Witam, chciałbym się dowiedzieć za co odpowiedzialna jest dodatkowa dwupinowa wtyczka w przepustnicy z C4. Jaki jest tego schemat elektryczny? Wchodzi tam plus i minus czy może jeszcze inaczej?
zdjęcie z neta
: 08 paź 2018, 07:47
autor: Leo
czujnik zamknięcia przepustnicy, pomaga regulować komputerowi wolne obroty, sterowaniem zaworu od wolnych obrotów, i mieszankę.
: 08 paź 2018, 09:23
autor: Jarewa
Żadne abk ECU nie ma takiego czujnika. Więc albo przepustnicy nie od abk albo czujnik do skrzyni automatycznej. Ale znów jak były skrzynie automat to był podwójny tps chyba że w c4 inaczej do automatu zrobili.
: 22 paź 2018, 21:11
autor: Zib3l
Przykro mi bardzo ale my w C4 mamy ABK z taka wtyczką. Tez u siebie mam i mam manualna skrzynie.
: 22 paź 2018, 22:02
autor: Jarewa
A masz tempomat??
: 23 paź 2018, 20:56
autor: Zib3l
Nie ;p Ale w waszych przepustnicach nie ma takiego pstryczka przy całkowitym zamknięciu przepustnicy i u nas zawsze w VCDS jest na 0% po zamknięciu, a u was trzeba regulować gdy ktoś coś ruszy ;p Chyba to od tego
: 26 paź 2018, 23:20
autor: h/k
Zib3l pisze:u nas zawsze w VCDS jest na 0% po zamknięciu, a u was trzeba regulować gdy ktoś coś ruszy ;p Chyba to od tego
Adoptuje się jak zrobiony jest reset ECU po stacyjce, czyli chwila wyłączonego zapłonu i ponowne uruchomienie. Przynajmniej w moim 05/1993. Bodajże dopiero po przekroczeniu 1V na TPS trzeba kombinować, ale nie wiem czy to nie jest już bardzo przesadne otwarcie przepustnicy jak na bieg jałowy.