[B4 2.0 ABT] Podłączenie przewodów z przepustnicy
: 22 kwie 2018, 09:36
Cześć
Audi 80, 2.0 ABT
Mój problem polega na tym że samochód źle chodzi na benzynie-przy odpaleniu silnika na PB auto mega telepie budą ,silnik nie trzyma obrotów,przez kilkanaście minut musi pochodzić bo nawet nie idzie wkręcić go do 2000 obrotów by przełączył sie na LPG.
Przy tym mega śmierdzi benzyną i kopci na czarno i pluje z wydechu(wodą lub benzyną,nie doszłem do tego)
Oczywiście przy tym mega wzrosło spalanie.
Na gazie auto chodzi wzorowo ,trzyma obroty, nic nie muli.
W poszukiwaniu przyczyny takiego zachowania silnika sprawdzilem świece,kable oraz wymieniłem niebieski czujnik ECU.
Po takim krótkim wstępie przechodzę teraz do sedna sprawy:
Przy jednym z takich posiedzeń przy silniku zauważyłem że jeden przewód gumowy który wychodzi z przepustnicy (na załączonym zdjęciu jest to przewód z lewej strony zaznaczony strzałką)jest zerwany ,lub po prostu nigdy nie był podłączony.Gdy silnik chodzi to przewód zasysa powietrza.
I teraz pytania:
1.Gdzie powinienem być podłączony ten przewód ?
2.Jakie są konsekwencje tego że przewód jest niepodłączony a jednocześnie nie zaślepiony ?
3.Czy ten przewód może być winowajcą za objawy które wyżej wymieniłem ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Audi 80, 2.0 ABT
Mój problem polega na tym że samochód źle chodzi na benzynie-przy odpaleniu silnika na PB auto mega telepie budą ,silnik nie trzyma obrotów,przez kilkanaście minut musi pochodzić bo nawet nie idzie wkręcić go do 2000 obrotów by przełączył sie na LPG.
Przy tym mega śmierdzi benzyną i kopci na czarno i pluje z wydechu(wodą lub benzyną,nie doszłem do tego)
Oczywiście przy tym mega wzrosło spalanie.
Na gazie auto chodzi wzorowo ,trzyma obroty, nic nie muli.
W poszukiwaniu przyczyny takiego zachowania silnika sprawdzilem świece,kable oraz wymieniłem niebieski czujnik ECU.
Po takim krótkim wstępie przechodzę teraz do sedna sprawy:
Przy jednym z takich posiedzeń przy silniku zauważyłem że jeden przewód gumowy który wychodzi z przepustnicy (na załączonym zdjęciu jest to przewód z lewej strony zaznaczony strzałką)jest zerwany ,lub po prostu nigdy nie był podłączony.Gdy silnik chodzi to przewód zasysa powietrza.
I teraz pytania:
1.Gdzie powinienem być podłączony ten przewód ?
2.Jakie są konsekwencje tego że przewód jest niepodłączony a jednocześnie nie zaślepiony ?
3.Czy ten przewód może być winowajcą za objawy które wyżej wymieniłem ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi