[B4 2.0 ABK] Odma olejowa i OCT
: 11 lut 2018, 19:49
Witam.
Wiem że było już kilka tematów na temat odmy oraz OCT ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na temat założenia czegoś kupnego. Oryginalna odma ma 3 króćce: od skrzyni korbowej, od wałka rozrządu oraz od kolektora dolotowego, to co oferuje allegro albo inne strony z akcesoriami do tuningu ma 2 króćce. I teraz moje pytanie czy ukleić coś customowego (mam dostęp do tokarki frezarki itd) i podłączyć się do takiego OCT z odpowietrzeniem skrzyni i wałka oraz dolotu czy kupować gotowca i podłączyć tylko odpowietrzenie skrzyni i wałka a dolot zaślepić?
Czy ktoś ogarniał to czy brak podłączenia podciśnienia z dolotu wpływa na pracę silnika i samo odprowadzanie oparów czy nie ma to znaczenia ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam S.
Wiem że było już kilka tematów na temat odmy oraz OCT ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na temat założenia czegoś kupnego. Oryginalna odma ma 3 króćce: od skrzyni korbowej, od wałka rozrządu oraz od kolektora dolotowego, to co oferuje allegro albo inne strony z akcesoriami do tuningu ma 2 króćce. I teraz moje pytanie czy ukleić coś customowego (mam dostęp do tokarki frezarki itd) i podłączyć się do takiego OCT z odpowietrzeniem skrzyni i wałka oraz dolotu czy kupować gotowca i podłączyć tylko odpowietrzenie skrzyni i wałka a dolot zaślepić?
Czy ktoś ogarniał to czy brak podłączenia podciśnienia z dolotu wpływa na pracę silnika i samo odprowadzanie oparów czy nie ma to znaczenia ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam S.