Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] Czujnik halla

: 24 gru 2017, 13:11
autor: Adiost
Witam Forumowiczów . Mam pytanie dotyczące audi 80 z silnikiem abk otóż na wyłączonym silniku włączonym zapłonie na vagu w blokach pomiarowych pokazuje 50 obrotów auto jest na chodzie standardowo jest błąd czujnika po zapaleniu ginie .Dodatkowo czasem na benzynie czasem gaśnie Lub po podaniu dawki startowej zapali i zgaśnie jakby pompka nie podawała paliwa a z tego co wiem to pompka dostaje sygnał do pracy właśnie z halla, z dodatkowych informacji powiem że na lpg 2 gen nie ma takich problemów . Proszę o nakierowanie mnie na właściwą drogę jeśli moja logika jest błędna .

: 24 gru 2017, 20:48
autor: h/k
Co do 50 obrotówna wyłączonym silniku to u mnie jest tak samo, więc raczej norma. Autko dobrze zapala i jeździ na benzynie (chwilowo nie mam gazu).

: 24 gru 2017, 23:32
autor: Adiost
No i ok czyli problemu z gaśnieciem muszę szukać dalej ogarnę pompkę paliwa i kable czy może tam nie tkwi problem podejrzewam też kostkę stacyjki bo coś dzwinie chodzi u żony w dieselu czuć opory przy przekręcaniu kluczyka a u mnie za delikatnie można tym przekręcić może tam coś rozłącza . bezradny_

: 25 gru 2017, 18:20
autor: maciek889
Jak działa stacyjka to bardziej zależy jakie zamienniki kostki stacyjki oraz wkładki stacyjki masz zamontowane.

: 03 sty 2018, 19:36
autor: Adiost
Problem rozwiązany przekaźnik odłączający wtryski był przypalony na stykach i czasem nie łączył i z tąd te problemy dziękuje za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi .

: 03 sty 2018, 21:06
autor: h/k
Czyli sterownik LPG. Jak II generacja to już długo pewnie pracuje w aucie. Jeśli masz zamiar jeszcze na tym pojeździć to sprawdź też resztę komponentów na płytce komputera gazu, głównie pod kątem jakichkolwiek przypaleń na płytce i zimnych lutów. Kondensatory jak spuchnięte - wymienić.