Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] Jak jest zasilany komputer ? Przez przekaźnik c

: 28 gru 2017, 12:12
autor: Leo
Muszę zidentyfikować, dlaczego czasem auto mi nie chce odpalić. Doszedłem do tego, że jak się to dzieje (nieregularnie), to vag nie łączy się z kompem na zapłonie, oraz wpływ na fakt nie odpalenia auta ma temperatura, jak jest poniżej zera to nie odpali, jak temperatura wzrośnie, to bez problemu. Zdarzyło się to już dwukrotnie, i za każdym razem pomagał wzrost temperatury.
Poderzenia idą na zimne luty gdzieś, może w przekaźniku którymś, dlatego potrzebowałbym wiedzieć, czy komp dostaje plusa przez jakiś przekaźnik czy tylko bezpośrednio przez bezpiecznik i stacyjkę.
A może macie jeszcze jakieś pomysły ?

: 28 gru 2017, 18:23
autor: Pieterb
Leo, z tego co pamiętam to nie ma tam żadnego przekaźnika ale mogę się mylić. Ja będę już w domu to mogę zerknąć na schematy. Podaj tylko rok auta?

: 28 gru 2017, 18:49
autor: Jarewa
Jedyny przekaźnik to 208 pompy sondy i wtrysku i 214 jeża. Ale one nie mają nic do niedziałania vag-a. Wiec zostaje tylko stacyjka i dwa bezpieczniki poza skrzynią pod czerwonym deklem. Ewentualnie może masz jakieś odcięcie zapłonu czy coś antykradzieżowego.

: 28 gru 2017, 23:14
autor: Leo
Immo jest...
pod maską mam: https://audi80.pl/topics92/b4-ng-el ... htm#544148
według tego schematu - pozycje 1 i 7 mam przekaźnik 204, na poz. 9 mam przekaźnik 19, na poz 10 mam 208, na poz, 5 mam przekaźnik 213, a na poz 6 i 11 są po przekaźniku 214.

możliwe, że immo dostał pier...ca ? immo jest chyba fabryczny bo wpięty w wiązkę ładnie oryginalnie.... tyle wiem.

[ Dodano: 2017-12-28, 23:14 ]
ps. to ABT z krokowcem na 6 pin. Auto wg vin z roku "R" czyli 1994

: 29 gru 2017, 07:53
autor: Jarewa
Leo pisze:możliwe, że immo dostał pierdolca ?
Jjak dokładka to tak. Ale to poznasz po kluczyku jak masz kluczyk z pestka w środku a czytnik cewka na stacyjce to znaczy że oryginalny jak osobny kluczyk i osobno pestkę na jakiś osobny czytnik to dokładka i nieoryginalny wtedy jak najbardziej immo dokładne może być powodem..

Tak sobie jeszcze pomyślałem gdyby był fabryczny i były by problemy z immo bo idzie komunikacja po lini diagnostycznej i vag też by nie łączył, ale podstawowa wada nie mówił byś że nie odpala tylko że "odpala i gaśnie".