Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] Spadki temp

: 24 mar 2018, 23:53
autor: wicher21
Witam,
problem polega na tym, że wskaźnik temp silnika ma często wahania od 90 do 50 stopni, po włączeniu ciepłego nawiewu, który i tak jest średnio ciepły, temp spada. Gdy wyłącze nawiew jest troche lepiej i temp może nawet skoczy do 70, ale to bywa różnie.

co to może być ?
Termostat czy może zimne luty w liczniku? Dodam, że wskaźnik paliwa podczas jazdy też powoli się porusza i pokazuje różnie od rezerwy do 1/4 baku.

: 25 mar 2018, 07:34
autor: Pilot0001
Czesc

[ Dodano: 2018-03-25, 07:23 ]
Z tego. Co opisujesz moze byc to i to . Łatwo to zdiagnozowac. Prawidłowo termostat powinien otwierac ci tak wdl licznika 92 stopnnie. Termostat otwiera przy 87 stopniach i tu pamietaj zeby o taki pytac w sklepie po sprzedawca da ci pierwszy lepszy a stare audi maja sie bardziej dogrzewac. To czesty bład sprzedawcóa daja zazwyczaj 72stopnie. A to do nowszych modeli . A sprawdzasz w prosty sposób.

[ Dodano: 2018-03-25, 07:27 ]
Łapiesz za dolnego węza przy chłodnicy jak zimny to termostat jeszcze nie otwarł jak zaczyna byc ciepły to znaczy ze otwiera i patrzysz na licznik czy prawidłowo zadział .mysle ze sobie poradzisz bo jak zaczniesz czytac fora to zwariujesz wymienisz poł samochodu i dalej nic :-D

[ Dodano: 2018-03-25, 07:34 ]
Licznik tez,da sie podratowac . .za,sprawny licznik wołaja chore ceny .jak bedziesz chciał to ci opisze jak.

: 25 mar 2018, 10:45
autor: Dawid1995
Pilot0001 pisze:sprzedawca da ci pierwszy lepszy
To co to za sklep, w którym sprzedawcy dają pierwsze lepsze części? Części szuka się katalogowo.
Pilot0001 pisze:To czesty bład sprzedawcóa daja zazwyczaj 72stopnie. A to do nowszych modeli .
Kolejna bzdura...
wicher21 pisze:co to może być ?
Po pierwsze należy zmierzyć realną temperaturę , VAGiem.
Ale i tak pewnie termostat masz trzaśnięty i jest ciągle otwarty duży obieg okok
wicher21 pisze:Dodam, że wskaźnik paliwa podczas jazdy też powoli się porusza i pokazuje różnie od rezerwy do 1/4 baku.
W sumie norma w naszych Audi, szczególnie na zakrętach/rondach.

: 25 mar 2018, 12:20
autor: Jarewa
Masz problem w liczniku i niestyk na złączach wtyczkach.