Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] Raz odpala, raz nie, gaśnie podczas jazdy

: 06 lut 2018, 21:03
autor: adrian1392
Hej, mam problem z moim ABT + LPG, wczoraj podczas jazdy ok 5 min po odpaleniu przejechałem może 200metrów po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu silnik umarł, kręci lecz nie odpala, po długim kręceniu zakulał, ale puściłem gaz i zdechł, potem nie było iskry.
Zahlowałem go do domu, wymieniłem świece, palec, kopułkę, przewód WN cewka-kopułka. Nadal 0 iskry. Odłączyłem aku, bo już lekko się rozładował od kręcenia naładowałem go, po ok. 1h (3-4h od awarii) Silnik odpalił od strzała.

Dziś taka sama sytuacja 200m przejechane silnik padł po zakręceniu kulał, lekko popracował i po puszczeniu gazu padł, 0 iskry, naładowałem akumulator po 3-4 h od awarii silnik odpalił od strzała...
Dodam, że silnik też nie odpalał awaryjnie na gazie, paliwo dostaje i jedne i drugie lecz nie dostaje iskry/
Co może mu być? Dodam, że dziś rano ładnie odpalił dojechałem elegancko do roboty i po pracy padł, ładowanie 14.4v

Naprawdę misie potrzebuję pilnej pomocy, do piątku potrzebuje pewnego sprawnego samochodu! :(
Z góry dziękuje za każdą pomoc, starałem się opisać problem jak najdokładniej.

: 06 lut 2018, 21:29
autor: maciek889
Tu masz poradnik co robić krok po kroku: https://audi80.pl/topics77/faq-co-z ... t98745.htm

: 06 lut 2018, 21:45
autor: adrian1392
1. Palec i kopułka i świece sprawne
2. Pompę słychać
3. Kable oraz masa dobra
4. Nie wiem czy sprawdzę czujnik halla jeżeli samochód chodzi teraz dobrze, a nie chce nim wyjeżdzać i znów się prosić o holowanie :/ Teraz zasilanie na styku 15 jest
5. Rozrząd na miejscu, ustawiony poprawnie stopień sprężania od 11.2 do 11.7
6. Nie sprawdzałem, ale pompa zawsze podaje paliwo u mnie problem jest z czasowym brakiem iskry
7. Pompkę słychać, pracuje dobrze bezpiecznik nr 13 sprawny
9. Miesiąc temu filtr robiony

Nie wiem panowie co dalej robić :/

: 06 lut 2018, 21:49
autor: maciek889
Jak pompka startuje zawsze przy kręceniu rozrusznikiem a iskry brak to pewnie będzie cewka zapłonowa albo coś z jej zasilaniem albo coś antykradzieżowego. Ale jak teraz działa to możesz wymieniać tylko w ciemno.

: 06 lut 2018, 21:49
autor: Leo
nic nie zrobisz... jeździć aż się całkiem nie zwali. To szukanie igły w stogu siana.
Paliwo jest ?

: 06 lut 2018, 22:18
autor: adrian1392
Pompka pracuje elegancko, paliwo jest pół baku PB gazu prawie pod korek,
Nie mamy co szukać problemu w paliwie, bo za pierwszą awarią oraz drugą iskra nie występowała na żadnym z kabli rozruchowych, na moje oko najlepiej będzie spróbować wymienić kostkę stacyjki, może styki nie łapią i odcina zasilanie na cewkę? no i cewkę jutro postaram się znaleźć na złomie używaną i podmienić. No jeżeli to nie pomoże to MOIM zdaniem zostaje czujnik HALLA, jak to widzicie? :D

O WŁAŚNIE ANTYKRADZIEŻOWEGO! Jak zrzucałem deskę, zobaczyłem dwie puchy, jedna od alarmu a druga od centralnego, alarm chyba jest wyłączony, bo nigdzie nie ma czujników itd a od centralnego nie ma pilocika. Jak zrzuciłem dechę i odpiąłem te moduły silnik nie odpalał, więc wrzuciłem je na miejsce co o tym sądzicie?