Strona 1 z 1
[B3 1.8 NE/JV] Gaźnik KEIHIN
: 30 sie 2017, 21:31
autor: davidpolska
Witam.. Założyłem nowy gaźnik Keihin 2, oryginal Audi nigdy nie używany, leżała w pudełku 20 lat i nie działa. Jak odpalam to długo kreci i ledwo zapala a jak mu podpompuje pedałem gazu to od strzała. Ale jak już odpali trzyma 2000 tys obrotów i dziwnie śmierdzą spaliny tak jakby gryzły w oczy. Nie działa zmiejszenie obrotów srubka regulacyjną można tylko podnieść obroty a jest wykrecona prawie do końca. Srubka od mieszanki działa bo jak krece to go przydławi. No i rzuca silnikiem. Miałem tak kiedyś na starym gaźniku to rozkręciłem go przedmuchałem i pomogło. ten też rozkręciłem przedmuchałem ale dalej nic. Możliwe ze jest za szczelny. Bo jak przyłoże ręke na góre do niego to przyciąga reke tak mocno że szok i rosną wtedy obroty. Nic tam nie ustawiałem w nim tzn przepustnicy ssania itp. bo wszystko działa. Wydaje mi się ze cos jest nie tak z dyszą od wolnych obrotów. Bo na obroty się wkreca lepiej od starego tak jak by miał ze 20km więcej.Doradzi ktoś. W książce wychodzi że mam Keihin 1 a na gaźniku pisze KS2. To nie wiem.
: 30 sie 2017, 22:43
autor: maciek889
Chyba w tym keihinie są podnoszone obroty przez sprężynę i dopiero właściwie podłączone podciśnienie do jednej z gruszek je zmniejsza. Do tego jest ten zasobnik podciśnienia który opóźnia to obniżanie obrotów po odpaleniu.
[ Dodano: 2017-08-30, 22:43 ]
Choć już nie pamiętam czy ta gruszka nie cofa maksymalnie otwartego ssania tuż po odpaleniu a obroty są podnoszone linką.
Zobacz czy masz dobrą podstawę gaźnika i czy nie masz porwanych gumowych węży od serwa hamulców.
: 31 sie 2017, 00:23
autor: antoni
: 31 sie 2017, 11:08
autor: davidpolska
ale chodzi o to ze na starym gaźniku chodzi wszystko i na lpg i benzynie. Ja go wymieniam bo cieknie mi z membrany pompki przyspieszającej na benzynie.. Węzyki mam wszystko dobre. Tylko jak możesz sprawdz mi bo z tyłu gaźnika jest takie kwadratowe urządzenie przykręcone z tyłu gaźnika. Do niego od dołu idzie węzyk chyba do 2 przepustnicy i z boku po prawej stronie. I jeszcze wchodzi do niego 12v dwa kable plus i minus. Jak odpinam te 12v to nic mi się nie zmieniało pamiętam. Tylko na nowym jak mu podpomuje od razu zapali i zgasnie za chwile. A później ciężko go odpalić. Jak odpali to nierówno chodzi i obroty są wysokie około 2 tys mimo że srubka od obrotów wykręcona na maxa.
[ Dodano: 2017-08-31, 11:08 ]
i ja mam keihin 1 w takim razie a na gaźniku pisze KS2. to nie wiem sam czemu tak pisze i to na starym też.
: 31 sie 2017, 20:45
autor: maciek889
davidpolska pisze:Tylko jak możesz sprawdz mi bo z tyłu gaźnika jest takie kwadratowe urządzenie przykręcone z tyłu gaźnika. Do niego od dołu idzie węzyk chyba do 2 przepustnicy i z boku po prawej stronie. I jeszcze wchodzi do niego 12v dwa kable plus i minus.
To jest to z tego zdjęcia od Antoniego:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b895b9a7e4d20c48
Jak dobrze pamiętam to służy to do podnoszenia obrotów jeśli spadną poniżej jakichśtam. Jest do tego sterownik wewnątrz samochodu. Odłącz od niego wężyki i zobacz czy będzie ci trzymać wolne obroty (chyba bez podciśnienia nie będzie podnosić obrotów).
: 02 wrz 2017, 09:22
autor: Mercaud
W końcu temat który mnie interesuje dziś sprawdzę u siebie bo właśnie o czujnik podnoszenia obrotów mi chodziło