika są problemy podczas jazdy. Po włączeniu silnika silnik chodzi nierówno "pyr pyr normalnie, pyr pry normalnie". Gdy rusza się normalnie dodając gazu to rwie/dusi silnik. Żeby jakoś ruszyć trzeba bardzo powoli dodawać mu gazu. Gdy obroty są 2700 to chodzi dobrze.
Z tłumika jest trochę dziwny zapach, na początku po odpaleniu przez chwilę lekko bielszy dym, później już bezbarwny ale dziwny zapach utrzymuje się.
Tak na marginesie: Po odpaleniu zimnego silnika czasami słychać przez chwilkę tykanie z przodu samochodu (silniku?) ale to chyba normalne.
Po podłączeniu teraz do komputera pokazał błąd:
516 Styk biegu jałowego - F60. Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60
Z błędu chyba wynika, że opisany problem związany jest z wyświetlonym błędem? Z czym dokładnie występuje problem i gdzie się on dokładnie znajduje?
W silniku widać wężyk owinięty taśmą ale było to robione za poprzedniego właściciela. Niżej przesyłam zdjęcia gdyby miało to związek ze sprawą: